ERA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Origine van You, Me and Domino High

+5
Marly
Vackyrie
ImmixRikudou
Delina
Voron
9 posters

Page 2 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 2 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Voron Fri Apr 09, 2010 6:06 pm

Hier nog even een heeeeeel kort stukje om jullie geïnteresseerd te houden =3

“Weet jij wat dat is, Yanara? Jij kan verder kijken als ik.” Yanara kwam de tempel uit gelopen en ging naast Voron staan. “Ten eerste is het ‘verder DAN ik’ maar laat mij maar even kijken. Het lijkt op een marcherend leger. Ik zie speren, en cavalerie en heel misschien wat bogen.”
“Geen strijdwagens? Gelukkig maar. Ik haat die dingen.”
“Oh daar! Een heel regiment strijdwagens.”
Voron zuchtte diep. “Die dingen zijn zo irritant...”
“Ik vernietig die wel, houd jij je bezig met de rest dan?”
“Zolang jij me af en toe helpt zodat niemand me in de rug aanvalt.”
“Natuurlijk, daar zijn we een team voor. Jij zorgt dat niemand bij mij in de buurt komt en ik geef je covering fire.”
“Jup, een onverslaanbaar team. Maar ben even m’n hamer zoeken.”
“Als je alles nu goed opgeruimd hield had je daar geen problemen mee. En als jij je ook wat beter verzorgt zie je er tenminste uit als een tempel bewaker in plaats van een crimineel.”
“Hahaha, we zijn niet allemaal lid van een van de rijkste families van heel Egypte. Maar ik ga nu. Waarschuw je me als dat leger dichterbij komt?”
“Is goed, schiet wel op!”


Maar nu moeten jullie echt wel wachten tot woensdag, minstens XD
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 2 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Delina Fri Apr 09, 2010 6:25 pm

>.< nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw maar wat krijgen we woensdag dan te lezen??
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 2 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Voron Fri Apr 09, 2010 6:29 pm

Atemie wrote:>.< nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw maar wat krijgen we woensdag dan te lezen??

On the next episode of "YGO: Origine of You, Me and Domino High"

Nope, ga dat dus nog niet zeggenXD
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 2 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Marly Fri Apr 09, 2010 6:29 pm

Omg! Episch-heid once again. edit: in my "squee-nieuwe-episode-yay-mood" vergeet ik helemaal te zeggen wat ik wilde zeggen xD Want zien Yanara en Voron nu Sparta's leger? (zo ja: ohnoes sparta don't die D:) Ik wist namelijk niet dat zij zo dicht bij elkaar zaten...

(En Voron waarom laat je ons wachten tot woensdag snif D: Ik ben er niet woensdag dus dan kan ik het donderdag pas lezen en en huu D: *pouty face*)
Marly
Marly

Posts : 253
Join date : 2010-03-25
Age : 32
Location : The Dice LoveNasium

http://www.xpandorae.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 2 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Voron Sat Apr 10, 2010 9:57 pm

Jah jah, dachten jullie dus fijn dat hier NU al het volgende deel stond, toen jullie zagen dat ik weer gepost had, he lol!

/spam
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 2 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  ImmixRikudou Sat Apr 10, 2010 10:24 pm

Voron... je bent evil.
ImmixRikudou
ImmixRikudou

Posts : 497
Join date : 2010-03-26
Age : 31
Location : In my own little world, where I am the Ruler of my own imagination

http://immixrikudou.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 2 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Marly Sat Apr 10, 2010 10:47 pm

Zo lok je wel ragetrolling uit hoor Wink updaaaaaaaaaaaaaaaaate xD
Marly
Marly

Posts : 253
Join date : 2010-03-25
Age : 32
Location : The Dice LoveNasium

http://www.xpandorae.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 2 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Voron Sat Apr 10, 2010 11:03 pm

Nu weet ik hoe "LittleKuriboh" zich voelt XD Maar toch een teaser hier:

On the next episode:
De Spartaan en zijn leger naderen de Temple of Nephthys. Zullen ze sterk genoeg zijn om de tempelbewakers te verslaan? En zal hij de Millennium Diamond in handen krijgen? Zie het allemaal in de volgende aflevering, komende woensdag!

Origine van You, Me and Domino High - Page 2 MillenniumDiamond
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 2 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Delina Sun Apr 11, 2010 5:11 pm

Voron's fanbase: ''Where is the new episode?'', ''Where is the new episode?'', ''Where is the new episode?'',
XD
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 2 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Voron Mon Apr 12, 2010 9:30 pm

Omdat het groepsgesprek zo gezellig was en ik vol happyness zelf niet kan wachten om te posten XD

“Generaal! We zijn bijna bij de tempel!”
“Dan stoppen we met marcheren. Geef door aan de manschappen dan we hier ons kamp opzetten en laat ze klaarmaken voor de strijd. De zon is bijna onder, we moeten snel zijn.”
“Generaal?”
“Ik weet dat het nog wat ver van de tempel is, maar dichterbij is te gevaarlijk. Waarschuw de soldaten maar dat we minstens een half regiment al kwijt zijn voordat we binnen aanval afstand zijn.”
“Natuurlijk generaal. Ik zal uw orders doorgeven.”
Op een pikzwart paard zit de Spartaan in een glanzend gouden harnas, op zijn eveneens gouden schild staat een grote lange slang afgebeeld. Zijn glanzende blonde haar is nauwelijks zichtbaar door een klassieke spartaanse helm. Hij had er jaren over gedaan om er achter te komen waar de Millennium Diamond verborgen was. Samen met zijn leger had hij de hele bekende wereld rond gereisd. Van zijn thuisland tot ver in het Perzisch rijk. Dit was al zijn derde reis door Egypte. Zijn zoektocht was hier in het verleden echt van start gegaan. Hij wist dat de Millennium Diamond hier vandaan kwam, maar tot op heden bleken alle hints van de verblijfplaats niet te kloppen.
Nu kon hij de Diamond bijna ruiken. Met al zijn zintuigen voelde hij dat de Diamond in de Tempel lag. Normaal zou hij het gebouw direct bestormen, zoals hij al vaker gedaan had tijdens zijn zoektocht. Maar dit was iets totaal anders. Alle geruchten die hij over de tempel had gehoord moesten wel kloppen. Een machtige priester die met een simpele beweging van zijn handen iemand naar de andere wereld kan sturen, en twee bewakers met genoeg kracht om de piramides met de grond gelijk te maken als ze zouden wilden. Maar deze keer zouden zelfs de goden hem niet kunnen tegenhouden om het lot van zijn familie te voltrekken.
“Generaal! De hoplieten staan klaar voor vertrek, alleen de paarden zijn uitgedroogd door de hitte. De scouts zijn al vertrokken, ze moeten nu de tempel omci…”
“Ik heb je niet gezegd dat je scouts vooruit moest sturen!”
“Maar generaal, ik wilde alleen zorgen dat niemand de tempel kon uitvluchten.”
“Houd op! De enige in de tempel zijn de Hoogpriester en de tempel bewakers. Ze zullen nooit de tempel verlaten! Als ze zo sterk zijn als de verhalen vertellen zijn de scouts al dood!”
“Sorry generaal, ik wist ni…”
“Houd je mond!” Even dacht hij na over wat het beste plan was om de tempel aan te vallen. “Hoeveel boogschutters hebben we nog, Lelex?”
“We hebben nog de boogschutters die de strijdwagens besturen. Verder hebben we alleen nog een regiment Perzische boogschutters op halve kracht.”
Hij wist echt niet goed wat hij moest doen. Geen boogschutters, cavalerie of strijdwagens. Het zou minstens een dag duren voordat de paarden weer op kracht waren en een boodschapper sturen naar de dichtstbijzijnde stad voor huurlingen te zoeken zou zelfs nog langer duren. Het beleg van de Tempel zal toch lang duren dan hij hoopte.
“Lelex! Stuur een boodschapper op ons snelste paard naar Hahkshah. De eenheid van Keftha en zijn mannen zijn daar vaak gestationeerd. Wij hebben nog een dienst van hun te goed.”
“Jah generaal. Dat doe ik meteen.”
“Ga daarna met twee regimenten van de zwaarst bepantserde hoplieten naar de tempel en test hun verdediging uit. Ik zal toch voor alle zekerheid moeten weten tot wat die bewakers in staat zijn.”
“Generaal, dankuwel voor deze kans.”
“Zorg maar dat je levend terug komt om verslag te brengen.”
Terwijl Lelex wegliep om zijn taken uit te voeren, keek de Spartaan vanaf zijn paard naar de tempel. Hij was zo dichtbij, maar ook weer zo ver van zijn doel.


On the next episode: Behalve de Spartaan en zijn leger, naderen er nog meer mensen de tempel. Wie zijn ze en wat gaat er met ze gebeuren?
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 2 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Voron Thu Apr 15, 2010 8:53 pm

Attention Duelists: Dit is geen nieuwe update, ik herhaal dit geen nieuwe update. Dit is niet eens een post. Hier staat totaal eigenlijk. Dit is euhm... een halicinatie! Jah dat klop! Een haliciniatie, of was het halucinatie... of misschien met twee L'en...nouja, boeiend, er staat hier toch niets...

“Is het nog ver?” “…” “Is het nog ver!?” “…” “Hey! Negeer me niet!” “…” “Nouja! Doe niet gemeen! Ik wil gewoon weten of het nog ver is! Ik krijg pijn aan m’n kont van dat zitten.” “Ssst! Wil je nu wel even stil zijn. Er klopt iets niet.”
“Wat is er dan?’ “Ssst! Blijf hier, ik ben zo terug.” Imnah springt van haar kameel af en loop gebukt naar de top van een duin. Voorzichtig kijkt ze over de rand. Iets richting het noorden kon ze net de tempel zien waar ze naar toe wilden. Richting de tempel zag ze ook een groep soldaten marcheren. Nog iets verder weg kon ze nog net een groot tentenkamp zien.
“Is dat de tempel! Yeah! We zijn dichtbij!”
“Ik zei dat je bij de kamelen moest blijven!”
“Maar ik wil niet meer op de kamelen zitten, en ze stinken!”
“Gedraag je toch eens als een vent…”
Met een pruillipje kijkt Yuki haar aan. Dan zucht Imnah flink. “Jah, dat is de tempel waar me moeten zijn. Alleen is dit niet het goede moment. Ik dacht dat de tempel leeg en verlaten was, maar zo te zien willen die soldaten iets bij die tempel.”
“En nu dan?”
“De zon gaat al bijna onder. Het is gelukkig wind stil, dus we gaan vanavond onder aan de duin overnachten zonder dat iemand ons ziet hopelijk. We wachten tot het flink donker is voordat we een vuur proberen te maken.”
“Alweer buiten slapen…” met een neergeslagen hoofd loopt Yuki de duin af terug naar de kamelen. Imnah keek nog even over haar schouders naar de groep soldaten die richting de tempel liepen. Het waren natuurlijk haar zaken niet, maar toch was ze nieuwsgierig naar wat de soldaten in die tempel zochten. Haar prioriteit was Yuki en zijn ketting veilig houden. Ze moesten geen aandacht trekken van die soldaten.
“Wat hebben we eigenlijk nog te eten?” vroeg Yuki terwijl hij door de draagtassen bij de kamelen zocht.
“Niet veel meer volgens mij, we hebben ook nog maar net genoeg water voor de reis morgen. Ik dacht dat we wel nog wat karnemelk en dadels hadden. Kijk jij even in mijn tassen? Dan loop ik even rond om te kijken of onze route voor morgen veilig is. Wat er ook gebeurd blijf hier! Begrepen?”
“Ja ‘moeder’!” zei Yuki sarcastisch.
“En niet te veel eten! Zoveel geld hebben we niet om weer een hoop in te kopen als we in Hahkshah aankomen.”
Weer liep Imnah de duin op. De soldaten waren al bij de tempel aangekomen. Ze kon niet goed zien wat er aan de hand was. Voorzichtig probeerde ze dichterbij te komen zonder gezien te worden. Ze was niet echt een goede spion, maar informatie inwinnen en sluipen kon ze toch best goed. “Wat gebeurd daar toch?” zei ze tegen haarzelf. Ondanks dat ze nu een flink stuk dichterbij was kon ze nog steeds niet normaal zien wat er aan de hand was. Ze hoorde wel wat geschreeuw maar niets duidelijks.

De zon was al bijna compleet achter de horizon verdwenen, tijd om terug naar Yuki te gaan. Vlug liep terug. Ze moest bij hem en de kamelen zijn voordat het compleet donker was. Ineens hoorde ze Yuki schreeuwen. Imnah rende nog sneller door het zand. Ze sprong over de laatste duin en gleed snel over het zand naar beneden. Ze zag hoe Yuki omcirkelt was door een groepje in donkere gewaden gehulde mannen en vrouwen. Nog voordat ze wat kon zeggen werd ze vast gegrepen en werd er een mes tegen haar keel gehouden.
“Wie zijn jullie twee, wat doen jullie bij de tempel?” vroeg een van de mannen.
“Wij zijn gewoon twee mensen op doorreis! We wilden de nacht doorbrengen bij de tempel, maar toen zagen we die soldaten.”
De man greep Yuki bij zijn arm “Leugenaar! Hoe komen jullie aan dit Millennium Item!”
Even was Imnah verbaast dat de man iets wist over Millennium Items. Maar ze had de opdracht gekregen van de Ishtar familie om alles zo geheim mogelijk te houden.
“Ik weet niet waar je het over hebt! Hij heeft die ketting als ik gewoon gevonden!”
“Jah precies!” snikte Yuki.
De man pakte zijn dolk en stak Yuki in de rug. “Ik heb vandaag teveel aan m’n hoofd! Hier heb ik geen tijd voor! Ik geef je nog een kans om de waarheid te zeggen voordat ik ook jouw dood!”
Imnah kon haar eigen tranen niet inhouden toen ze Yuki levenloos op de grond zag vallen…




Wie is die groep mensen die Yuki & Imnah aanvielen en wat is hun doel? Lees het in de volgende episode van Origine!!!


Last edited by Voron on Thu Apr 15, 2010 9:25 pm; edited 1 time in total
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 2 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Marly Thu Apr 15, 2010 9:14 pm

ohnoes ohnoes ohnoeeeesss! Yukiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii D:

Vorooooon how dare you torture us with such a cliffhanger!
Marly
Marly

Posts : 253
Join date : 2010-03-25
Age : 32
Location : The Dice LoveNasium

http://www.xpandorae.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 2 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Thiefking-Yara Thu Apr 15, 2010 11:13 pm

Noees.. I just died :'C [I'll haunt you Moewhahaa >3]

Arghh.. Wil verder lezeeeeen x3
Thiefking-Yara
Thiefking-Yara

Posts : 655
Join date : 2010-03-25
Age : 30
Location : Not next to you...

http://neko-yara.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 2 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  ImmixRikudou Thu Apr 15, 2010 11:29 pm

[Drama] NEEE YUUUKIIII~!!! [/drama]
ImmixRikudou
ImmixRikudou

Posts : 497
Join date : 2010-03-26
Age : 31
Location : In my own little world, where I am the Ruler of my own imagination

http://immixrikudou.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 2 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Meeltjuh Fri Apr 16, 2010 1:14 am

yuki ....bedreigt.. met mes? zoiezo dat hele gesprek XD waarom komt me dit bekend voor? XD
Meeltjuh
Meeltjuh

Posts : 286
Join date : 2010-03-25

http://www.meeltjuh.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 2 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Voron Fri Apr 16, 2010 12:44 pm

Meeltjuh wrote:yuki ....bedreigt.. met mes? zoiezo dat hele gesprek XD waarom komt me dit bekend voor? XD

Disclaimer:
Alle gebeurtenissen, namen, plaatsen en data zijn verzonnen. Overeenkomsten zijn onbedoeld en puur toeval. Cool
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 2 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Thiefking-Yara Fri Apr 16, 2010 5:18 pm

Btww Voron... Ik kan heel dom zijn maar zit Sasu's Oc er al in? Niet dat hij veel upload [serieus... sleur hem een uit de Sleutel en dump hem achter een computer x'D] Maarja... dat bedacht ik me net opeens en ik ben te luit om terug te lezen x'D
Thiefking-Yara
Thiefking-Yara

Posts : 655
Join date : 2010-03-25
Age : 30
Location : Not next to you...

http://neko-yara.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 2 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Voron Fri Apr 16, 2010 5:28 pm

Thiefking-Yara wrote:Btww Voron... Ik kan heel dom zijn maar zit Sasu's Oc er al in? Niet dat hij veel upload [serieus... sleur hem een uit de Sleutel en dump hem achter een computer x'D] Maarja... dat bedacht ik me net opeens en ik ben te luit om terug te lezen x'D

Jup, in tweede stukje samen met Philip's OC. Sasu = Jason (Gravekeeper's Chieftain) ^__^ Alle OC's zitten in het verhaal op dit moment, met uitzondering van de twee die Delina & Immi later nog hebben gemaakt.
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 2 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Marly Fri Apr 16, 2010 6:01 pm

Voron, waar is de nieuwe episode? XD Mag ik weer verder beta-en? :33
Marly
Marly

Posts : 253
Join date : 2010-03-25
Age : 32
Location : The Dice LoveNasium

http://www.xpandorae.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 2 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  ImmixRikudou Fri Apr 16, 2010 9:31 pm

Voron wrote:
Thiefking-Yara wrote:Btww Voron... Ik kan heel dom zijn maar zit Sasu's Oc er al in? Niet dat hij veel upload [serieus... sleur hem een uit de Sleutel en dump hem achter een computer x'D] Maarja... dat bedacht ik me net opeens en ik ben te luit om terug te lezen x'D

Jup, in tweede stukje samen met Philip's OC. Sasu = Jason (Gravekeeper's Chieftain) ^__^ Alle OC's zitten in het verhaal op dit moment, met uitzondering van de twee die Delina & Immi later nog hebben gemaakt.

Maar die moeten ook nog in het verhaal zelf geintroduceerd worden, dus dat is vrij logisch x3

@Yara: anders doe ik het wel voor je ;]
ImmixRikudou
ImmixRikudou

Posts : 497
Join date : 2010-03-26
Age : 31
Location : In my own little world, where I am the Ruler of my own imagination

http://immixrikudou.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 2 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Delina Sat Apr 17, 2010 1:30 am

[OMG ik ben weg geweest like forever o.o maar ik heb beetje drukjes gehad ^^;]

Nouw word Yuki a ghost....... xD
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 2 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Thiefking-Yara Sat Apr 17, 2010 4:25 pm

ImmixRikudou wrote:

@Yara: anders doe ik het wel voor je ;]

Ja alsjeblieft Doe het x'D misschien spreek ik hem dan nog eens >___>
Thiefking-Yara
Thiefking-Yara

Posts : 655
Join date : 2010-03-25
Age : 30
Location : Not next to you...

http://neko-yara.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 2 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Voron Sat Apr 17, 2010 7:18 pm

Deze aflevering van 'Origine' wordt u mede mogelijk gemaakt dankzij "ERATV: De Vreemste Familie van Nederland" sunny

12 uur eerder

“Dus de spion die ik stuurde is nog steeds niet terug gekeerd?”
“Het spijt me om te vermelden dat hij vast is omgekomen tijdens zijn infiltratie van de tempel, meester. Wat zijn u volgende orders?” vroeg een jong uitziende vrouw.
Jason was diep in gedachten verzonken. Als leider van de Gravekeepers had hij een grote verantwoordelijkheid wat betreft een hoop oude Egyptische geheimen. Eén daarvan was het zorgen dat de Holy Beasts nooit meer op aarde terug konden keren, en met nadruk Seiryu the Azure Dragon. Het was een belangrijke taak van de Gravekeepers om de zeven Sacred Crystals te beschermen, die nodig waren om hem op te roepen. De meeste kristallen waren al eeuwen lang in hun bezit, ondanks dat ze enkele Crystals in de loop der jaren van andere mensen hebben moeten bemachtigen. Maar nu was er nog maar één Sacred Crystal over. Er was nog maar één andere Sacred Crystal. Deze was in bezit van de machtige nobelman Amonra. Hij was een verzamelaar van antieke voorwerpen en geschriften. Amonra was een oude vriend van de Gravekeepers, die hun vaak geholpen heeft met enkele problemen. Dat was dan ook de enige rede waarom hij zijn Sacred Crystal in bezit mocht houden.
“Misschien was het toch slimmer geweest als we een wat meer diplomatische aanpak gebruikt hadden? Of niet Elleh?” vroeg Jason aan de vrouw.
“Dat lijkt me niet meester.” De vrouw draaide zich weg van Jason en staarde uit een raam. “De tempelwachter zien iedereen die bij de tempel in de buurt komt als een potentieel gevaar.”
“Hebben we nog meer informatie over wie de bewakers zijn? Misschien hebben ze een zwakte punt dat we kunnen uitbuiten?”
“Niets bruikbaars, meester. We weten maar een klein beetje over hun. En over de priester hebben we helemaal geen informatie.”
“Vertel me dan nu wat er WEL over ze bekend is!”
“Oke dan. Er zijn twee tempelwachters. De oudste is Voron. Hij was vroeger een rondreizende huurling. Hij stond bekend als de Crimson Demon. Mensen huurden hem alleen in als zeker wilde weten dat er niets overbleef van zijn slachtoffers.” Elleh pakte een papyrus rol uit haar binnenzak en keek er even op. “Volgens de geschrifte kwam hij bij de tempel terecht na een veldslag bij Aqar. Voron wilde de nacht door brengen bij de tempel maar werd tegengehouden door de vorige bewakers. Hij doodde hen, maar heeft uiteindelijk in een gevecht met de hoogpriester verloren.” Ze keek nog eens wat duidelijker op de rol. “Er staat hier ook dat de priester zijn krachten gebruikte om de slechte kant van Voron’s ziel te verbannen naar het Schaduwrijk. Hierna besloot Voron om de tempel en de priester te beschermen.”
“Dan weten we toch nog best veel van hem lijkt me?”
“Dat komt omdat een van de vorige bewakers dubbelspion was voor ons Gravekeepers. Dankzij hem zijn we ook de verblijfplaats van de Millennium Diamond te weten gekomen.”
Jason schudde zijn hoofd goedkeurend.
“Wat weten we over de tweede wachter? Yanara was haar naam?”
Elleh pakte een tweede papyrusrol te voorschijn. “Over haar weten we een stuk minder. We weten alleen dat ze de jongste dochter was van rijkste familie van Egypt, na de Pharoah zelf. Verschillende leden van deze familie zijn in de loop der tijd opgepakt in verband met verschillende diefstallen. We kunnen alleen maar gokken dat Yanara de tempel binnendrong om sommige schatten te stelen en uiteindelijk is tegengehouden door de priester. Op de zelfde manier zoals hij jaren eerder met Voron had gedaan.” Na dit gezegd te hebben stopte Elleh de rollen weer weg.
“Geen nuttige informatie dus. Het enige wat we nu nog kunnen doen is hopen dat de priester en de tempelwachters sterk genoeg zijn om de Rainbow Thief tegen te houden.” Dat laatste zei Jason bijna tandenknarsend. De Rainbow Thief. Nog nooit had hij zo’n misselijkmakend iemand gezien. Hij gebruikte de krachten van het Schaduwrijk alsof het speelgoed was! Hij gebruikt die zwarte magie om zichzelf overal naar toe te verplaatsen, waar hij maar wilde! En in gevechten gebruik hij een DiaDhank om met behulp van de gestolen Crystals dieren op te roepen om voor hem te vechten! Wie dacht hij wel dat hij was! Pure heiligschennis! En als dat allemaal nog niet erg genoeg was droeg hij een zeven kleurig, grijnzend drakenmasker. Het leek wel alsof hij je recht in je gezicht uitlachte als je tegen hem vocht. Ineens werd Jason uit zijn gedachten gehaald door een openvliegende duur.
“Meester! Meester! De Rainbow Thief heeft weer toegeslagen! We zijn de laatste van de Sacred Crystals kwijt!”
Jason sloeg met zijn vuist op tafel. “Moge Anubis hem vervloeken! We hebben geen tijd meer!” Hij keek naar de man in de deur opening. “Jij! Zadel onze snelste paarden. Elleh, waarschuw de elite garde dat we direct naar de tempel vertrekken!”
“Ja meester!” zeiden de man en Elleh tegelijk.
“Vandaag zullen we de Rainbow Thief tegen houden. We zorgen dat hij geen voet in de tempel kan zetten, en als het moet moorden we dat hele gebouw uit. Ik heb genoeg van die hufter. Ik zweer bij de almachtige Anubis dat ik vandaag aan niemand meer genade toon totdat de Rainbow Thief’s kloppende hart heb verwoest!”


Zal Jason de Rainbow Thief kunnen tegenhouden of is de Rainbow thief hem te vlug af? En wat gebeurt er met Imnah & Yuki!!! Zie het allemaal in de volgende DUBBELE episode van Origine!!!
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 2 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Delina Sat Apr 17, 2010 7:24 pm

yeahhhh leuk zo nu komen we wat te weten over de past-version van Marielle en Voron xD
Mijn char is gewoon te cool om iets over te vertellen xD xD
Dus wanneer is de volgende episode xD
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 2 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Thiefking-Yara Sat Apr 17, 2010 10:24 pm

Woehoee x3 Nu wil ik gewoon weten hoe het verder gaat met Imnah en Yuki >3333
Thiefking-Yara
Thiefking-Yara

Posts : 655
Join date : 2010-03-25
Age : 30
Location : Not next to you...

http://neko-yara.deviantart.com

Back to top Go down

Origine van You, Me and Domino High - Page 2 Empty Re: Origine van You, Me and Domino High

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum