ERA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Harry Potter RPG The New Saga - The Story

+2
Vackyrie
Delina
6 posters

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 2 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  KC Sasu Mon Aug 01, 2011 3:58 pm

*facepalm* ''We gaan weer oefenen met de bezem remember'' ralph laat aan philip het rooster zien.
KC Sasu
KC Sasu

Posts : 261
Join date : 2010-03-26
Age : 32
Location : Nederland

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 2 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Vackyrie Mon Aug 01, 2011 4:05 pm

"waarom zou de zoeker van het winnende Ravenclaw team met een bezem moeten oefenen" Philip pakt het rooster van Ralph over "hmmmm daarna hebben we bezweringen en daarna verdediging tegen de zwarte kunsten, naja tenminste vervelen we ons niet voor de lunch"
Vackyrie
Vackyrie
Admin

Posts : 507
Join date : 2010-03-24
Age : 33
Location : Raiding your fridge

https://eraftw.darkbb.com/

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 2 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Voron Mon Aug 01, 2011 4:36 pm

"Zucht... Pasop met die mensen van Zwadderich, ze denken altijd de baas te mogen zijn over andere. Hopelijk zijn jullie wel slim genoeg, toch?" "Ja meneer!" Zegt er eentje heel snel. "Fout, 10 punten eraf van Ravenklauw." Het groepje kinderen kijkt verschrikt op. "Jullie zijn Ravenklauwen, jullie horen slim en intelligent te zijn. Maar intelligentie komt in veel vormen en een vraag kan dan ook meerdere antwoorden hebben. Niet alle antwoorden zijn fout, maar niet alle antwoorden zijn even juist. Een Ravenklauw hoor het beste antwoord te geven. Dus zijn jullie wel slim genoeg?" Even blijft het stil, er wordt een beetje gemompeld tussen een paar leerlingen, maar dan stapt er een na voren. "Wij zijn Ravenklauwen, meneer." Tristan kijkt hem strak aan en grijnst dan. "Dat is het juiste antwoord. Maar we moeten gaan, straks komen jullie te laat voor jullie les Bezweringen." De hele groep volgt Tristan weer door de gangen. Zo lopen ze ook weer langs Delina Light. Iedereen mompelt en praat met elkaar, maar zodra ze langs haar lopen valt iedereen plotseling stil en kijkt recht voor zich uit. "Komop, doorlopen jullie we zijn er bijna."
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 2 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Delina Mon Aug 01, 2011 4:49 pm

Als de eerste jaars ravenklauwers met hun perfect voorbij ziet lopen zwaait ze heel snel een kleine beweging met haar staf ''Avis Oppugno'' en voor dat ze de hoek omgaat naar haar les grijnst ze nog even. Dan merkt ze dat ze al veels te laat is voor haar les en besluit ze dat ze maar naar buiten gaat en een beetje op het grasveld gaat zitten met haar Astronomie boek op haar schoot en ze bestudeert de teksten over het thee-bladen lezen.
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 2 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Voron Mon Aug 01, 2011 5:12 pm

Plots hoort Tristan veel hard gekrijs van vogels achter zich. Snel draait hij zich om en ziet een hele grote hoeveelheid duiven op hem en de eerste jaars afvliegen. "Bukken!" Schreeuwt hij snel waarna hij z'n staf pakt en naar de vogels wijst. "Protego Scutum!" De groep vogels knalt tegen een blauw doorzichtig schild wat om de groep leerlingen heen hangt. De vogels blijven het schild aanvallen. Na een paar seconden lossen ze allemaal in rook op. Tristan laat het schild los en kijkt of er iemand gewond is. "Is iedereen oke?" Angstig kijken de kinderen rond. Zelfs schud hij z'n hoofd. "Grumby!" "J-jah m-meester?" "Breng jij de eerste jaars naar hun klas bezweringen en vertel Professor Banning wat er gebeurt is." "N-natuurlijk m-meester." Dan richt hij zich op de eerste jaars. "Als jullie mij willen excuseren, ik moet Professor Slakhoorn zo snel mogelijk spreken. Ik zal dit niet zomaar door de vingers zien!" Woedend en vastbesloten loopt hij richting het lokaal Toverdranken...
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 2 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Vackyrie Mon Aug 01, 2011 6:12 pm

Ondertussen in het les vliegen voor 5de jaars zitten Ralph en Philip op hun bezems de hindernisbaan met gemak te volbrengen, vol bewondering kijken de anderen van de klas naar de twee wanneer ze een van de snellste tijden neer zetten en landen "Ik win alweer Ralph" zegt Philip wanneer hij net een halve seconde eerder land "dat maakt het volgends mij 15-13 voor mij"
Vackyrie
Vackyrie
Admin

Posts : 507
Join date : 2010-03-24
Age : 33
Location : Raiding your fridge

https://eraftw.darkbb.com/

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 2 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Thiefking-Yara Tue Aug 02, 2011 12:53 am

Elisabeth kijkt al de hele les onrustig om zich heen... Delina was helemaal niet komen opdagen... De bel ging en Elisabeth stormde naar buiten, bijna struikelend over iemand die ze niet zag aankomen. Ze verontschuldigde zich snel en zonder op te kijken stormde ze het kasteel uit 'Hehe, daar was je' roept ze hijgend als ze Delina in het gras ziet zittend hangend over een boek 'Waarom ben je niet komen opdagen?'
Thiefking-Yara
Thiefking-Yara

Posts : 655
Join date : 2010-03-25
Age : 30
Location : Not next to you...

http://neko-yara.deviantart.com

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 2 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Delina Tue Aug 02, 2011 7:06 am

Delina kijkt op als ze Elisabeth hijgt naast haar ziet staan ''Euhh weet je nog dat ik iets moest doen..?'' nadat Elisabeth had geknikt verteld ze haar over de getrapte huiself en over de arrogante vijfdejaars ravenklauwer meneer de derde en tot slot over de avis oppugno. ''Ik weet dat ik hier voor op me donder krijg maar het voelde niet verkeerd wat ik gedaan heb'' en ze kijkt er triomfantelijk bij ''Hij mag dan wel een jaar hoger dan mij zitten maar ik laat me niet minder waardig voelen, ook verwarde hij mij met jou wat trouwens heel erg grappig was'' dan bedenkt ze zich dat ze wel haar les bezweringen had gemist ''Ik baal er wel van dat ik mijn les heb gemist maar ik bied later mijn excuses aan meneer Banning en dan ook wel voor mijn gedrag tegen de eerste jaars van ravenklauw'' dan zucht ze. Ze wist dat ze nu even een tussen uur hadden en dat gaf haar net genoeg tijd om na te denken
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 2 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Voron Tue Aug 02, 2011 12:45 pm

"Proffesor Slakhoorn, zou ik u even mogen spreken alstublieft?"
"Maar natuurlijk jongheer Trades, wat is het probleem?" Voor Tristan stond een grijzende man in een heel net leraar uniform.
"Het betreft een van uw leerlingen, met name die Light. Ik betrapte haar vanmorgen op het gebruiken van de oppugno-spreuk op een groep eerste jaars van Ravenklauw. Als ik niet op tijd had ingegrepen had ze de leerlingen verschrikkelijk kunnen verwonden, meneer." Slakhoorn kijkt hem bedenkelijk aan.
"Juffrouw Light is een van mijn meest zachtaardige studenten normaal. Ik zal haar er absoluut over aanspreken."
"Dankuwel Proffesor Slakhoorn. Als u me nu wil excuseren, ik moet de eerste jaars straks weer naar hun volgende les brengen."
"Oke, Trades. Nog succes vandaag en we spreken elkaar vanavond weer."
"Vanavond, meneer?"
"Heb je m'n uil niet ontvangen? De Slakkers komen vanavond samen voor het eerste feestje van het nieuwe jaar."
"Neeh, meneer. Ik heb inderdaad nog niets ontvangen. Maar ik zal er zijn. De gebruikelijke tijd?"
Slakhoorn knikt goedkeurend, waarna Tristan zich omdraait en snel weer naar de eerste jaars Ravenklauw toegaat.
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 2 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Thiefking-Yara Tue Aug 02, 2011 1:53 pm

'Hij verwarde jou met mij hm? waarom dat?' Elisabeth keek bedenkelijk 'ah, het zal wel' en gaf Delina een hug 'grote meid' lachte ze
Thiefking-Yara
Thiefking-Yara

Posts : 655
Join date : 2010-03-25
Age : 30
Location : Not next to you...

http://neko-yara.deviantart.com

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 2 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  KC Sasu Tue Aug 02, 2011 3:05 pm

''Je blijft nog steeds net iets sneller philip'' ralph gaat richting de opbergingsruimte voor de bezems'' nou philip les is afgelopen volgende les is bezweringen pfff achja het is geen vervelende les we kunnen nog wel eens iets handigs leren'' *smiles*'' btw philip wat zullen we daarna gaan eten ik heb best wel zin in wat lekkers''
KC Sasu
KC Sasu

Posts : 261
Join date : 2010-03-26
Age : 32
Location : Nederland

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 2 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Vackyrie Tue Aug 02, 2011 3:16 pm

"Na bezweringen mogen de 5de jaars toch voor het eerst weer eens naar Zweinsveld dan kunnen we daar wel wat lekkers halen in Zacharinus' Zoetwarenhuis en daarna naar De Drie Bezemstelen cafe voor we wat boterbier kunnen drinken" Philip lacht bij het idee "we zijn al een hele tijd niet meer daar geweest" Nadat hij en Ralph de bezemstelen hebben opgeruimt gaan ze weer naar het kasteel voor hun les bezweringen "opzich geen slechte tijd neer gezet daarnet, ik bedoel je bent sinds Harry Potter zelf de beste zoeker van het Griffoendor team en op mij na de beste zoeker die Zweinstein heeft gehad sinds jaren.... aaaahhh ik kan echt niet wachten tot de training weer begint voor zwerkbal"
Vackyrie
Vackyrie
Admin

Posts : 507
Join date : 2010-03-24
Age : 33
Location : Raiding your fridge

https://eraftw.darkbb.com/

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 2 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Delina Tue Aug 02, 2011 3:29 pm

Nadat ze een knuffelt terug heeft gegeven aan Elisabeth ziet ze 2 jongens van het vlieg terrein afkomen en richting de kasteel poorten lopen ''Zijn dat Whiteny en Black niet?''. Dan kijkt ze Elisabeth aan ''Trouwens ga jij straks naar Zweinsveld?''
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 2 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Thiefking-Yara Tue Aug 02, 2011 3:33 pm

Elisabeth houdt d'r hand boven haar ogen 'Ik kan het net niet zien' zegt ze schouderophalend en draaide zich terug naar Delina 'Hmhm, ik moet sowieso nog een voorraad snoep halen sinds de rest van me is afgepakt thuis' zegt ze met een poutend gezicht
Thiefking-Yara
Thiefking-Yara

Posts : 655
Join date : 2010-03-25
Age : 30
Location : Not next to you...

http://neko-yara.deviantart.com

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 2 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  KC Sasu Tue Aug 02, 2011 3:34 pm

'' yups laten we dat dan doen'' Onderweg naar de volgende les lopen philip en ralph langs Elisabeth en Delina '' kijk philip wat ik nu doe zie je die zwarte kat daar die is van elisabeth *Geminio* ik maak een copie van de echte en nu maak ik hem wit *plakt een briefje aan de collar* wil je dit aan elisabeth geven'' de kat geeft een kopje een trippelt naar elisabeth toe.
KC Sasu
KC Sasu

Posts : 261
Join date : 2010-03-26
Age : 32
Location : Nederland

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 2 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Delina Tue Aug 02, 2011 3:42 pm

Delina geeft zich zelf een face-palm ''Juisttttt...Ik ga zelf ook even kijken voor wat lekkers ik hoorde namelijk dat ze van die heerlijke knall bommen hebben die ze in de dreuzel wereld ook zouden hebben'' haar ogen glinsteren al bij de gedachten. Dan ziet Delina dat er een kat aan komt lopen die precies op die van Elisabeth lijkt ''Euhhh is jouw kat opeens in de witte verf gaan rollen of is dit iemands anders kat?''
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 2 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Thiefking-Yara Tue Aug 02, 2011 3:49 pm

'Ichigo?' Elisabeth keek vragend naar het katje en schudde haar hoofd 'Nuhuh, het is d'r niet, maaaar..' Haar ogen begonnen helemaal te glinsteren '...Het is zooooo'n schatje' en tilde het op 'ben je verdwaald lieverd?' ze zag dat Delina zichzelf nog een facepalm gaf en begon te lachen, toen zag ze dat het katje een papiertje aan d'r collar had zitten 'wat is dit?' ze probeerde het er vanaf te halen en gelijk vouwde het papiertje zichzelf tot een zwaan. Elisabeth begon te giechelen 'gekkie' zei ze tegen het katje 'ga jij maar snel weer naar waar je vandaan komt voordat ik je platknuffel.'
Thiefking-Yara
Thiefking-Yara

Posts : 655
Join date : 2010-03-25
Age : 30
Location : Not next to you...

http://neko-yara.deviantart.com

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 2 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  KC Sasu Tue Aug 02, 2011 3:52 pm

het katje gaf nog een kopje bij elisabeth en ging weer terug naar ralph '' de spreuk duurt een uur totdan blijft die bij mij '' ralph geeft de kat een knuffel'' goed gedaan''
KC Sasu
KC Sasu

Posts : 261
Join date : 2010-03-26
Age : 32
Location : Nederland

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 2 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Delina Tue Aug 02, 2011 4:13 pm

''Wel mega lief trouwens wat voor les hebben we na dat we terug zijn van Zweinsveld?'' en ze kijkt dan een beetje rond naar andere leerlingen die al naar zweinsveld gaan.
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 2 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Thiefking-Yara Tue Aug 02, 2011 4:20 pm

'Euhhhm' Elisabeth haalt haar rooster uit d'r tas 'Sneep' zegt ze met een zucht
Thiefking-Yara
Thiefking-Yara

Posts : 655
Join date : 2010-03-25
Age : 30
Location : Not next to you...

http://neko-yara.deviantart.com

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 2 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Delina Tue Aug 02, 2011 4:35 pm

''Sneep?? wie is dat?'' en ze kijkt Elisabeth vragend aan de enige Sneep die zij kent was Serveus Sneep en die was jaren geleden Hoofd van Zweinstein/Zwadderich en professor van Toverdranken in de tijd dat Harry Potter naar school ging.
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 2 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Thiefking-Yara Tue Aug 02, 2011 4:38 pm

'nuhuh, Ik bedoel Albus Severus potter, Mijn familie is nogal gewend om hem de naam Snape te geven, waarom zou ik heb eigenlijk niet weten, maar ik heb het kinda overgenomen' Elisabeth haalt haar schouders op
Thiefking-Yara
Thiefking-Yara

Posts : 655
Join date : 2010-03-25
Age : 30
Location : Not next to you...

http://neko-yara.deviantart.com

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 2 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Delina Tue Aug 02, 2011 4:46 pm

''Ow meneer Potter..'' dan kijkt ze op en hoort ze de bel gaan en er word omgeroepen voor de mensen die voor het eerst naar zweinsveld gaan om zich te melden bij meneer Banning. ''Ik hoop maar dat die meneer de derde maar besluit om niet naar Zweinsveld te komen'' dan loopt ze samen me Elisabeth naar Honeydukes Sweetshop voor hun zoetige aan kopen.
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 2 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Thiefking-Yara Tue Aug 02, 2011 11:41 pm

'En die wil ik... en dieee, en misschien kan die er ook nog wel bij' Elisabeth pleurt haar hele mandje vol en pakt haar portomonee... portomonee? 'Damn... dat geloof je niet, had ik al mn geld verplaatst met dreuzelgeld en ik ben gewoon vergeten om het om te wisselen toen we weggingen'
Thiefking-Yara
Thiefking-Yara

Posts : 655
Join date : 2010-03-25
Age : 30
Location : Not next to you...

http://neko-yara.deviantart.com

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 2 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Vackyrie Wed Aug 03, 2011 12:41 am

Willen de damens anderen ook eventjes de kans geven te reageren voor jullie de tijdlijn tever naar vooren knallen ? bijvoorbaat dank =D

Ondertussen zitten Ralph en Philip eindelijk in de Drie Bezemstelen cafe te genieten van een heerlijke Boterbier "Waarom doe je al die dingen voor de Elisabeth ?, is ze je vriendinnetje ofzo en als wel waarom weet ik daar niets van ?" Philip zet zijn boterbier even neer op de bar en kijkt Ralph vragent aan
Vackyrie
Vackyrie
Admin

Posts : 507
Join date : 2010-03-24
Age : 33
Location : Raiding your fridge

https://eraftw.darkbb.com/

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story - Page 2 Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum