ERA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Origine van You, Me and Domino High

+5
Marly
Vackyrie
ImmixRikudou
Delina
Voron
9 posters

Page 3 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 3 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Marly Sun Apr 18, 2010 1:55 pm

Omg dubbele episode volgende keer? Dat is fijn~ :333
*cheers* Go Jason go!
Marly
Marly

Posts : 253
Join date : 2010-03-25
Age : 32
Location : The Dice LoveNasium

http://www.xpandorae.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 3 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Voron Wed Apr 21, 2010 11:49 pm

Deze dubbele episode van Origine wordt u mede mogelijk gemaakt dankzij veels te veel vrije tijd.

“En dat is zeven!” Amonra doet zijn drakenmasker af en legt die naast de zeven Sacred Crystals op tafel. Zijn ogen waren het enige wat ligt gaf in het duister van het schaduwrijk, waar hij zich bevond. De krachten van de Rainbow Dragon stroomden bijna door zijn lichaam. Dankzij Jason wist hij nu ook waar de Millennium Diamond zich bevond. Het was misschien beter om eerst de Rainbow Dragon goed onder bedwang te leren houden voordat hij Seiryu oproept. Maar de kick die hij had nu, door het stelen van de laatste Sacred Crystal was zo groot dat hij echt niet kon ophouden... Hij moest de Millennium Diamond nu ook in bezit krijgen, niets kon hem nu nog stoppen…

----

“Dit is je laatste kans! Vertel het me nu!” Jason pakte Imnah vast en gooide haar op de grond. Hij pakte zijn zwaard en wees er mee naar haar. “Dus je gaat het nu nog niet zeggen? Ik heb hier geen tijd voor! Ik moet naar de tempel!” Imnah wilde het echt uitleggen allemaal. Hoe ze door de Ishtar familie gestuurd was, en dat het misschien niet de echte Millennium Ring was. Maar ze was helemaal gechoqueerd van wat er nog geen paar seconden geleden gebeurt was. Ze was al aardig bevriend geraakt met Yuki en nu kon ze niets anders doen dan continu staren in zijn levenloze ogen. Jason hield zijn zwaard met beide handen vast en maakte zich klaar om Imnah neer te steken, toen hij van over zijn schouder een fel licht zag gloeien. Hij draaide zich snel om en kon nog net zien hoe Yuki’s Millennium Ring begon te gloeien. Voordat hij maar iets kon doen werd hij omver geblazen door een ontzettende hoeveelheid vrijkomende energie. Door al het felle licht kon hij nog een grote witte tijger over het lichaam van Yuki zien staan. “Byakko…” zei Jason nog voordat hij zijn bewustzijn verloor.


In de volgende episode: De uiteindelijke ontknoping van wat er met Yuki & Imnah gebeurt!!!!

ps.
Jah ik weet dat dit kort was XD maar als ik ze als aparte episodes had gepost vonden jullie het nog erger XD En ik wil nogmaals zeggen dat ik het verhaal in grote lijnen had uitgedacht toen ik alleen de OC"s door las:P Dus de kans is heeel groot dat het niet overheen komt met de RP maar dat boeit niet veel =3
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 3 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Delina Wed Apr 21, 2010 11:52 pm

When is the new episode/chapter xD
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 3 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Thiefking-Yara Thu Apr 22, 2010 6:10 pm

VerderVerderVerder!!!!
Ik wil weten wat er gebeurt x3333
Thiefking-Yara
Thiefking-Yara

Posts : 655
Join date : 2010-03-25
Age : 30
Location : Not next to you...

http://neko-yara.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 3 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Vackyrie Fri Apr 23, 2010 7:32 pm

It's so awsome Voron I must read more XD
I mean I'm so evil XD Hells Yeah
Vackyrie
Vackyrie
Admin

Posts : 507
Join date : 2010-03-24
Age : 33
Location : Raiding your fridge

https://eraftw.darkbb.com/

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 3 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Voron Fri Apr 23, 2010 9:51 pm

Deze episode wordt u mede mogelijk gemaakt dankzij "Red Eyes Black Steak House" (perfect steak, made from real Red Eyes Black Dragons)

“YUKI!!!” Verschrikt stond Imnah op. Het laatste dat ze zich kon herinneren was een flits, vlak voordat de bewusteloos raakte. Verward keek ze rond. Naast haar lag de man die Yuki neerstak en haar had bedreigt. Verder zag ze overal de mannen en vrouwen liggen die hun hadden aangevallen. Alleen zag ze nergens Yuki zelf! Imnah stond op en keek nog eens rond. Het was nu ontzettend donker en met alleen het licht van de sterren en de maan, kon ze bijna niets zien. “Yuki! Waar ben je! Yuki!” Door het duister tastend probeerde ze Yuki te vinden. Met wat moeite vond ze de kamelen. “Gelukkig jullie zijn in orde…” zachtjes aaide ze de hen. “Yuki!” Waar kon die jongen zijn, dacht ze. Imnah wist niet meer wat er allemaal aan de hand was. Ze had ontzettende last van haar hoofd. Yuki die werd neergestoken, die felle flits… het was allemaal te veel voor haar. Ze moest Yuki, of tenminste zijn lichaam, vinden en zo snel mogelijk hier weg komen. “Yuki! Waar be…” ze hoefde haar zin niet meer af te maken. Op een zandduin kon ze vaag een gedaante zien. “Yuki, ben jij dat?” Ze was nog iets te vermoeid om snel genoeg bij Yuki te komen. Hij bleef maar met zijn rug richting Imnah staan. Met moeite kwam ze uiteindelijk achter hem te staan. “Yuki?” vroeg Imnah terwijl ze hem voorzichtig benaderden. Hij draaide zich om en keer haar met bloedrode ogen aan die licht gaven in de duisternis.

Vier zullen er op aarde neerdalen;
Een regen van vuur zal de wedergeboorte van de eerste inluiden;
Zeven dieren zullen samenkomen en de machtigste zal ontwaken;
Wanneer de doden herijzen zal de eeuwige tot leven komen;
Als twee weer één worden zal de laatste het einde beginnen.
Imnah keek Yuki angstig aan. Ze probeerde wat te zeggen of weg te rennen maar durfde niet. Yuki blijf haar strak aankijken. Het leek wel een eeuwigheid te duren voordat zijn ogen weer een normale kleur kregen en hij bewusteloos voor Imnah’s voeten viel. Het duurde even voordat ze alles verwerkt had wat er gebeurt was. Toen dacht ze weer aan haar plicht. Zonder verder na te denken controleerde ze Yuki zijn hartslag. “Gelukkig, hij leeft nog.” mompelde ze zachtjes. In het donker kon ze moeilijk zien waar de wond van het mes was. Ze pakte hem op en liep in het donker weer terug naar de kamelen. Ze legde zijn bewusteloze lichaam op een kameel en ging zelf op de andere zitten. Snel zorgde ze ervoor dat ze samen met Yuki weg ging. Ver weg van de tempel, ver weg van die groep mensen die hun aanval. Zo snel mogelijk naar Hahkshah. Deze opdracht moest echt snel voorbij. Ze kon nu echt niet meer veel hebben…


In de volgende episode van Origne: Lelex keert terug van zijn aanval op de tempel! Wat voor nieuws brengt hij zijn Generaal?


Last edited by Voron on Fri Apr 23, 2010 10:20 pm; edited 2 times in total
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 3 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Delina Fri Apr 23, 2010 10:19 pm

ARME YUKI T____________T So when is my oc talking xD
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 3 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  ImmixRikudou Fri Apr 23, 2010 11:19 pm

I CAN'T TAKE THIS ANYMOAR D88


naise voron =D
ImmixRikudou
ImmixRikudou

Posts : 497
Join date : 2010-03-26
Age : 31
Location : In my own little world, where I am the Ruler of my own imagination

http://immixrikudou.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 3 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Voron Fri Apr 23, 2010 11:23 pm

Ow, en hier is nog een extra'tje dat ik was vergeten bij de episode:

Origine van You, Me and Domino High - Page 3 Byakko
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 3 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Marly Fri Apr 23, 2010 11:27 pm

Voron I WANT THAT CARD IT IS SO OVERPOWERED IT HURTS xD

Also, omg epic return of Yuki! Ik vind die profetie echt heel mooi :3 Can't wait for mooaar XD
Marly
Marly

Posts : 253
Join date : 2010-03-25
Age : 32
Location : The Dice LoveNasium

http://www.xpandorae.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 3 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Voron Wed Apr 28, 2010 2:53 pm

Deze episode wordt u mede mogelijk gemaakt door mensen die me hun cosplay ideeën niet willen vertellen *glare*

Compleet onder het bloed en stof, rent Lelex door het tentenkamp. Een groep andere soldaten kijkt hem verbaast aan als hij langs hun rent. “Generaal!” schreeuwt hij als hij de tent van de Spartaan binnen stormt en zich uitgeput op de grond laat vallen.”Generaal! Ik ben terug van de tempel!” Van uit een gouden hemelbed klinkt een dreigende stem. “Wie waagt het om mij in m’n nachtrust te storen!”
“Ik ben het generaal! Lelex! Uw edele dienaar en officier!”
“Waarom maak je mij wakker! Ik had je bevolen naar de tempel te gaan!”
“Ik ben terug gekeerd! De tempelwachters zijn zo ste…”
“In naam van Ares, houd toch je bek dicht zwakkeling!”
Woedend stapt de Spartaan zijn bed uit. Naakt loopt hij met zijn gespierde lijf op Lelex af en geeft hem zo’n harde schop dat hij de halve tent door vliegt.
“Als de tempelwachters zo sterk zijn wat doe je dan hier!”
“Ge…generaal?”
“Houd je bek, verdomme! Je bent een schande voor het leger! Ik weet dat de wachters sterk zijn! Ik had je helemaal nooit terug verwacht!”
Hij loopt op een wapenrek af en pakt er een lange glanzende speer uit. Hij stapt op Lelex af.
“Moge Hades je tot de eeuwigheid vervloeken!”
“Stop broer!” Nog net voordat hij Lelex neersteekt kijkt hij naar het bed. Vermoeid probeert Justice uit bed te stappen. Hij probeerde naar zijn broer toe te lopen, maar na een stap of twee werd hij tegengehouden door de kettingen die hem aan het bed vast geketend hielden.
“Alsjeblief broer! Dood hem niet! Hij probeerde alleen zijn plicht uit te voeren!”
“Hij is een zwakkeling! Een verrader! Een echte soldaat sterft in de strijd!”
“Geef hem dan nog een kans! Maar laat hem eerst vertellen wat hij gezien heeft bij de tempel!” zegt Justice met tranen in zijn ogen.
Woedend kijkt de Generaal Lelex aan. “Je hebt geluk dat mijn broer zo goed gezind is.”
“Duizendmaal dank!!!” zegt Lelex terwijl hij nog wat bloed ophoest.
Ondertussen loopt de Spartaan terug naar het bed. Hij slaat een deken om Justice heen en gaat naast hem zitten. “Vertel wat er gebeurd is! En waag het niet te liegen!!!”

Met moeite probeert Lelex recht op te zitten. Angstig keek hij zijn Generaal aan. “Het begon toen we aankwamen. De zon was al bijna onder en bij ingang van de tempel stond alleen een jonge vrouw. Ik beval het eerste regiment om gewoon door te lopen. Ze hadden nog geen stap gezet op de trap naar de ingang en dat wijf had in een oogwenk de complete eerste rij soldaten neergeschoten met haar boog. Hierna begon de rest de trap op te rennen maar een voor een werden ze razend snel afgeschoten! Ik heb nog nooit zoiets gezien! Haar pijlen vlogen met gemak door onze schilden alsof het niets was! En zo snel… ik heb haar niet een keer een pijl zien pakken. Ze was alleen maar aan het vuren. Salvo na salvo. Uiteindelijk lukte het een paar soldaten om enkele pijlen te ontwijken en haar boven aan de trap aan te vallen. Ze bleef gewoon stil staan. Ik dacht eerst dat ze het had opgegeven, maar toen stormde er een beer van een vent uit de ingang. Hij ramde een soldaat zo hard, dat hij over het tweede regiment en mij heen vloog! De tweede sloeg hij met zijn grote hamer direct door midden! DOOR MIDDEN!!! Hij sloeg met zo’n kracht dat hij het lichaam van de soldaat in tweeën brak.”
Lelex staarde even voor zich uit en haalde rustig adem.
“Ik wilde net het tweede regiment omhoog sturen toen die man ineens de trap kwam af gesprongen! Met een klap van zijn hamer kwam hij direct in het regiment terecht. Ik hoorde nog alleen maar het geschreeuw van mijn manschapen en de oorverdovende klappen van zijn hamer op hun harnassen! Ik wilde er vandoor gaan op mijn paard. Maar ik zag vanuit mijn ooghoeken dat dat wijf mij in haar vizier had. Gelukkig was er een reusachtige flits die bijna iedereen verblinde. Op dat moment ben ik er zo snel mogelijk weg gegaan! Ik was al halverwege toen ik eens een paar pijlen in m’n rug voelde! Dat mens heeft me van zo’n lange afstand nog geraakt! Haar pijlen hebben mijn harnas compleet verwoest!”

“En toen kwam je als een zielige baby mijn tent binnen gestormd en haalde je mij en Justice uit onze slaap.” Woedend keek de Spartaan hem aan.
“Duizendmaal mijn excuses generaal. Meestal slaapt u niet als uw broer bij u is.”
Justice werd rood van schaamte. Razend liep de Spartaan op Lelex af. “Jij hebt er niets mee te maken wat ik in mijn eigen tijd doe! Heb wat meer respect voor je meerdere!” Met een harde schop tegen zijn hoofd, viel Lelex half bewusteloos op de grond. “Wachters!” Twee soldaten kwamen de tent binnen en knielde voor de Spartaan. “Haal deze achterlijke idioot weg en gooi hem in de slangen kooi! Zo krijgen mijn lievelingen ook nog eens vers vlees.” De soldaten tilde Lelex op en sleepte hem naar buiten. Rustig liep hij zelf weer terug naar Justice. Hij ging even op bed zitten en probeerde zich te kalmeren. Morgen zou hij zelf ten strijde trekken met zijn gehele leger en enkele huurlingen, en dankzij Lelex begreep hij nu dat de tempelwachters inderdaad zo legendarisch sterk zijn als de verhalen vertellen.
“Broer? Kom je liggen? Ik heb het zo koud!”
De Spartaan draaide zich om en keek naar Justice blije glimlachende gezicht.
“Dankjewel broer dat ik vandaag niet in mijn kooi moet slapen. Ik vind het veel fijner bij jouw!”
Hij kroop naast Justice onder de deken en hield hem stevig vast in zijn armen. “Morgen mogen ook je kettingen af en daarna hoef je nooit meer in een kooi te slapen.”
Justice sloeg zijn armen om zijn broer heen en geeft hem een klein kusje.
“Probeer nu eerst maar fijn te dromen zodat je morgen goed bent uitgerust.”
“Maar ik ben nog niet moe!”
De Spartaan grijnsde. “Daar weet ik wel wat op…”
*censuur*


In de volgende episode van "Origine": De Rainbow Thief infiltreert de tempel! Zal het hem lukken op de Millennium Diamond te krijgen?!?!?!
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 3 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Medowsweet Wed Apr 28, 2010 3:18 pm

Misschien had ik mijn reacties op dit hoofdstuk moeten filmen. Neutral

*leest bovenste deel*
"hehe.. no need to thank me Voron.."
"ooh Lelex.."
"Ooh naked Sparta.."
"ooh drama.. en JUSTICE?! .. wah? .. *facepalm* No... noo no nooo.."
"..."
"..."
"ooh sounds like a cool battle <3"
"haha evil Sparta."
"... Justice!!! Don't speak like such an uke!!! D< god.. *hands in hair* what have they done to you???? D:"
"bwaha.. als ze allemaal afmogen... cant wait for the next ep!! :3"
".. and u just HAD to end it like that hmm?"

so..
anyway
awesome chapter. U r a good writer really. <3
Medowsweet
Medowsweet
Moderator

Posts : 72
Join date : 2010-03-25
Age : 32
Location : Waalre

http://www.medowsweet.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 3 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Marly Wed Apr 28, 2010 4:48 pm

oh my gooodd xDD Ik lachte zo hard om dat einde dat mn broer kwam vragen wat er aan de hand was :3 en ooh~ Sparta fanservice xD (dit maakt het wel steeds moeilijker om Sparta te cosplayen.. eerst dat harnas.. en nu dit.. how am I supposed to do that?! xD)

Voron wrote:“Duizendmaal mijn excuses generaal. Meestal slaapt u niet als uw broer bij u is.”
EPIC WIN HELL YES 8D

Nyaa, dit verhaal is zoo cool :3 Can't wait for the rest as usual bounce
Marly
Marly

Posts : 253
Join date : 2010-03-25
Age : 32
Location : The Dice LoveNasium

http://www.xpandorae.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 3 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Thiefking-Yara Wed Apr 28, 2010 7:07 pm

Voron wrote:


*censuur*



Wut..
You're no 4kids right...

xDDDD
woot <3 loved this chappie
Thiefking-Yara
Thiefking-Yara

Posts : 655
Join date : 2010-03-25
Age : 30
Location : Not next to you...

http://neko-yara.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 3 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Delina Wed Apr 28, 2010 7:09 pm

LOL we have some censuur-incest-sweetness here >.< xD
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 3 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Meeltjuh Wed Apr 28, 2010 8:09 pm

justice is hierbij tot ultieme uke verklaard XD

en Mireille tot badass archer chick 8D

gaaf chappie voron :3
Meeltjuh
Meeltjuh

Posts : 286
Join date : 2010-03-25

http://www.meeltjuh.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 3 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Thiefking-Yara Thu May 13, 2010 1:32 pm

Voroooon~
Het duurt veel te lang voordat je weer upload xDDD
Thiefking-Yara
Thiefking-Yara

Posts : 655
Join date : 2010-03-25
Age : 30
Location : Not next to you...

http://neko-yara.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 3 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Delina Thu May 13, 2010 3:07 pm

Thiefking-Yara wrote:Voroooon~
Het duurt veel te lang voordat je weer upload xDDD
Ja inderedaad ''Hmph....''
Where is the new chapter ???? xD
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 3 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Guest Thu May 13, 2010 4:28 pm

woooot, heb nu ook alles gelezen hier, awesome story!!!!! (ik ben blij dat ik pas zo laat ben gejoined, want die van mij kenne niks in het Egyptische verleden xD that would make no sense with his story...)

mar awesome story en Voron...good boy *petpet* jij kan leuk schrijven!

Guest
Guest


Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 3 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Voron Sun May 16, 2010 3:54 pm

Deze episode wordt u mede mogelijk gemaakt door vingerloze handschoenen, Filet American en tuinkabouters.

“Yanara! Wakker worden! Het is jouw buurt om wacht te houden.” Voron bonsde op de houten deur van een kamer. “Jaja, ik kom eraan!” Voron gaapte. Het gevecht vanmiddag had hem toch een beetje uitgeput. Hij had al zo lang geen actie meer meegemaakt dat zijn conditie flink achteruit gegaan was. En nu wilde hij goed uitrusten, want hij wist zeker dat er de komende dagen veel meer zou gaan gebeuren. “Ik ben er klaar voor!” Yanara opent de deur. Ze heeft een glanzend harnas aan en een boog vast.”Mooi zo.” Voron loopt de kamer binnen en laat zich op bed vallen. Hij valt direct in slaap. “In naam van Isis, wat kan die man snurken.” Ze sluit de deur maar nog hoort ze hem duidelijk. Op haar gemakt loopt ze door de gangen van de tempel. Ze gaf haar ogen goed de kost of ze misschien wat zag bewegen in de schaduwen.
De laatste keer dat ze werden aangevallen was al een paar jaar geleden. Een groep Hashshashin waren de tempel binnen gekomen om de priester te vermoorden. Het bleek toen dat de Tempel van Nepthtys veel vijanden had. Een van de Hashshashin die ze ‘ondervraagt’ had, vertelde zelfs dat Hoogpriester Osiris een grote hoeveelheid gokschulden had! Natuurlijk had ze hem daarna direct afgemaakt. Niemand waagt het om zo’n laster te vertellen over haar meester. Het had Voron en haar een week geduurd voordat ze alle Hashshashin uit de tempel hadden verdreven. Die huurmoordenaren konden zich echt overal verschuilen. Stelletje lafaards, een echte strijder laat zich zelf zien. Yanara moest even lachen over haar gedachte. Sinds wanneer was zij een echte strijder? De herinneringen toen ze zelf nog tombes en huizen ongezien binnensloop zaten nog vers in haar geheugen. Ze was lid van de grootste criminele familie van Egypte. Ze was de beste dief die haar familie in eeuwen meegemaakt had. Geen schat was voor haar veilig. En toch was ze nu een tempelbewaker, en beschermde ze een van de grootste antieke schatten… soms kan het leven raar lopen.

“Tering, wat een slecht licht hier. Stoot ik m’n tenen alweer!” Yanara draaide zich vlug om, vanachter een pilaar hoorde ze een stem. “Wie is daar! Laat je zien!” Ze hoorde wat zacht gevloek. Vanachter de pilaar kwam een lange man te voorschijn. Hij droeg een mooi zijde gewaad en een fel gekleurd draken masker. “Je hebt me! Ik zal me maar voorstellen! Ik ben de grote, de legendarische, de geweldige Rainbow Thie… huh? Ben jij dat Yanara?” vroeg de man gechoqueerd. “Hoe ken je mijn naam en wat doe je hier?” De man lachte en deed zijn masker af. “Herken jij je oude verloofde niet meer?” Yanara’s boog viel bijna uit haar handen. “A..amon..amonra…” kon ze met moeite zeggen. “Ik heb al jaren niets meer van je gehoord nadat je de opdracht kreeg om Millennium Items te stelen. En nu zie ik je ineens hier! Zeg me nu niet dat je voor je zelf bent gaan werken?” Yanara’s verbazing veranderde langzaam in tranen. Ze liet haar boog vallen en vloog Amonra om de nek. “Ik had gedacht je nooit meer te zien!” snikte ze. Hij omhelsde haar en probeerde haar te kalmeren. “Maar ik heb nu geen tijd. Ik moet snel de Millennium Diamond stelen, blijf jij hier, dan kom ik snel terug en verplaats ik ons twee naar mijn woning. Ik moet opschieten voor de bewakers komen.” Ineens stopte Yanara met huilen en duwde ze Amonra van hem af. “Dat kan ik niet toestaan.” “Wat is e…” Het kwartje viel. Amonra deed zijn masker weer op. “Dus zo zit het. Je bent overgelopen?” “Neeh dat is niet waar!” schreeuwde Yanara terwijl ze probeerde haar tranen binnen te houden. “Ik ben herboren!” Ze pakt haar boog en richt een pijl op Amonra. “Ga snel hier weg, en ik doe alsof ik je nooit gezien heb. Alsjeblieft!” Amonra schudde zijn hoofd. “En dat kan ik niet toestaan.” Zei hij terwijl hij een dolk uit zijn gordel pakte. Een traan ontsnapte net uit Yanara’s oog toen ze de pijl afvuurde.


In de volgende episode: De achtergrond van de Hoog priester wordt ontrafelt!!!
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 3 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Thiefking-Yara Sun May 16, 2010 3:55 pm

OMG VORON =D JE HEBT GEUPLOAD!

whaha xD

Awesome stukje >333
Thiefking-Yara
Thiefking-Yara

Posts : 655
Join date : 2010-03-25
Age : 30
Location : Not next to you...

http://neko-yara.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 3 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Voron Sun May 16, 2010 3:57 pm

Thiefking-Yara wrote:OMG VORON =D JE HEBT GEUPLOAD!

whaha xD

Awesome stukje >333

Ik zei toch dat ik het zondag zou doen (a) en thnx ^^


Last edited by Voron on Sun May 16, 2010 3:57 pm; edited 1 time in total
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 3 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Marly Sun May 16, 2010 3:57 pm

KYAA!
Oohh, het YanaraxAmonra stukje was zooo cute! :333
Marly
Marly

Posts : 253
Join date : 2010-03-25
Age : 32
Location : The Dice LoveNasium

http://www.xpandorae.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 3 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Delina Sun May 16, 2010 4:01 pm

xD Akira en mireille verloofd xD

Yeahhhh Osiris komt in beeld de volgende keer xD en waneer is de volgende epi up?
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 3 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Voron Sun May 16, 2010 4:03 pm

Atemie wrote:xD Akira en mireille verloofd xD

Yeahhhh Osiris komt in beeld de volgende keer xD en waneer is de volgende epi up?

Na de Animecon... nadat ik m'n auditie gehad heb Evil or Very Mad
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 3 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum