ERA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Harry Potter RPG The New Saga - The Story

+2
Vackyrie
Delina
6 posters

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 3 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  KC Sasu Wed Aug 03, 2011 1:57 am

''Nouu... *shy* ''uhmm.... ik wil... of zou graag willen dat ze mij ziet staan'' *word rood en kijkt in het glas boterbier* ''dus ik wil een soort van indruk op haar maken'' Ralph neemt een grote slok boterbier en kijkt wat rond in het cafe
KC Sasu
KC Sasu

Posts : 261
Join date : 2010-03-26
Age : 32
Location : Nederland

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 3 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Delina Wed Aug 03, 2011 6:59 am

Delina neemt een diepe zucht en pakt haar buideltje ''Ik betaal wel...'' nadat ze hebben betaal en hun aankopen hebben weg gestopt besluiten ze om bij de 3 bezemstelen wat te gaan drinken. Eenmaal binnen is het een drukste vanjewelste ''En wat willen de dames drinken?'' zegt een oude man met een mooie grijze baard en een vriendelijke glimlach achter de toonbank terwijl hij een aantal glazen afgedroogd ''Euh... ik denk dat ik het maar met bubbel appelsap'' terwijl Elisabeth nog staat te bedenken van wat ze wilt drinken zoekt Delina alvast een plaatsje bij het raam.

[Zo nu zijn we een beetje waar de andere 2 ook zijn n.n]
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 3 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Thiefking-Yara Wed Aug 03, 2011 12:20 pm

'Euuhm. doe mij dan maar een Boterbiertje' beslist Elisabeth uiteindelijk en loopt naar het tafeltje wat Delina had uitgezocht 'Als we terug in het kasteel zijn betaal ik je meteen terug, I promise' en Elisabeth rekt zich uit 'Hehe, lekker dit zo'
Thiefking-Yara
Thiefking-Yara

Posts : 655
Join date : 2010-03-25
Age : 30
Location : Not next to you...

http://neko-yara.deviantart.com

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 3 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Vackyrie Wed Aug 03, 2011 12:39 pm

Philip ziet dat Elisabeth en Delina het cafe binnenkomen en nadat ze wat bestelt hebben en waren gaan zitten tikt hij Ralph aan "Daar heb je je vriendinnetje weer, Ik heb een brillijant idee om dichterbij ze te komen als je intresse hebt" Philip kijkt even om om te zien waar ze precies zaten "Laten we doen alsof er geen plek meer was en dus zo bij ze moeten komen zitten dan kan jij naast Elisabeth en ik naast Delina zitten" Philip spreekt de barman aan voor twee nieuwe boterbiertjes "Ja we kunnen niet naast ze gaan zitten en doen alsof we geen plek konden vinden met twee half volle boterbiertjes dan weten ze meteen dat het een leugen was"
Vackyrie
Vackyrie
Admin

Posts : 507
Join date : 2010-03-24
Age : 33
Location : Raiding your fridge

https://eraftw.darkbb.com/

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 3 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  KC Sasu Wed Aug 03, 2011 4:14 pm

ralph schrok een beetje toen philip hem aan tikte ''Daar heb je je vriendinnetje weer, Ik heb een brillijant idee om dichterbij ze te komen als je intresse hebt'' ralph keek om en snel keek hij philip aan ''nou oke dan ik doe wel mee *shy*''philip bestelt nog eens 2 boter biertjes en legde uit dat het dan beter overkomt dat ze geen plaats konden vinden ''Ok daar gaan we dan'' ralph en philip lopen naar de tafel waar de twee dames aan zitten '' Pardon mogen wij erbij komen zitten we kunnen geen plek vinden om te zitten het is hier zo druk''*verlegen*.
KC Sasu
KC Sasu

Posts : 261
Join date : 2010-03-26
Age : 32
Location : Nederland

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 3 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Delina Wed Aug 03, 2011 7:43 pm

[Serieus man XD]

Delina kijkt met opgetrokken wenkbrauw naar de 2 jongens die net bij hun aan tafel staan. ''Euh....ik heb jullie al zien zitten toen wij binnen kwamen en ik wil iets met mijn vriendin besproken onder het genot van onze drankjes'', terwijl ze haar zin heeft afgemaakt ziet ze opeens dat Delilah Torchwood binnenkomt aan gehold en al.

[En we betrekken Immi er maar bij want zij leeft nog in het eerste les uur XD]
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 3 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  KC Sasu Thu Aug 04, 2011 2:39 am

''ow... oke dan zal ik je niet verder storen'' ralph whitney loopt met een somber gezicht naar de uitgang en kijkt philip aan zodra hij hem voorbij gaat ''philip ik ga alvast terug naar het kasteel ik heb hier niks meer te zoeken''*beschaamd*
KC Sasu
KC Sasu

Posts : 261
Join date : 2010-03-26
Age : 32
Location : Nederland

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 3 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Vackyrie Thu Aug 04, 2011 2:50 am

Philip draait zich om en loopt achter ralph aan eenmaal buiten zegt hij "misschien is het maar beter zo... naja zullen we maar naar de snoep winkel gaan?" Philip probeert maar over een andere onderwerp te praten maar diep van binnen is hij ook erg teleurgestelt
Vackyrie
Vackyrie
Admin

Posts : 507
Join date : 2010-03-24
Age : 33
Location : Raiding your fridge

https://eraftw.darkbb.com/

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 3 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  KC Sasu Thu Aug 04, 2011 2:56 am

''Ik ga wel met je mee maar heb niet echt zin om iets te eten'' ralph loopt naast philip richting de snoepwinkel en durft zich niet meer om te draaien naar de cafe.
KC Sasu
KC Sasu

Posts : 261
Join date : 2010-03-26
Age : 32
Location : Nederland

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 3 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Thiefking-Yara Thu Aug 04, 2011 11:46 am

'Mehh, misschien waren we een beetje te bot...' Elisabeth begon wel een beetje een schuldgevoel te krijgen.
Thiefking-Yara
Thiefking-Yara

Posts : 655
Join date : 2010-03-25
Age : 30
Location : Not next to you...

http://neko-yara.deviantart.com

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 3 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Delina Thu Aug 04, 2011 11:02 pm

''Misschien wel ja....maar wat ik met je wou bespreken was dat ik een manier heb gevonden om de geheime kamer in te kunnen'' en Delina vertel vol bewondering haar plan ''De laatste keer dat die was geopend was tijdens het grote gevecht van Zweinstein tegen Voldemort en ik ben gewoon benieuwd of dat geraamte van de Basilisk er nog ligt en hoe het eruit ziet''
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 3 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Thiefking-Yara Fri Aug 05, 2011 1:05 am

Elisabeth slaakte een zucht 'Heb je het nou nog niet opgegeven? Je weet dat je daar enorme problemen mee krijgt en trouwens, geen van ons beidde spreekt sisseltong na wat ik weet...'
Thiefking-Yara
Thiefking-Yara

Posts : 655
Join date : 2010-03-25
Age : 30
Location : Not next to you...

http://neko-yara.deviantart.com

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 3 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Delina Fri Aug 05, 2011 6:39 am

Delina grimast er een beetje bij ''Ik ben het dit keer zeker en ik heb een klein beetje geoefend met sisselspraak'' ze kijkt Elisabeth een beetje triomfantelijke aan ''Ik heb het een beetje geleerd van jammerende Jenny aangezien zij bij de ingang van de geheime kamer woont en ze daar niet alleen dood is gegaan maar ook mensen naar beneden heeft horen gaan''
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 3 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Thiefking-Yara Fri Aug 05, 2011 6:43 pm

Elisabeth knikte 'Iedereen kent het verhaal wel over harry potter en hoe hij de geheime kamer opende, maar ik dacht dat het altijd strikt verboden was om er naar te zoeken, en die wc's hebben ze toch ook na het grote gevecht afgesloten...'
Thiefking-Yara
Thiefking-Yara

Posts : 655
Join date : 2010-03-25
Age : 30
Location : Not next to you...

http://neko-yara.deviantart.com

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 3 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Delina Fri Aug 05, 2011 8:02 pm

''Ja maar ik ga er altijd op donderdag heen in de avond om met Jenny te praten, en het is voor de leerlingen van Zweinstein inderdaad de bedoeling dat het lijkt dat de toiletten zijn afgesloten maar schijn bedriegt'' dan kijkt ze Elisabeth recht streks aan. ''Ik ga vanavond nog een keer langs Jenny en dan wacht ik denk ik tot de kerstvakantie omdat het dan rustig is op school en aangezien ik dan toch op Zweinstein blijf i.v.m. dat me ouders hadden besloten om samen maar eens op vakantie te gaan is het de beste optie'' dan neemt ze nog een slok van haar drankje.
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 3 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Thiefking-Yara Fri Aug 05, 2011 9:07 pm

'hmm' Elisabeth kijkt bedenkelijk 'Ik weet nog niet of ik op zweinstein kan blijven... ik ben bang dat mn familie het liefste wilt dat ik naar huis kom, maar gelukkig duurt dat nog lang genoeg om ze proberen over te halen' ook zij neemt een slok van haar drankje ''Als mn ouders er eens achter zouden komen waarom...'' dacht ze bij zichzelf en slaakte een zucht
Thiefking-Yara
Thiefking-Yara

Posts : 655
Join date : 2010-03-25
Age : 30
Location : Not next to you...

http://neko-yara.deviantart.com

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 3 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Vackyrie Sat Aug 06, 2011 2:57 pm

Nadat Philip wat chocolade gekocht had (comfort food XD) gaat hij met Ralph weer terug naar Zweinstein kasteel aangezien ze beiden voor eventjes weer genoeg hadden van zweinveld.
"Ik moet zometeen ff naar de Ravenclaw toren om mn ingekochte spullen te dumpen zullen we weeral afspreken op dat zelfde plaats ?"
Vackyrie
Vackyrie
Admin

Posts : 507
Join date : 2010-03-24
Age : 33
Location : Raiding your fridge

https://eraftw.darkbb.com/

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 3 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  KC Sasu Sat Aug 06, 2011 3:08 pm

''hmmhmm is goed ik ben gewoon in de grote hall als je me zoekt ik moet nog wat oefenen op bepaalde spreuken van verweer tegen de zwarte kunst'' Ralph whiteny loopt nog steeds met een deprimerende gezicht naar de grote hall en gaat daar zitten.
KC Sasu
KC Sasu

Posts : 261
Join date : 2010-03-26
Age : 32
Location : Nederland

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 3 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Delina Sat Aug 06, 2011 7:52 pm

Delina kijkt Elisabeth aan en neemt dan een diepe zucht ´´Jammer...´´ dan besluiten ze om terug naar Zweinstein te gaan en eenmaal terug gaan ze samen naar hun volgende les.
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 3 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  KC Sasu Wed Sep 21, 2011 9:18 pm

Ralph whiteny oefent wat spreuken en gaat best wel goed totdat de les begint snel pakt hij zijn boek en rent naar het leslokaal dat helemaal aan de andere kant van het kasteel is.
KC Sasu
KC Sasu

Posts : 261
Join date : 2010-03-26
Age : 32
Location : Nederland

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 3 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum