Abunai 2011
+3
KC Sasu
Meeltjuh
Vackyrie
7 posters
Page 1 of 2
Page 1 of 2 • 1, 2
Abunai 2011
De Online ticket registratie is vanaf vandaag geopend voor Abunai 2011
Prijs voor een Weekend ticket is 39 euro Hotel kamer word 145 euro voor standaart en de Luxe kamer is dan 25 euro per nacht extra.
Hotel overnachtingen hebben een gratis ochtend buffet maar voor de avond buffet betaal je 19 euro extra als je daar gebruik van wilt maken
alles bij alles gaat Abunai dit jaar voor mijzelf en voor Delina 300 euro kosten >.< (like luxe kamer, weekend ticket, Avondeten buffet cause I dun wanna eat just noodles again)
Anyway ticket registration is Open ^^ and I plan on getting mah tickets next month
Anyone else going ?
Prijs voor een Weekend ticket is 39 euro Hotel kamer word 145 euro voor standaart en de Luxe kamer is dan 25 euro per nacht extra.
Hotel overnachtingen hebben een gratis ochtend buffet maar voor de avond buffet betaal je 19 euro extra als je daar gebruik van wilt maken
alles bij alles gaat Abunai dit jaar voor mijzelf en voor Delina 300 euro kosten >.< (like luxe kamer, weekend ticket, Avondeten buffet cause I dun wanna eat just noodles again)
Anyway ticket registration is Open ^^ and I plan on getting mah tickets next month
Anyone else going ?
Re: Abunai 2011
Vackyrie wrote:
Anyone else going ?
duuuude die vraag hoef je niet eens te stellen XD
ik zag trouwens op tsunacon dat er op abunai ook eurocosplay wedstrijden gehouden gaan worden....
enige cosplay die echt vast staat atm is dus Oz , maar dan moet ik nog wel de manga gaan lezen XD
Gary Oak lijkt me nog steeds ook erg leuk om te doen XD ik zie nog wel
ik waarschijnlijk niet vanwege verhuizing met yara
KC Sasu- Posts : 261
Like, wat Merel zegt, why you ask xD
Ik koop mijn kaartje op aconz :3 En ik slaap THUIS, aangezien ik dan in eindhoven woon
Oh en Awesomefact:
M'n pa gaat ook.
Ik koop mijn kaartje op aconz :3 En ik slaap THUIS, aangezien ik dan in eindhoven woon
Oh en Awesomefact:
M'n pa gaat ook.
ImmixRikudou wrote:Like, wat Merel zegt, why you ask xD
Oh en Awesomefact:
M'n pa gaat ook.
Dat zei je ook bij tsunacon
Nee bij Tsunacon was t mn zusje die mee zou gaan ;o en dat was door kutdinges bij donner dat ik toch niet kon T^T
Btw ralphhhh
jij en yara zouden heel mss dan ook bij kunnen pitten? ;o [just making suggestion here, en k moet t dan wel overleggen met vriendin die ook blijft slapen ;o]
Btw ralphhhh
jij en yara zouden heel mss dan ook bij kunnen pitten? ;o [just making suggestion here, en k moet t dan wel overleggen met vriendin die ook blijft slapen ;o]
Ik ga eind deze week de tickets bestellen voor Delina en mijzelf wij zitten zoals k al gezegt heb weeral in een Luxe kamer aangezien we wel weer de Host van de ERA hangplek willen zijn 's avonds XD
EN Delina gaat gratis vanwege mijn besluit zo'n 20 seconden geleden dat ditte haar cadeautje word voor ons 2 jaar samen zijn ^^
EN Delina gaat gratis vanwege mijn besluit zo'n 20 seconden geleden dat ditte haar cadeautje word voor ons 2 jaar samen zijn ^^
ImmixRikudou wrote:Nee bij Tsunacon was t mn zusje die mee zou gaan ;o en dat was door kutdinges bij donner dat ik toch niet kon T^T
Btw ralphhhh
zeeeeeeeeg is er nog een klein slaapplekje vrij? :3
Meeltjuh wrote:ImmixRikudou wrote:Nee bij Tsunacon was t mn zusje die mee zou gaan ;o en dat was door kutdinges bij donner dat ik toch niet kon T^T
Btw ralphhhh
zeeeeeeeeg is er nog een klein slaapplekje vrij? :3
zoals ik zei dat moet ik echt overleggen met de meid die al blijft slapen ^^;
Gary motherf*cking oak. Haters gonna hateMeeltjuh wrote:
Gary Oak lijkt me nog steeds ook erg leuk om te doen XD ik zie nog wel
Ugh guys. I srsly wish I can go.
Maar ik heb ook zo m'n prioriteiten xD Eerst de woning helemaal op orde en dan zien we wel verder [en eerst een katje nemen x3]
Thiefking-Yara wrote:[en eerst een katje nemen x3]
Ik zou huisdieren maar tot een van de aller laatste dingen zetten en eerst like een jaar ofzo in je huis wonen voor je meteen een kat in huis haalt XD
Vackyrie wrote:Thiefking-Yara wrote:[en eerst een katje nemen x3]
Ik zou huisdieren maar tot een van de aller laatste dingen zetten en eerst like een jaar ofzo in je huis wonen voor je meteen een kat in huis haalt XD
.___. Duhuh. like dat wist ik niet. maar ik kan niet zonder katten nemen. dus dat staat ook nog op de lijst voordat ik andere dingen kan doen xD
Delina's & Mijn kaartjes zijn vandaag binnengekomen via mail dus alles is zeker van ons verblijf voor Abunai ^^
I love it when a plan comes together
I love it when a plan comes together
Dus welke cosplay's doen jullie voor Abunai?
MoÃ:
- Will of the Abyss
- Yuki Cross (ga hem upgrade XD)
- Secret cosplay *sparkle*
MoÃ:
- Will of the Abyss
- Yuki Cross (ga hem upgrade XD)
- Secret cosplay *sparkle*
Delina- Admin
Them Dalek Queen dress.
Ik denk dat ik daar het hele weekend wel mee ga rondlopen. Of iemand moet me zo over kunnen halen dat op op een andere dag naast zondag iemand anders moet doen x'D
Ik denk dat ik daar het hele weekend wel mee ga rondlopen. Of iemand moet me zo over kunnen halen dat op op een andere dag naast zondag iemand anders moet doen x'D
Vackyrie wrote:- Zaraki Kenpachi (al wil ik wel de ooglap weer hebben T_T)
Ik zal kijken voor stof ergens bij me ouders thuis n.n
Delina- Admin
Ik kan echt niet wachten =D like 2 more months
k ben zo blij dat k alsnog een kamer heb kunnen fixen T_T
k ben zo blij dat k alsnog een kamer heb kunnen fixen T_T
Phlipje. Weet jij nog tot hoelaat 't zwembad open was? Btw. Ralph en ik zullen hoogstwaarschijnlijk vanuit Tiel weer reizen, ivm dat m'n pa de 25ste 50 wordt ;'D zelfde reizen als vorig jaar? of hadden jullie al andere plannen
vrijdag-kaiba
zaterdag-pluto
zondag-Sebastian casual
zaterdag-pluto
zondag-Sebastian casual
Delina en ik reizen samen met Steffan en Merel (nee niet onze merel) in de auto en zullen er redelijk vroeg bij zijn (rond half 1 staan we er al) ik heb geen idee tot hoelaat het zwembad open is maar dat kunnen we wel uitvogelen XD zolang iedereen zijn/haar zwemkleding mee neemt.
Verder zijn mijn cosplay plannen voor Abunai:
Vrijdag: Zaraki Kenpachi (Smeek aan Delina of ze nog snel een ooglapje kan maken)
Zaterdag: Xerxes Break
Zondag: Zaraki Kenpachi
uiteraard zal ik tussendoor misschien van cosplay ruilen en als het belachelijk warm is ga ik in normale kleding rondlopen met mijn Akatsuki Cloak (Fake Cosplay FTW) =D
Verder zijn mijn cosplay plannen voor Abunai:
Vrijdag: Zaraki Kenpachi (Smeek aan Delina of ze nog snel een ooglapje kan maken)
Zaterdag: Xerxes Break
Zondag: Zaraki Kenpachi
uiteraard zal ik tussendoor misschien van cosplay ruilen en als het belachelijk warm is ga ik in normale kleding rondlopen met mijn Akatsuki Cloak (Fake Cosplay FTW) =D
Mutskut. De con gaat pas om 3 open, wat vast wel weer tot half4/4 uitloopt D: u srsly?Vackyrie wrote:Delina en ik reizen samen met Steffan en Merel (nee niet onze merel) in de auto en zullen er redelijk vroeg bij zijn (rond half 1 staan we er al) ik heb geen idee tot hoelaat het zwembad open is maar dat kunnen we wel uitvogelen XD zolang iedereen zijn/haar zwemkleding mee neemt.
Zwembad was volgens mij tot 9/10 open ofzo, maar dat verschilde de vrijdag en zaterdag...
Moi list of cosplayz:
Vrijdag: Yami Bakura.
Zaterdag: Miss Kneesocks.
Zondag: Dalek Queen.
Nouja, Ralph en ik reizen dus vanuit Tiel. Dus iemand om te meeten in den bosch ofzo? en anders gewoon op eindhoven?
Ik ben er al vanaf donderdag aafjes :3
En ik zal zaterdag een paar uur als Kyogre rond lopen voor de pokemon shoot om 15:00 uur ^^
Voor de rest ben ik gewoon casual en ga ik shiften x3 en sophietje steunen voor de fashion show backstage 8D
Mochten jullie tijd willen spenderen met zn allen kan ik wel doorgeven wanneer ik vrije tijd heb n n__n
En ik zal zaterdag een paar uur als Kyogre rond lopen voor de pokemon shoot om 15:00 uur ^^
Voor de rest ben ik gewoon casual en ga ik shiften x3 en sophietje steunen voor de fashion show backstage 8D
Mochten jullie tijd willen spenderen met zn allen kan ik wel doorgeven wanneer ik vrije tijd heb n n__n
Ik heb naast vrijdag echt totaaaaaal geen tijd xD
Zaterdag zit ik de hele middag bij de mahjjong workshops, 's avonds met de doctor who groep vanaf 7 uur ergens op een kamer stiekum doen [en daarvoor miss nog eten met zn allen] en zondag sowieso de Dw photshoot xD
Zaterdag zit ik de hele middag bij de mahjjong workshops, 's avonds met de doctor who groep vanaf 7 uur ergens op een kamer stiekum doen [en daarvoor miss nog eten met zn allen] en zondag sowieso de Dw photshoot xD
Page 1 of 2 • 1, 2
Page 1 of 2