ERA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Origine van You, Me and Domino High

+5
Marly
Vackyrie
ImmixRikudou
Delina
Voron
9 posters

Page 1 of 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down

Origine van You, Me and Domino High Empty Origine van You, Me and Domino High

Post  Voron Tue Apr 06, 2010 3:21 pm

Vlak voordat ik meedeed met deze awesome RP, las ik natuurlijk eerst alle OC's door. Ik was hier nog niet net klaar mee en ik kreeg al veels te veel ideën voor een oud egyptisch verhaal voor alle OC's Very Happy Ik ben er nu al best ver mee, maar hier eerst de inleiding ^^

THE LEGEND OF THE FOUR HOLY BEASTS AND THE MILLENNIUM DIAMOND

Al honderden jaren vragen mensen zich over de gehele wereld af hoe de piramides gebouwd zijn. Buitenaardse aliens? Een vorm van onbekende technologie? Eeuwen oude magie? Of gewoon toch het gebruik van veel slaven? Het antwoord hier op is veel mysterieuzer en duister dan de meeste mensen zich indenken….

Duizenden jaren geleden werd de wereld overheerst door het kwaad. De machtige Zorc Necrophades heerste over alles en iedereen. Mensen werden als last dieren gebruikt. De mensen hoopte op een teken van de hemels om hun te verlossen. Na eeuwen in duisternis geleefd te hebben werden hun gebeden verhoort. Van de sterren kwamen vier wezens die het duister en het kwaad naar een andere dimensie verbanden.. Deze vier heilige wezens sloten het kwaad op in het oude Egypte en sloten de poorten af met zware heilige stenen gebouwen, de piramides.

Duizenden en duizenden jaren gingen voorbij en mensen levende in alle vrede. Hun vier heersers hielpen en beschermde hen tegen alles. De machtigste van de vier, Suzaku, gaf hun vuur zodat ze warm bleven. Seiryu gaf hun water voor hun gewassen. Genbu beschermde hun en vocht tegen hun vijanden, Byakko genas hun ziektes en leerde hen het geheim van het eeuwige leven. Voor duizenden jaren ging dit goed. Maar de mensen werden steeds afhankelijker van hun overheersers. En hun overheersers, de Holy Beasts, wilden steeds meer mach. Ze wilden zoveel macht dat ze zelfs onder elkaar begonnen te vechten en het land dat ze wilde beschermen werd bijna weer vernietigt.

Tientallen magiërs en priesters besloten dat het nu tijd was voor de mens zelf om te heersen. Ze bedachten plannen om de Holy Beasts te vernietigen. Ze vonden een magisch boek dat de Holy Beasts gebruikt hadden om het kwaad te verbannen. Ze vertaalde de vreemde teksten en vonden een manier om de Beasts te verslaan met behulp van een magische diamant, genaamd de Millennium Diamant.

De eerste groep onder leiding van de vrouwelijke necromancer Nephthys besloten Suzaku een prachtig magisch beeld van hemzelf te schenken. Toen Suzaku het beeld bewonderde, gebruikte Nephthys de diamant om hem gevangen te nemen in het beeld.

De tweede groep werd geleid door de jonge soldaat Obelisk. Hij vocht met Seiryu en na een lange veldslag die honderden levens koste lukte het hem om de diamant te gebruiken om Seiryu’s lichaam in zeven verschillende edelstenen te verdelen.

De derde groep waren volgelingen van de priester Ra. Hij was de gene die als eerste het boek van de Holy Beasts had vertaald, en hierin vond hij een tekst waarin stond hoe je speciale magische voorwerpen kon maken om wezens in gevangen te nemen. Hij maakte een gouden ring en gebruikte de kracht van de Millennium Diamant om Byakko in gevangen te nemen in de Ring..

De vierde Holy Beast werd niet verslagen door een groep, maar door een enkele vrouw. Haar naam was Slifer. Haar schoonheid was zo groots dat ze Genbu verleide en uiteindelijk een kind van hem baarde. Andere magiërs ontvoerde haar en gebruikte de Millennium Diamant om Genbu gevangen te zetten in haar kind.

Al deze honderden mensen die geholpen hadden de Holy Beasts te verslaan werden vereerd en tot een goddelijke positie verheven door anderen. Weer gingen er duizenden jaren voorbij en langzaam veranderde de gebeurtenissen in mythes en legendes. Werden ze generatie op generatie door verteld en werden de verhalen aangepast en veranderd. Details werden weg gelaten en sommige dingen juist bij verzonnen….

En zo gaat dit echte verhaal verder 1000 jaar voor Christus in het oude Egypte...
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Delina Tue Apr 06, 2010 3:55 pm

COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL xD
Maar wie is wie ???
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  ImmixRikudou Tue Apr 06, 2010 8:27 pm

Atemie wrote:COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL xD
Maar wie is wie ???
schatje, volgens mij zitten de OC's er nog niet in xD Dit is een proloog, om het verhaal op gang te brengen ^^

En voron,...
AWESUM, DEMAND MOAR 83
ImmixRikudou
ImmixRikudou

Posts : 497
Join date : 2010-03-26
Age : 31
Location : In my own little world, where I am the Ruler of my own imagination

http://immixrikudou.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Delina Tue Apr 06, 2010 9:04 pm

ImmixRikudou wrote:
Atemie wrote:COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL xD
Maar wie is wie ???
schatje, volgens mij zitten de OC's er nog niet in xD Dit is een proloog, om het verhaal op gang te brengen ^^

En voron,...
AWESUM, DEMAND MOAR 83
Owwwwwww, ik dacht al xD
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Voron Tue Apr 06, 2010 11:45 pm

Ik wilde dit eigenlijk morgen pas posten, maar ik verveelde me nu wat teveel XD Dus hier is het 2de deel van "The Legend of the Four Holy Beasts and the Millennium Diamond"

“Heer Amonra! Heer Amonra! Er staat een bezoeker voor de poort en hij wil u spreken!” Kwaad keek Amonra naar zijn slaaf. “Je weet dat ik niet gestoord wil worden in mijn onderzoek naar het Millenium Spellbook! Wachters! Neem hem mee en geef hem 20 zweepslagen!” Woedend liep hij de kamer uit richting de poort van zijn landhuis.
“Wie waagt het mij te storen!”
“Mijn excuses voor deze storing, nobele heer Amonra.”
“Huh? Jason! Wat doet de leider van de gravekeepers hier! Had een bericht van je komst laten sturen dan had ik je fatsoenlijker kunnen ontvangen.”
“Nogmaals mijn excuses, maar mijn komst moest geheim blijven. Het betreft de zeven Sacred Crystals.”
“Kom vlug binnen, Jason!” zei Amonra toen hij hem haastig naar binnen trok.
Snel liep het duo door het landhuis richting een kleine afgelegen kamer zonder ramen. Eenmaal binnen gekomen deed Amonra een enkele kaars aan.
“Vertel je me nieuws oude man. En vlug.”
“De vijde van de Sacred Crystals, de sapphire, is gisteren gestolen uit de tombe van pharaoh Temphtet. We vermoede dat dit wederom gedaan is door de Rainbow Thief.”
“En nu kom je mij waarschuwen dat de Rainbow Thief nu mijn robijn wil stelen?”
“Ja heer. De robijn is een makkelijk doelwit hier. Ik vraag u of uw het aan mij kan afstaan zodat ik het samen met de topaas in het hoofdkantoor van de Gravekeepers kan bewaken waar het veilig is.”
“Veilig zeg je? Deze dief heeft al vijf kristallen gestolen uit afgesloten tombes die JULLIE bewaakte! Als mijn robijn ergens niet veilig is, is het bij jullie.”
“Maar Heer, als de Rainbow Thief de zeven kristallen in bezit heeft dan…”
“Dan kan hij nog steeds niets! Jij weet net zo goed als ik dat zonder het 8ste crystal, de Millennium Diamond, Seiryu niet compleet kan worden opgeroepen. En niemand weet waar die verborgen is! Er zijn zelfs verhalen dat ze hem aan een rotsblok gebonden hebben en in de zee hebben gegooid!”
“Dat is niet waar mijn heer. Er zijn geruchten opgedoken dat de Millennium Diamond bewaakt wordt in de Temple van Nephthys.”
“DE tempel! Vlak bij het beeld van Nephthys’ feniks! Mogen de Goden ons beschermen. We kunnen van geluk spreken dat Suzaku nog niet ontwaakt is.”
Jason kijkt Amonra nu direct in de ogen aan. “Ik heb voor mijn vertrek een spion naar de tempel gestuurd om de diamant te vervangen door een replica voordat de Rainbow Thief hem steelt.”
“We hebben het wel hier over de Tempel van Nephthys, de schatkamer van het dodenrijk. Zelfs al komt je spion door de bewakers heen dan dood te hoogpriester hem wel. Zijn macht over het schaduwrijk is een van de krachtigste na de oude legendarische pharaoh’s zelf.”
“Onderschat mijn mannen niet. Maar ik moet weer vertrekken. Over een week ben ik terug met een document van de Pharaoh voor je robijn. Ik zal er alles aan doen om te zorgen dat de Rainbow Thief hem niet te pakken krijgt.” Jason loopt weg en Amonra wil hem achterna gaan. “Doe maar geen moeite, ik laat me zelf wel uit.”
Amonra gaat weer rustig zitten. Als de voetstappen van Jason in de verte verdwijnen begint hij te lachen. “Bedankt voor het melden waar de Millennium Diamond zich bevind, oude vriend. Jij hebt al gefaald in het beschermen van de eerste vijf Sacred Crystals. Zodra ik de topaas heb ben ik in bezit van ze alle zeven! Niets kan mij stoppen om de legendarische Rainbow Dragon op te roepen en uiteindelijk de kracht van Seiryu tot mij te nemen! MOEWAHAHAHAHA!”
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Vackyrie Wed Apr 07, 2010 12:01 am

awsome ik ben een bad guy XD "The Legendary Rainbow Dragon will be mine!"
Vackyrie
Vackyrie
Admin

Posts : 507
Join date : 2010-03-24
Age : 33
Location : Raiding your fridge

https://eraftw.darkbb.com/

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Marly Wed Apr 07, 2010 12:22 pm

Omg, appearances of the OC's! Echt, bloody awesome. Kan niet wachten op meer!
Marly
Marly

Posts : 253
Join date : 2010-03-25
Age : 32
Location : The Dice LoveNasium

http://www.xpandorae.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Voron Thu Apr 08, 2010 5:05 pm

Wilde dit stuk eigenlijk pas in het weekend posten, maar het ga me nu zo snel met de rest te schrijven dat ik dit nu al plaats. Dit stuk bevat de OC's van Mireille, Slifire en ik zelf =3

“Hey Voron! Wakker worden idioot!” Gapend staat een grote gespierde man van ruim twee meter op. “Wat is er Yanara?” zegt hij tegen een kleine slanke meid die naast hem staat. Met een klap van haar boog slaat Yanara hem op zijn hoofd. “Je bent weer eens inslaap gevallen tijdens je dienst!”
“Jah dus? Doe nou niet of dit de eerste keer is. De afgelopen twee jaar heeft niemand de tempel durven te betreden en door al die saaiheid val ik gewoon in slaap.”
“Houd op! Juist door jouw laksheid is er nu iemand de tempel binnengekomen!”
“Wat! Maar hoe? Wacht eens… waarom heb jij hem niet tegen gehouden dan?”
Blozend slaat Yanara hem weer met haar boog. “Daar hebben we het niet over.”
Dan horen ze een dreigende stem uit de tempel komen. “Voron! Yanara! Ik beveel jullie hier heen te komen.”
“Daar zul je het hebben! Kom we moeten opschieten.” Voron en Yanara rennen de tempel binnen. Vlak voor Hoogpriester Osiris-Netjer staat een man in een zwarte cloak gewikkeld. De hoogpriester had fel rood haar met een grote zwarte pluk. Zijn ogen gloeiden letterlijk rood. “Jij durft de Tempel van Nephthys te betreden en haar edele schatten te stelen!”
“Ik ben gestuurd in naam van de Gravekeepers om de heilige Millenium Diamant te vervangen door een replica omdat een dief hem wil stelen om een legendarische draak op te roepen!”
De priester grijnst. “Wat voor onzin praat je! Deze tempel is gebouwd in ere van de heilige feniks van Nepthtys. Hier zijn geen draken waar jij over spreekt.”
“Het is een eeuwen oud geheim dat wij Gravekeepers bewaakt hebben!”
De grijns op het gezicht van priester Osiris-Netjer wordt groter. “Ik geef jouw een kans. Als jij een van de tempelbewakers kan verslaan in een spel, zal ik je geloven en overhandig ik je hoogstpersoonlijk de diamant.”
Trots gaat de spion rechtop staan. “Ik accepteer uw uitdaging, Hoogpriester. Wat voor spel zal het zijn.”
“EEN SCHADUWSPEL!!!”
Plots gaan alle kaarsen in de tempel uit en wordt alles pikzwart. Alleen de hoogpriester, de bewakers en de spion zijn nog zichtbaar in een vreemde mysterieuze gloed. In het midden van de ruimte is een stenen tafel verschenen met een houten stoel aan elke kant.
“Jij mag een van de tempel bewakers uitkiezen voor een simpel spel… armpje drukken.”
De spion keek eerst naar de grote gespierde man, daarna naar het kleine meisje dat naast hem staat. “Armpje drukken zei u? Dat is simpel! Ik kies haar!”
De Priester lacht manisch. De spion en Yanara gaan aan weerszijde van de stenen tafel zitten. Ze pakken elkaars handen vast en kijken elkaar uitdagend in de ogen aan. “Laat het schaduwspel beginnen!” Met al zijn kracht duwt hij de hand van Yanara tegen de tafel. “Ha! Ik heb gewonnen!”
“Nog niet,” hoort hij Yanara zeggen. Dan pas ziet hij het goed. Hij had haar hand niet tegen de tafel geslagen, maar de hand hing nog een centimeter erboven. De spion probeert met al zijn kracht haar hand tegen de tafel te drukken. “Zwak, zo moet je armpje drukken!” Met een flinke klap slaat Yanara de hand van de spion tegen de stenentafel. Een kleine plas bloed ontstaat onder zijn hand. Gillend van de pijn trekt hij zijn hand weg. “Dat… dat is onmenselijk!” schreeuwt hij. Manisch begint Osiris-Netjer te lachen. “Je hebt verloren! Nu zal ik je ziel voor eeuwig in het schaduwrijk opsluiten!” Hij gebaard met zijn hand richting de spion en uit het duister komen een paar lange armen die de spion de schaduwen in trekken. Schreeuwend en smekend om zijn leven verdwijnt hij. De priester’s ogen krijgen weer hun normale kleur terug en de kaarsen in de tempel gaan weer aan. “Misschien heb ik wat overdreven door zijn hand kapot te slaan?” “Neeh denk je? Winnen kon hij niet, had tenminste wat medelijden met hem” “Stilte jullie twee!” zegt de Hoogpriester met een brullende stem. “Ga weer op de uitkijk staan! Ik heb het gevoel dat er weer een turbulente tijd aanbreekt…”



Volgende "intro" bevat Sparta & Justin en daarna de laatste intro met Yuki & Okashi. Dan begint het verhaal pas echt Very Happy


Last edited by Voron on Thu Apr 08, 2010 6:00 pm; edited 3 times in total
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Delina Thu Apr 08, 2010 5:35 pm

slifire's alter ego heet dus Ham xD
omg wel lol maar waarom heeft hij een staf xD maar wel leuk hoor keep it up ^^
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Voron Thu Apr 08, 2010 6:38 pm

Atemie wrote:slifire's alter ego heet dus Ham xD
omg wel lol maar waarom heeft hij een staf xD maar wel leuk hoor keep it up ^^

Oke Razz Veranderd. T'iss zo een stuk beter Razz
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Delina Thu Apr 08, 2010 6:55 pm

Voron wrote:
Atemie wrote:slifire's alter ego heet dus Ham xD
omg wel lol maar waarom heeft hij een staf xD maar wel leuk hoor keep it up ^^

Oke Razz Veranderd. T'iss zo een stuk beter Razz
YEAHHHHHHHHHHHH so Voron.....

Where is the new episode[chapter] xD!!!
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Marly Thu Apr 08, 2010 6:58 pm

Nyaaaa ik wil verder lezennnnn xD Het is zo awesome Voron! 8D Schrijf sneller jij =P
Marly
Marly

Posts : 253
Join date : 2010-03-25
Age : 32
Location : The Dice LoveNasium

http://www.xpandorae.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Delina Thu Apr 08, 2010 7:05 pm

Marly wrote:Nyaaaa ik wil verder lezennnnn xD Het is zo awesome Voron! 8D Schrijf sneller jij =P
Ja wat Sophie zei xD
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Voron Thu Apr 08, 2010 7:41 pm

Door de vele sociale druk *kuch* en doordat ik al een flink stuk geschreven heb EN omdat de volgende 2 stukjes eigenlijk best kort zijn EN om jullie een plezier te doen, post ik hier nog twee stukken, nu wel ongeveer een half weekje wachten op de volgende =3

Een paar kilometer van de Tempel van Nepthtys staat een ontzettend groot tentenkamp tussen de woestijn duinen. Over het zand rent een in doeken gehulde man, hij probeert de grootste tent binnen te komen. “Laat me er door ik moet de Spartaan spreken!” zei hij tegen twee zwaar bepantserde mannen die de ingang bewaakte. “Wie is daar…” klonk een stem uit de tent. “Ik ben het, generaal! Lelex! Ik breng nieuws van de Tempel!” Uit de tent klonk een enkel geklap en de wachters lieten de man binnen. “Generaal! We hebben vernomen dat de Gravekeeper spion verslagen is.” Op een ivoren troon zit een gebruinde jonge man met blond haar. “Hmmm… de Hoogpriester is nog altijd even machtig dus…”
“Wat zijn u volgende bevelen, generaal?”
Even sluit de Spartaan zijn ogen en denkt diep na. “Haal mijn broer! Nu!”
“Tuurlijk!” Snel rent de man de tent uit. Even later komen twee soldaten de tent binnen. Achter hun slepen ze een magere zwartharige jongen mee. Hij is helemaal vast gebonden met kettingen. “Laat mij alleen met hem!” beveelt de Spartaan, waarna de soldaten zweigent de tent verlaten. “Honger… ik heb zo’n honger…” kan de vastgeketende jongen nog net zeggen. De Spartaan staat op van zijn troon en loop naar een tafel. Hij pakt een gouden schaal met aardbeien. “Hier eet voorzichtig.” Terwijl de jongen eet gaat de Spartaan langzaam met zijn handen door het haar van de jongen en aait hem voorzichtig over zijn rug. “Rustig maar Justice, eet niet te snel. Binnenkort heb ik de Millennium Diamant in mijn bezit en hoeven we ons niet meer onder stervelingen te bevinden…”
“Dank…dankjewel broer.”
“Doe maar rustig. Zodra we de diamant hebben mogen die kettingen weer af en mag je weer in alle schoonheid rondvliegen.”
“Vliegen…”
De Spartaan glimlachte, hij gaf Justice een kus op de mond en hield hem toen stevig tegen zich aan gedrukt. “Lelex!” “Jah generaal?” “Vertel de troepen dat we morgen vertrekken.” “Natuurlijk generaal!” “Morgen, bij zonsondergang vallen we de tempel binnen.”


---

“Is het nog ver?” “Niet zo ver neeh…” “Is het nog ver?” “Neeh niet zo ver…” “Is het nog…” “VER?! JAH!! Heel er ver!” Op twee kamelen zitten twee jonge mensen, een jongen en een meisje. Een heeft een luit op haar rug en de andere heeft een ketting om. “Maar hoe ver is het dan nog, Imnah?” vraagt de jongen met de ketting.
“Als we gewoon richting het noorden blijven gaan, zijn we rond zonsondergang bij een oude tempel. Daar kunnen we vast wel rusten. En als we morgen vroeg vertrekken zijn we voor dat je het weet in Hahkshah.”
“Maar ik verveel me!”
“Kom op! Ik zing dadelijk wel een leuk liedje voor je?”
“Yaaah!”
Glimlachend schud Imnah haar hoofd. Waarom had het hoofd van de Ishtar familie haar opgezadeld met dit joch. Zijn ketting was duidelijk niet de legendarische Millennium Ring, maar toch moest hij in de gaten gehouden worden. Ze waren nu op weg van Aqar naar Hahkshah om bij de nobelman Amonra langs te gaan en daar informatie in te winnen over wat zijn ketting nu echt was. Heer Amonra stond bekend als verzamelaar van exotische voorwerpen en geschriften. Als hij niet wist wat die ketting voor iets speciaals was, wist niemand het. Tot dan moest zij hembeschermen.
“Trouwens Yuki, nog vreemde dromen gehad?”
“Huh wat? Niets al te raars nee.”
“Oke, gewoon nieuwsgierig.”
“Alhoewel! Vannacht droomde ik over een reusachtige tijger die tegen schaduwen vocht.”
“Flinke aktie droom zo te horen.”
“Uhuh, maar het raarste was dat die tijger precies zo’n oog midden op zijn hoofd had als op mijn ketting.”
Imnah was verbaast over wat Yuki zei. Haar Millennium Ring heeft in ieder geval dus toch enige invloed op hem. Hopelijk een goede invloed…


Last edited by Voron on Thu Apr 08, 2010 7:48 pm; edited 1 time in total
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Delina Thu Apr 08, 2010 7:47 pm

Gayness xD JK en Sparta is sooo the Seme xD en Yuki is de incarnatie van een meisje xD
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Marly Thu Apr 08, 2010 7:49 pm

I totally agree with Atemie 8D Woohoo, not-so-subtly-implied-JusticexSpartaan-incest xD en Sparta als generaal, hell yeaah XDXDXD
En Imnah en Yuki zijn cool! Alleen de beginconversatie is al episch :3
Marly
Marly

Posts : 253
Join date : 2010-03-25
Age : 32
Location : The Dice LoveNasium

http://www.xpandorae.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Voron Thu Apr 08, 2010 7:49 pm

Atemie wrote:Gayness xD JK en Sparta is sooo the Seme xD en Yuki is de incarnatie van een meisje xD

Whoops! Dacht echt dat Yuki een meisje was XD al veranderd nu, wil toch de geslachten het zelfde houdenXD Of de geaardheid het zelfde is, valt over te discussiëren XD
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Delina Thu Apr 08, 2010 8:21 pm

maar speelt dit alles in de tijd van The pharaoh en de priesters of daarna :s dat was me nog een beetje onduidelijk xD
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Medowsweet Thu Apr 08, 2010 8:28 pm

Wow, I actually really like this story! The idea of making ancient egypt versions of all our characters is really cool! Very Happy
... but, Justin, Justice.. poor him. .. but uhm.. nice yaoi. >////>
Can't wait to read more!
Medowsweet
Medowsweet
Moderator

Posts : 72
Join date : 2010-03-25
Age : 32
Location : Waalre

http://www.medowsweet.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Voron Thu Apr 08, 2010 9:17 pm

Atemie wrote:maar speelt dit alles in de tijd van The pharaoh en de priesters of daarna :s dat was me nog een beetje onduidelijk xD

Heb daar ook lang over nagedacht XD En ik vind zelf toch dat het verhaal erna afspeelt Razz 1000 jaar erna minstens XD
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Delina Thu Apr 08, 2010 9:20 pm

Voron wrote:
Atemie wrote:maar speelt dit alles in de tijd van The pharaoh en de priesters of daarna :s dat was me nog een beetje onduidelijk xD

Heb daar ook lang over nagedacht XD En ik vind zelf toch dat het verhaal erna afspeelt Razz 1000 jaar erna minstens XD
oke dat wou ik effe weten want dat was me niet echt duidelijk xD
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Marly Thu Apr 08, 2010 10:27 pm

Voron! Hierbij nog meer sociale druk om iets nieuws te posten! xD I dun wanna wait for like half a weeekkkk D: Het is zo episch. So, be a good writer and give us more.. I beg of you!
Marly
Marly

Posts : 253
Join date : 2010-03-25
Age : 32
Location : The Dice LoveNasium

http://www.xpandorae.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Delina Thu Apr 08, 2010 11:02 pm

Marly wrote:Voron! Hierbij nog meer sociale druk om iets nieuws te posten! xD I dun wanna wait for like half a weeekkkk D: Het is zo episch. So, be a good writer and give us more.. I beg of you!
just like Sophie we want more we want more and I'm not going to beg.... I comand you...xD
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  ImmixRikudou Thu Apr 08, 2010 11:18 pm

Yeah the part of yara and me's oc ownen! >D

Alleen hmm...als jouw verhaal 1000 jaar na de pharaoh afspeelt, sluit het niet aan op mijn verhaal in de rp x3 en btw, waren de sennen items na het verslaan van zhe ebil zorc niet, like, foetsie? dus dan zou je die al niet kunnen noemen =o
ImmixRikudou
ImmixRikudou

Posts : 497
Join date : 2010-03-26
Age : 31
Location : In my own little world, where I am the Ruler of my own imagination

http://immixrikudou.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Voron Thu Apr 08, 2010 11:57 pm

ImmixRikudou wrote:Yeah the part of yara and me's oc ownen! >D

Alleen hmm...als jouw verhaal 1000 jaar na de pharaoh afspeelt, sluit het niet aan op mijn verhaal in de rp x3 en btw, waren de sennen items na het verslaan van zhe ebil zorc niet, like, foetsie? dus dan zou je die al niet kunnen noemen =o

Na het verslaan van Zorc zijn alle Millennium Items in de Millenium Stone gezet in de tombe van de Pharaoh. De Ishtar familie moest de tombe bewaken. Sommige Millennium Items zijn in de loop der tijden gestolen, zoals de Millennium Ring. Die nog door Alexander de Grote gebruikt is voordat Bakura hem in handen kreeg. D

En het hoeft niet perce aan te sluiten op jouw verhaal of anders om. Het kan heel goed dat Okashi meerdere keren is gereïncarneerd Razz Misschien leefde ze ook ten tijde van de Pharaoh Razz Zodra ik helemaal klaar ben met dit verhaal schrijf ik er nog eentje in de stijl van "Duelist of the Roses" maar dan weer totaal anders XD
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum