ABUNAI '10
+6
Delina
Marly
Vackyrie
ImmixRikudou
Meeltjuh
Thiefking-Yara
10 posters
Page 5 of 6
Page 5 of 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: ABUNAI '10
ik ga gewoon heerlijk verdwalen 8D
YAY BROOKLYNRAGEOMGZOAWESOMEWIEHEEFTAANGEVRAAGDWASDELINAZEKERYAAAAAAAAAYYYYYYY bla...
<3 schuimblokken van haribo :3
btw ik zit nu bij mijn opa en oma XD en straks komt een vriendin van mn oma en dan houden we een naaimiddagje XDXD (juri hou je foute opmerkingen voor je XD )
YAY BROOKLYNRAGEOMGZOAWESOMEWIEHEEFTAANGEVRAAGDWASDELINAZEKERYAAAAAAAAAYYYYYYY bla...
btw ik zit nu bij mijn opa en oma XD en straks komt een vriendin van mn oma en dan houden we een naaimiddagje XDXD (juri hou je foute opmerkingen voor je XD )
mereltje- Guest
mereltje wrote:ik ga gewoon heerlijk verdwalen 8D
Als alleen Juri zn foute opmerkingen voor zich moet houden...
MEREEEEEL D: You gave me a brainfuck just now...
:3
KaraokeFtwBROOKLYNRAGE
Enne merel ga je lekker naaien? =D
doe het wel veilig plz D: gebruik een harry potter condoom! =D
Je zei alleen juri, je zei niks over de rest.. x3
doe het wel veilig plz D: gebruik een harry potter condoom! =D
Je zei alleen juri, je zei niks over de rest.. x3
neee ik niet aangevraagd merel xD
maar ik wil swemmen en sauna doen *.*
Ik moet voorzichtig doen met eten T___T Kut hechting T__T
Ik moet voorzichtig doen met eten T___T Kut hechting T__T
Delina- Admin
Atemie wrote:
o: Zwemmeeeen :3, t zwembad is gewoon 's avonds open :3
zullen we vrijdag al gaan???
Sauna, als je er maar niet naakt in moet xDD
vrijdag avond zwemmen wiiiiiiiiii /
Delina- Admin
ImmixRikudou wrote:Zeg philip we houden het wel PG-13 he ;D
k zei niets over naked eh daar gaan jullie alleen vanuit XD
Vackyrie wrote:ImmixRikudou wrote:Zeg philip we houden het wel PG-13 he ;D
k zei niets over naked eh daar gaan jullie alleen vanuit XD
Omdat Philip... In een Sauna HOOR je naakt te zijn.. nog nooit naar eentje geweest? En believe me, ik ben er al naar genoeg geweest
k ben in meerdere geweest alleen nooit naked...... hmmmm kansloze Noord-Holland... kwil naar Naked sauna in het zuiden van NL waar jullie t over hebben XD
Me want Harem in my sauna XD
Vackyrie wrote:
De enige die hier een harem krijgt ben ik, jullie future world leader .__. ;D
Met allemaal mooie meisjes.. <3
ImmixRikudou wrote:De enige die hier een harem krijgt ben ik, jullie future world leader .__. ;D
ur stealing mah idea T_T
Vackyrie wrote:k ben in meerdere geweest alleen nooit naked...... hmmmm kansloze Noord-Holland... kwil naar Naked sauna in het zuiden van NL waar jullie t over hebben XD
Rofl xD Vaak genoeg geweest, vanaf jongs af aan altijd nakend :3 in duitsland, brabant... heb nog 2 arrangement kaartjes voor die Sauna/Spa dinges vlakbij maastricht :3 waar ik nog steeds met iemand heen moet...
I don't really care you know, walking around naked in een sauna xD
Vackyrie wrote:ImmixRikudou wrote:De enige die hier een harem krijgt ben ik, jullie future world leader .__. ;D
ur stealing mah idea T_T
No u be stealing minez ;D
En nooo way dat ik naakt in een sauna ga lopen =/ de enige plaatsen waar ik naakt loop zijn de badkamer en de slaapkamer .__. dun really like the idea of showing everyone my naked body and seeing other people's naked body... =/
lalalalaaaa *fluit* ( remember the spa van maandag waar ik heen ging? die hadden stuk of 5 saunakamers en een paar stoomkamers... en daar werd je juist raar aangekeken als je in bikini ging ^^;
o ja en ik leef weer 8D (internet bij opa en oma was dood, maar ik heb wel keihard aan mijn cosplays kunnen werken ^^
o ja en ik leef weer 8D (internet bij opa en oma was dood, maar ik heb wel keihard aan mijn cosplays kunnen werken ^^
Ik ben met mijn moeder 2 jaar geleden naar een sauna dinges geweest en heb daar naakt op een handdoek in de sauna gezeten n-n
Ik ben ook op gegroeid vanaf kinds af aan met naturistencamping en zo dus voor mij is het niks nieuws xD
Ik ben ook op gegroeid vanaf kinds af aan met naturistencamping en zo dus voor mij is het niks nieuws xD
Delina- Admin
Rofl, Kinderen keken mij ook raar aan als ze kwamen logeren en ik plots naakt mn kamer kwam binnen hobbelen xD. Maar ik ben het gewend I guess, Like ieder meisje heeft toch hetzelfde daar beneden zitten :/ wat is daar zo ''raar'' aan xD
En toen was het alweer voorbij =( Maar ik heb het supergezellig gehad en het was zo leuk om iedereen weer even in real life te zien :3
Nog even een shout-out naar Delina en Philip, thank you guys sooooo much dat we onze spullen bij jullie mochten laten <333
...Nu maar beginnen met de voorbereidingen voor Animecon 2011...hehehehe........
Nog even een shout-out naar Delina en Philip, thank you guys sooooo much dat we onze spullen bij jullie mochten laten <333
...Nu maar beginnen met de voorbereidingen voor Animecon 2011...hehehehe........
Abunai was zooo leuk :3
Jaaaa I second that XD
en ik ben nog steeds trots op de act :3 ik hoop dat het filmpje snel online komt want mn vader is ook superbenieuwd XD
hehehe...zeker >3
Marly wrote:
Jaaaa I second that XD
en ik ben nog steeds trots op de act :3 ik hoop dat het filmpje snel online komt want mn vader is ook superbenieuwd XD
Marly wrote:
hehehe...zeker >3
Page 5 of 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Page 5 of 6