ERA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Origine van You, Me and Domino High

+5
Marly
Vackyrie
ImmixRikudou
Delina
Voron
9 posters

Page 5 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 5 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  ImmixRikudou Thu Jun 10, 2010 12:14 am

Majinhope wrote:
IDEE: Iedereen in Era moet zun eigen speciale dobbelsteen hebben!

AWESOME IDEE!
ImmixRikudou
ImmixRikudou

Posts : 497
Join date : 2010-03-26
Age : 31
Location : In my own little world, where I am the Ruler of my own imagination

http://immixrikudou.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 5 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Marly Fri Jun 11, 2010 9:19 pm

HELL YES DICEGAMES! This is my kinda game *eyebrowwiggle* :3

Awesome nieuwe twee chappies Voron! (heb de laatste twee in 1 keer gelezen want ik liep achter! Legasp!) Ik zal je morgen het hele gebèta-de verhaal sturen, maar niet nu...ben net terug uit Parijs en heel..erg..moe....*collapses* X_x
Marly
Marly

Posts : 253
Join date : 2010-03-25
Age : 32
Location : The Dice LoveNasium

http://www.xpandorae.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 5 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Delina Sat Jun 12, 2010 12:00 am

Marly wrote:HELL YES DICEGAMES! This is my kinda game *eyebrowwiggle* :3
It's just like duel monsters xD
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 5 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Marly Sat Jun 12, 2010 10:39 am

Atemie wrote:It's just like duel monsters xD
Why does everybody keep saying that? xD
Marly
Marly

Posts : 253
Join date : 2010-03-25
Age : 32
Location : The Dice LoveNasium

http://www.xpandorae.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 5 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Thiefking-Yara Sat Jun 12, 2010 1:45 pm

Marly wrote:
Why does everybody keep saying that? xD

Because it's true xDD
Thiefking-Yara
Thiefking-Yara

Posts : 655
Join date : 2010-03-25
Age : 30
Location : Not next to you...

http://neko-yara.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 5 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Guest Sat Jun 12, 2010 3:00 pm

no it's not Evil or Very Mad ...only when they talk about the-guy-who-brings-sexy-back-all-the-time's (aka Duke Devlin) dicegame, because that is duel monster! farao

Guest
Guest


Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 5 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Delina Sat Jun 12, 2010 3:39 pm

Majinhope wrote:no it's not Evil or Very Mad ...only when they talk about the-guy-who-brings-sexy-back-all-the-time's (aka Duke Devlin) dicegame, because that is duel monster! farao
je bederft de sweer ^^
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 5 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Guest Sun Jun 13, 2010 10:38 pm

Atemie wrote:
je bederft de sweer ^^
om het ff aftemaken: het is sfeer en niet sweer xD en anders zou je zweer moeten zeggen...maar die is al bedorven uitzich zelf dus dat zou dikke faal zijn...
3 part plz

Guest
Guest


Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 5 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Delina Mon Jun 14, 2010 12:21 am

Majinhope wrote:
Atemie wrote:
je bederft de sweer ^^
om het ff aftemaken: het is sfeer en niet sweer xD en anders zou je zweer moeten zeggen...maar die is al bedorven uitzich zelf dus dat zou dikke faal zijn...
3 part plz
T__T sorry wist effe niet meer hoe je het typte ^^;
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 5 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Guest Mon Jun 14, 2010 2:43 pm

nah, ik wilde niet vervelend zijn hoor xD marre...niet tunnelqouten... XD

[JK]

Guest
Guest


Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 5 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Voron Mon Jun 14, 2010 4:27 pm

Majinhope wrote:
om het ff aftemaken: het is sfeer en niet sweer xD en anders zou je zweer moeten zeggen...maar die is al bedorven uitzich zelf dus dat zou dikke faal zijn...
3 part plz

Om het even af te maken: Het is 'sfeer' niet 'sweer' of anders zou je 'zweer' moeten zeggen, maar die zijn al bedorven uit zichzelf. Dat zou dus dikke faal zijn.
Derde deel alsjeblieft

Razz
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 5 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Guest Mon Jun 14, 2010 5:00 pm

FATALITY!!!! I just got pwnd by a DOG!! ...that said, let me shuff these dices up your ass....come here doggy *waves cookie* back ontopic!

Guest
Guest


Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 5 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Voron Mon Jun 14, 2010 5:07 pm

Majinhope wrote:FATALITY!!!! I just got pwnd by a DOG!! ...that said, let me shuff these dices up your ass....come here doggy *waves cookie* back ontopic!

Sure, mister woderator! Now get the hell out of my topic or else I call the admin to delete you spam! Twisted Evil
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 5 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Guest Mon Jun 14, 2010 5:08 pm

weetje...doe dat, en danmetaan alle andere spam xD

Guest
Guest


Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 5 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Voron Mon Jun 14, 2010 5:09 pm

Was ik zowiezo over aan het denken XD vooral deze laatste pagina zit flink vol spam lolXD
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 5 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  ImmixRikudou Mon Jun 14, 2010 5:50 pm

*looks at you guys with a 'wtf' look on her face*
ImmixRikudou
ImmixRikudou

Posts : 497
Join date : 2010-03-26
Age : 31
Location : In my own little world, where I am the Ruler of my own imagination

http://immixrikudou.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 5 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Voron Tue Jun 15, 2010 1:03 am

En hier is Origine: Osiris Part 3, omdat Delina maar continu bleef aan dringen. Het is ook het grootste stuk tot nu toe. En ik denk dat de volgende delen steeds groter gaan worden, ik ben weer nieuwe boeken aan het lezen zelf en daar haal ik vaak heel veel inspiratie vandaan. Very Happy Ik heb het in een keer direct geschreven en ik ben te vermoeid om het zelf nog een paar keer door te lezen om hier en daar details te veranderen.... Geniet er maar van zou ik zeggen en let aub niet op alle fouten XD

YM&DH: Orgine of Osiris Part 3 wordt u mede mogelijk gemaakt door de mij Smile

“Zullen me waar stoppen?” Verveelt keer Osiris zijn tegenstander aan.
“Geef je het al op?”
“Neeh, maar ik had al 8 buurten geleden van je kunnen winnen. Ik dacht aardig te zijn door je een paar van mijn stukken te laten slaan, maar het wordt nu gewoon te saai…” Hij gaapte.
“Ik heb nog vijf stukken en jij maar twee! Je kan je hier heus niet uitbluffen!”
Osiris legde zijn hoofd op tafel en sloot zijn ogen.
“Eerst sla ik links boven in de hoek jouw stuk. Hier hoef ik maar een twee en hoger voor te gooien. Daarna zal je jouw stuk ernaast wel moeten verplaatsen anders ben je die ook kwijt. Hierdoor heb ik een kans om in het midden een ander stuk van je te slaan. Waarna jij geen sterk genoeg stuk meer over hebt om mij te verslaan.”
De man keek verward naar het speelbord. Kadef legde een hand op de schouder van de man. “Snap je het niet? Hij speelde maar met je, iemand zoals jouw is gewoon geen uitdaging voor hem.” De man werd steeds roder van woede. Hij keek Osiris en Kadef beide woedend aan. “Je hebt valsgespeelt! Dat kan niet anders! Je hebt vast de dobbelstenen vervangen toen ik niet oplette!” De man sprong op, duwde Kadef aan de kant en stormde langs Osiris de kamer uit. Osiris zelf lag nog op de tafel half te slapen, hij pakte een mes uit zijn zak en gooide die in de schouder van de man achter hem. Schreeuwend van de pijn draaide hij om. “Ik krijg nog geld van je…” Meer bang dan woedend gooide de man een zakje met gouden munten naar hem toe. “Houd het wisselgeld maar!”
Kadef raapte het zakje op en ging naast Osiris zitten. “Zo te zien zijn dit een stuk meer dan 100 goudstukken.”
“Tada!” antwoorden Osiris gapend. “Ik zei je toch dat we binnen no-time al het geld bij elkaar hebben.”
“We zijn nog steeds niet op de helft.”
“Dat komt wel…Volgende!”

Een prachtige dame in een bijna doorzichtig wit gewaad loopt door de kamer op Osiris af. De meeste mensen stoppen met dobbelen en kijken haar verbaast aan. Haar lange zwarte haren passen geweldig bij haar melkwitte huid. Zelfs Osiris en Kadef kijken haar met grote ogen aan. De vrouw gaat tegenover Osiris zitten en kijkt hem strak aan. Een paar andere vrouwen lopen naar de tafel en halen het schaakbord en de dobbelstenen weg, een andere vrouw legt er een stapeltje gouden dobbelstenen en twee ivoren bekers voor in de plaats.
“Dus jij hebt Karim verslagen? Netjes. As’ad is niet alleen een spel van geluk, maar vooral van inzicht en zo te zien heb jij dat meer dan hem.”
Met zijn mond nog half open knikt hij.
“Mijn naam is Nephthys Ik ben de op twee na beste dobbelaar van de stad. De beste is de natuurlijk de baas hier. Maar voordat je tegen hem kan spelen moet je eerst mij en zijn rechter hand verslaan.”
Osiris schudde zijn hoofd. Hij had het kunnen weten, het was echt altijd het zelfde. Eerst bewijzen tegen de zwakkere voordat je überhaupt een echte uitdaging krijgt. Hij keek de bloedmooie vrouw recht in de ogen aan.
“En wat voor spel speel jij dan?”
“Ik speel elk spel wat er te spelen valt…” zegt ze knipogend. “Mara ik ben vooral goed in het stapelen van dobbelstenen.”
“Stapelen?” Osiris kijkt Nephthys verbaast aan. Gingen ze nu een torentje bouwen van dobbelstenen? Ze legt vijf dobbelstenen op een rij. Razendsnel schept ze alle dobbelstenen met een van de ivoren bekers, als alle dobbelstenen in de beker zitten tilt ze hem op… alle dobbelstenen liggen boven op elkaar.
“Jah, stapelen.” De vrouw kijkt hem enigszins duivels aan.
“Ik geloof wel dat me dat lukt,” zegt Osiris vol vertrouwen. “Wat worden de spel regels en de inzet?” fluistert hij.
Vlug stoot Kadef hem aan. “Je hebt dit nog nooit eerder gedaan! Trek je terug gast! Dit lukt nooit.”
Kwaad kijkt hij hem aan. “Wat heb ik je nu altijd gezegd! Een echte gokker neemt elke uitdaging aan. Pas als je niets vreest kan je alles winnen!”
Kadef schud zijn hoofd, loopt naar de bar en besteld zich wat te drinken. Hij mompelt wat onhoorbaars maar het is duidelijk dat hij niet blij is.
“Wat is er met je vriend?”
“Och, hij vertrouwt me niet voldoende. Hij denkt dat je van me wint.” Osiris lacht. Hij speelt geen spellen, hij wint ze alleen maar. Kadef had dat iedere keer gezien, maar toch kon hij de spanning vaak niet aan.
“Goed dan, laat me je de regels uit leggen. Ten eerste speel je nu tegen een van de drie beste spelers van de stad. De Duivelse Drie. Wij spelen alleen om grotere geld bedragen dan jij je kan veroorloven. Maar omdat je zo… interessant bent maak ik wel een uitzondering… Als jij ons alle drie kan verslaan krijg je meer geld dan je kan dromen, en iedere keer dat je een van ons verslaat mag je iets kiezen van onschatbare waarde… maar als je verliest…” Achter Nephthys verschenen twee grote gemaskerde mannen, beide hielden ze een nog grote bijl vast. Osiris lachte. Hij wist wat ze van plan was. Ze probeerde hem in de war te brengen. Aan de ene kant zegt ze dat hij alles kan krijgen wat hij wil, om zo zijn fantasie te prikkelen, maar aan de andere kant probeert ze hem angst in te boezemen. Dat allemaal zodat hij zich niet kan concentreren op wat komen gaat.
“De rest van de regels zijn simpel. We stapelen alle twee dobbelstenen. Daarna vermenigvuldigen we het getal wat op de bovenste dobbelsteen ligt met het aantal dobbelstenen op de stapel. De persoon met de hoogste score wint. En in geval van gelijk spel wint het huis, dat begrijp je toch wel?”
“Jaja, ik begrijp… zo gaat het in alle gokhuizen. Dus, hoeveel rondes spelen we?”
“Één ronde maar, dat is voldoende lijkt me.”
Osiris begon te lachen. “Eén ronde?! Moge Ra je beschermen, ik dacht dat dit moeilijk zou worden…”
Enigszins geïrriteerd keek de vrouw hem aan, wie dacht dat joch wel niet wie hij was? Iedereen in de gehele stad toonde respect voor haar. Ze zou deze jongen eens laten zien waarom ze lid was van de Duivelse Drie.
“Laat het spel beginnen!” Zei Osiris terwijl hij nog steeds was aan het lachen.

Nephthys legde weer vijf dobbelstenen voor haar neer. Met haar ogen dicht pakte ze een beker vast. “Zie hier je ondergang!” Razendsnel schepte ze alle dobbelstenen in de beker. Toen ze de beker optilde kon je een speld horen vallen. Om de tafel had zich al een kleine groep mensen verzameld. Iedereen keek gespannen toe. Alle vijf de dobbelstenen stonden perfect op elkaar en de bovenste dobbelsteen was een…zes! De maximum scoren. “En je hebt verloren! Het is onmogelijk om meer dan vijf dobbelstenen te stapelen met de beker! Zelfs al heb je een score van 30 zoals ik dan heb je nog verloren! Hahaha!” De vrouw wilde net de mannen achter haar gebaren om Osiris op te pakken toen ze de grijns op zijn gezicht zag. Hij had zes dobbelstenen op een rij gelegd en hield de beker goed vast. “Mijn leven inzetten in een spel is doodnormaal voor mij, ik doe niets anders… maar toch leef ik nog! ZIE HIER! DE KRACHT VAN EEN ECHTE GOKKER!”
Even snel als Nephthys pakt hij de eerste vijf dobbelstenen. Verbaast kijkt ze wat hij aan het doen is. Als Osiris de vijfde dobbelsteen in de beker heeft tilt hij de beker met inhoud razendsnel de lucht in en ramt ermee keihard op tafel. Door de schok springt de zesde dobbelsteen omhoog. Hij tilt de beker op en de zesde dobbelsteen valt er met gemak op… hij wiebelt nog een beetje maar uiteindelijk is er een duidelijke zes zichtbaar op de laatste dobbelsteen… een totaal score van 36…

Nepthtys keek hem verbaast aan. Ze kon niet bevatten wat er net gebeurt was. In haar gedachte zocht ze nog naar een uitvlucht. Maar hij had alles volgens de regels gedaan. Met behulp van de beker was het hem gelukt zes dobbelstenen te stapelen. De groep mensen die om hun heen stonden begonnen enthousiast te juichen voor Osiris. Ze wilde zich niet laten kennen en stak haar hand uit om Osiris te feliciteren. “Je bent beter dan ik dacht, maar denk niet dat je de andere twee kan versla…” Osiris pakte haar hand vast en trok haar over de tafel.
“Wat is er aan de hand! Toon wat respect wil je?!”
Osiris keek haar nu direct in de ogen aan. “Zeker… je krijgt alle respect die je verdient. Maar eerst mijn winst van deze ronde opstrijken.”
Zijn ademhaling werd heftiger. Osiris drukte zijn lippen op de hare. Zelf hield ze haar lippen op elkaar, liet de kus over zich heen komen, maar beantwoorde hem niet. Hij liet haar los.
“Kom wijf, werk eens mee,” hijgde hij. Hij stond op en trok zijn gewaad uit. Hij pakte haar armen ruw beet en drukte haar tegen de tafel aan. Met een verbeten gezicht hield hij haar daar in bedwang, zijn lichaam tegen haar aan drukkend. Nephthys was te verbijsterd om tegen te stribbelen. Ze was een van de machtigste vrouwen in de stad. Ze keer naar de groep mensen die om hun heen stonden. Allemaal keken ze lachend naar haar. Nepthtys snapte niet hoe ze haar niet konden helpen. Osiris’ gezicht was nu vlak boven het hare. Zijn donkere ogen keken haar met een wilde, dierlijke glans aan. Hij liet één van haar armen los en schoof met zijn hand de dunne stof van haar jurk omhoog. Hij greep haar borst. Ze staarde als verlamd naar zijn gezicht en liet het gebeuren. Ze was een willoze pop in zijn armen, ze werkte niet mee, maar bood ook geen weerstand. Osiris leek niets van haar passiviteit te merken, bevangen als hij was door zijn eigen opwinding. Ze voelde hem in haar komen, een kort moment van pijn. Ze sloot haar ogen en onderging de verkrachting als een gruwelijke nachtmerrie. Even had zelfs het idee dat ze van buiten haar lichaam toekeek, alsof ze tussen de groep mensen stond. Toen was het voorbij. Osiris gromde diep. Zijn greep verslapte en hij rolde met een zucht van haar af. Zelf bewoog ze niet, ze bleef als verdoofd liggen. Ze hoorde zijn zware ademhaling en rook zijn zweet. Ze staarde naar het vuile plafond. Ze hoorde het geroezemoes van de groep mensen die nog geen meter van haar vandaan stonden. Ze probeerde even nergens aan te denken. Het had geen zin. Het beeld van Osiris’ grimmige gezicht, van zijn dierlijke extase, was onuitwisbaar in haar geheugen gegrift. Nooit eerder in haar leven had ze zich zo vies en besmeurd gevoelt.

“Kadef! Kom, ik heb honger. Laten we wat gaan eten en een slaapplaats voor de nacht zoeken, morgen regel ik de rest van het geld wel.” Glimlachend maar met een diepe zucht liep hij op Osiris af. Dit was te verwachte van hem, het was niet de eerste keer dat hij op deze manier aan zijn trekken kwam. Alhoewel hij het natuurlijk niet goedkeurde was Kadef het ondertussen wel gewent van hem. En daarbij had de vrouw zelf gezegd dat hij alles kon krijgen wat hij wilden. “Ik ken nog wel een leuke kroeg, we ze serveren daar de beste nectar wijn van heel Egypte!”
“Dat klinkt goed! Ik volg jouw makker!” Osiris deed zijn gewaad weer aan en liep achter Kadef fluitend het gebouw uit.


In de volgende episode van Origine: Ik heb geen flauw idee atm @_@

En voor de mensen die een beter beeld van het "Dobbelsteen stapelen" willen hebben: https://www.youtube.com/watch?v=1blG15MhFc4
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 5 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Delina Tue Jun 15, 2010 1:12 am

Foei Osiris toch xD nooit gedacht dat hij zo iets zou doen xD maar uber cool Voron can't wait until the next one >:3
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 5 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Vackyrie Tue Jun 15, 2010 1:27 am

lol thats all i can say
Vackyrie
Vackyrie
Admin

Posts : 507
Join date : 2010-03-24
Age : 33
Location : Raiding your fridge

https://eraftw.darkbb.com/

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 5 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Marly Tue Jun 15, 2010 1:24 pm

.....
.....
.....
D:

Ik heb zojuist al mijn respect voor Osiris verloren (sorry Delina) maar..
Ik had t verhaal nog niet gelezen voordat ik ging beta-en, dus het was..nogal een schok. Maar okay. Don't scare me like that Voron! xD

Ik vind het wel super awesome tot nu toe. Ik ben heel benieuwd naar hoe alle verhalen bij elkaar gaan komen uiteindelijk.

Also Voron check je mail xD
Marly
Marly

Posts : 253
Join date : 2010-03-25
Age : 32
Location : The Dice LoveNasium

http://www.xpandorae.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 5 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Thiefking-Yara Fri Aug 13, 2010 10:34 pm

Origine..
Zal deze dan wel/niet doorgaan?

[Vast niet, sinds er al in tijden niet meer geupload is]
Thiefking-Yara
Thiefking-Yara

Posts : 655
Join date : 2010-03-25
Age : 30
Location : Not next to you...

http://neko-yara.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 5 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Marly Fri Aug 13, 2010 11:21 pm

*doet epische dramu pose*
Noooooo~
All those epic characters
don't die, stay with me! D:

....D:
Marly
Marly

Posts : 253
Join date : 2010-03-25
Age : 32
Location : The Dice LoveNasium

http://www.xpandorae.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 5 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Thiefking-Yara Fri Aug 13, 2010 11:23 pm

The Dramu returns

Look at it Voron.. you can't ignore that...
Thiefking-Yara
Thiefking-Yara

Posts : 655
Join date : 2010-03-25
Age : 30
Location : Not next to you...

http://neko-yara.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 5 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Voron Sat Aug 14, 2010 1:12 am

Zonder main-story heb ik weinig inspiratie/zin om deze echt af te maken //_= Ik heb het geprobeer...aber ich habe keine lust :/

Dus gooi hier ook maar een slotje op dan (of maak een sub-forum met alle YM&DH topics zodat we verder kunnen gaan met een nieuwe volgende andere.../niet zo subtiele hint)
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 5 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  KC Sasu Sat Aug 21, 2010 5:39 pm

probeer het voron you can do it
KC Sasu
KC Sasu

Posts : 261
Join date : 2010-03-26
Age : 33
Location : Nederland

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 5 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 5 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum