ABUNAI '10
+6
Delina
Marly
Vackyrie
ImmixRikudou
Meeltjuh
Thiefking-Yara
10 posters
Page 2 of 6
Page 2 of 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: ABUNAI '10
Meeltjuh wrote:Mana is aaawesome :3 Het zou trouwens denk ik wel enorm veel geld schelen als je het probeert zelf te maken :33 ik kan je dan wel helpen ^^ in de zomervakantie is er toch genoeg tijd =P
en anders zeg ik ook doen! :3
Zelf maken =_____='' daar ben ik echt niet goed in D=... na Namine heb ik het maar opgegeven xD en die was al eigenlijk te makkelijk [niet voor mij]
En ik weet zeker dat als ik hem koop... veel beter eruit zal zien als dat ik hem zelf maak xD
Slecht =P Mana is uit de Millenium world.. de ''real version'' van de dark magician girl xDMarly wrote:Ik heb geen idee wie Mana is, maar je zou dr kostuum echt zelf moeten maken 8D Dat kan makkelijk, het is een vrij simpel patroon, voorzover ik nu kan zien :33 Dus echt doen, dat is veel gaver dan Ebay :3
En die pruik is echt uberpritty x3
En die pruik doe ik zeker =D
mana is een soort van brown-version of DMG xD maar haar KA is de dmg xD
Delina- Admin
Mensjess~
Duidelijkheid xD Nu [Geintjee... Of ...]
Nouja, sowieso hebben we op Abunai met wat mensjes een Millenium World group, maar zelfs daar zijn we er nog niet over uit wanneer we die precies willen gaan doen omdat sommige op Zaterdag avond niet kunnen komen voor de Fotoshoot.
Maarja dat even apart
Delina, Ik & Immi(toch?) willen [proberen] ook onze Oc's te gaan cosplayen. Wanneer doen we dit
En als laatst xD [volgens mij gaat deze Abunai echt helemaal in het teken van Yu-Gi-Oh staan voor mij -Lolface-]
Ik neem Bakura ook gewoon mee, Doen we nog een dag gewoon Yu-Gi-Oh cosplays?
[Regeltante... xD verveel me gewoon en ik moet die dingen altijd maanden van tevoren weten.. waarom weet ik zelf ook niet xD]
Duidelijkheid xD Nu [Geintjee... Of ...]
Nouja, sowieso hebben we op Abunai met wat mensjes een Millenium World group, maar zelfs daar zijn we er nog niet over uit wanneer we die precies willen gaan doen omdat sommige op Zaterdag avond niet kunnen komen voor de Fotoshoot.
Maarja dat even apart
Delina, Ik & Immi(toch?) willen [proberen] ook onze Oc's te gaan cosplayen. Wanneer doen we dit
En als laatst xD [volgens mij gaat deze Abunai echt helemaal in het teken van Yu-Gi-Oh staan voor mij -Lolface-]
Ik neem Bakura ook gewoon mee, Doen we nog een dag gewoon Yu-Gi-Oh cosplays?
[Regeltante... xD verveel me gewoon en ik moet die dingen altijd maanden van tevoren weten.. waarom weet ik zelf ook niet xD]
kimmi vond het niet erg als we dan nog wel de zaterdagavond photoshoot hielden :3 en dan doen we er gewoon ook eentje overdag op zondag 8D wheeeeij foto's XD en CMV! ik zou m echt supergraag willen maken :3
wanneer is de fashion show ook alweer? vrijdag? want dan zou ik wel als Esther willen meedoen :3
en zaterdag overdag laat ik dan nog ff vrij XD misschien dat ik Atem dan de hele dag gewoon doe omdat het anders zo'n gedoe is met die zelfbruiner DX maar ik doe liever geen OC cosplay op abu ~sorry
wanneer is de fashion show ook alweer? vrijdag? want dan zou ik wel als Esther willen meedoen :3
en zaterdag overdag laat ik dan nog ff vrij XD misschien dat ik Atem dan de hele dag gewoon doe omdat het anders zo'n gedoe is met die zelfbruiner DX maar ik doe liever geen OC cosplay op abu ~sorry
xDD dan hou ik zaterdagavond + zondag wel bezet voor ManaMeeltjuh wrote:kimmi vond het niet erg als we dan nog wel de zaterdagavond photoshoot hielden :3 en dan doen we er gewoon ook eentje overdag op zondag 8D wheeeeij foto's XD en CMV! ik zou m echt supergraag willen maken :3
Ik wou maar 3 cosplay's mee nemen en als ik ook mr card games on motorcycles of kuriboh hair of mr leather shoes dan ben ik overload ^^
ik hou het bij:
Slifire,Kisara en Yuki Cross ^^
ik hou het bij:
Slifire,Kisara en Yuki Cross ^^
Delina- Admin
Ik ben nog even onder voorbehoud~ Als ik aan Bayonetta toekom, neem ik haar mee, maar anders kan ik Dukiboy altijd nog meenemen :3
Marly wrote:Ik ben nog even onder voorbehoud~ Als ik aan Bayonetta toekom, neem ik haar mee, maar anders kan ik Dukiboy altijd nog meenemen :3
neem blue eyes mee 8D en doe m op zondag! XD dan kan je een cameo maken in de CMV (aarg ik wil m zoo graag maken XD kijk dit ist filmpje https://www.youtube.com/watch?v=WJFVmvs99u0&playnext_from=TL&videos=RK99F8mqazY)
Ik ga proberen (naja dit lukt wel hoor dus no worries) om Kuran Kaname en Seto Kaiba te doen
Merel je bent addict aan dat filmpje niet xDMeeltjuh wrote:Marly wrote:Ik ben nog even onder voorbehoud~ Als ik aan Bayonetta toekom, neem ik haar mee, maar anders kan ik Dukiboy altijd nog meenemen :3
neem blue eyes mee 8D en doe m op zondag! XD dan kan je een cameo maken in de CMV (aarg ik wil m zoo graag maken XD kijk dit ist filmpje https://www.youtube.com/watch?v=WJFVmvs99u0&playnext_from=TL&videos=RK99F8mqazY)
Delina- Admin
Ja xD Hoe willen we überhaupt dat dansje gaan doenMarly wrote:Ohja dat kan ook idd :3 En omg, Yugioh characters doing ballet in that movie! xD
^^ van af 0:58 t/m 0:59 is Kisara aan het zwemen in de lucht xDThiefking-Yara wrote:Ja xD Hoe willen we überhaupt dat dansje gaan doenMarly wrote:Ohja dat kan ook idd :3 En omg, Yugioh characters doing ballet in that movie! xD
Delina- Admin
Praktisch ^^''Atemie wrote:^^ van af 0:58 t/m 0:59 is Kisara aan het zwemen in de lucht xDThiefking-Yara wrote:Ja xD Hoe willen we überhaupt dat dansje gaan doenMarly wrote:Ohja dat kan ook idd :3 En omg, Yugioh characters doing ballet in that movie! xD
Daar moeten we wel iets van een script voor nodig gaan hebben
jajaj nou meer een storyboard =P
zo ingewikkeld is t dansje toch niet?XD de een buigt naar achter, de ander draait ene rondje XD lukt vast wel
en nee delina >> maar ik kijk er wel elke dag naar DX
zo ingewikkeld is t dansje toch niet?XD de een buigt naar achter, de ander draait ene rondje XD lukt vast wel
Meeltjuh wrote:jajaj nou meer een storyboard =P
I'm gonna Die D=
Kidding xD
Maarja over dat probleem xD ik herken het... keek bijna elke dag wel naar die andere, de ristaccia
Thiefking-Yara wrote:Meeltjuh wrote:jajaj nou meer een storyboard =P
I'm gonna Die D=
Kidding xD
Maarja over dat probleem xD ik herken het... keek bijna elke dag wel naar die andere, de ristaccia
Addiction to MAD Vids FTW xD
Delina- Admin
Atemie wrote:Thiefking-Yara wrote:Meeltjuh wrote:jajaj nou meer een storyboard =P
I'm gonna Die D=
Kidding xD
Addiction to MAD Vids FTW xD
TATSUYA!!
Thiefking-Yara wrote:
TATSUYA!!
WE LOVE YOU GIRL <333
Delina- Admin
hmm ik denk dat ik het toch zo doe:
vrijdag Esther , meedoen aan modeshow
zaterdag overdag Yami yugi ( dus mijn voorstel is zaterdag de normale yugioh groep? )
zaterdag s'avonds Atemu (XD lol wordt echt zo'n pokemonevolutie: Yami evolved to Atemu! XD)
zondag Atemu
zaterdag overdag Yami yugi ( dus mijn voorstel is zaterdag de normale yugioh groep? )
zaterdag s'avonds Atemu (XD lol wordt echt zo'n pokemonevolutie: Yami evolved to Atemu! XD)
zondag Atemu
Meeltjuh wrote:hmm ik denk dat ik het toch zo doe:
zondag Atemu
Ik moet effe kijken van hoe en wat want ik moet mijn lijst beetje aanpassen enzo ^^;
Delina- Admin
Same here xDDAtemie wrote:Meeltjuh wrote:hmm ik denk dat ik het toch zo doe:
zondag Atemu
Ik moet effe kijken van hoe en wat want ik moet mijn lijst beetje aanpassen enzo ^^;
ik heb nu 5 cosplays die ik wil gaan doen =___=
Bij mij is er gevraagt of ik bepaalde cosplay's wil gaan doen ^^;Thiefking-Yara wrote:Same here xDDAtemie wrote:Meeltjuh wrote:hmm ik denk dat ik het toch zo doe:
zondag Atemu
ik heb nu 5 cosplays die ik wil gaan doen =___=
Delina- Admin
Lol welke dan?Atemie wrote:
Bij mij is er gevraagt of ik bepaalde cosplay's wil gaan doen ^^;
[Dubbelpost...]
Nou ik ben vandaag een heel eind gekomen xD
Tot nu toe is dit mijn planning
Vrijdag: Lluvia Loxar [&misschien Ciel Phantomhive]
Zaterdag: Yami Bakura [Als de ygo groep doorgaat, anders verplaats ik ciel naar de zaterdag] & 's avonds Mana
Zondag: Mana
Ciel neem ik wel mee xD zie wel of ik hem ergens tussen kan proppen, anders is het ook zonde van die cosplay, heb hem nog maar 1x gedragen ^^''
Nou ik ben vandaag een heel eind gekomen xD
Tot nu toe is dit mijn planning
Vrijdag: Lluvia Loxar [&misschien Ciel Phantomhive]
Zaterdag: Yami Bakura [Als de ygo groep doorgaat, anders verplaats ik ciel naar de zaterdag] & 's avonds Mana
Zondag: Mana
Ciel neem ik wel mee xD zie wel of ik hem ergens tussen kan proppen, anders is het ook zonde van die cosplay, heb hem nog maar 1x gedragen ^^''
Page 2 of 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Page 2 of 6