ERA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Harry Potter RPG The New Saga - The Story

+2
Vackyrie
Delina
6 posters

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story Empty Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Delina Tue Jul 26, 2011 2:52 pm

Many years after the reign of the Dark Lord our hero's hase becoming adults and went there own way's.
Now a new year start at Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry with new adventures, friends and enemy's.


I open the gate to let you all learn about magic.

ALOHOMORA!!!

Let the magic be happening....




Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Delina Wed Jul 27, 2011 2:11 pm

Delina P.O.V
As I'm on my way caring my books to the lesson History of Magic I walk against a 2th year of hufflepuff. ''Are you allright?'' I asked and collect his books for him and give them back, the boy who hade a light/dark haircolour of brown and golden eyes stared at me with wonder ''Are you allright?'' I asked again. Then he gave me a nod and bit me farewell, after he went the corner around I give out a sigh and start to collect mine books.

When I arrived at the classroom I start to read through the histroy book when I suddenly feel a tap on my shoulder...
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Vackyrie Wed Jul 27, 2011 4:53 pm

Nederlands is zo veel makkenlijker =D *spreekt spreuk uit waardoor alles nederlands talig word vanaf nu*

Philip loopt door de gangen van de kerkers naar de kamer waar ze hun eerste les toverdranken van het nieuwe school jaar hebben "Ik haat deze les zo ongelovenlijk erg...." zegt hij op fluister toon tegen een mede klasgenoot
"waarom moeten wij 5de jaars beginnen met toverdranken..." vol tegenzin gaat hij ergends midden achter in het klaslokaal plaats nemen en wacht hij af tot de decent komt
Vackyrie
Vackyrie
Admin

Posts : 507
Join date : 2010-03-24
Age : 33
Location : Raiding your fridge

https://eraftw.darkbb.com/

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Thiefking-Yara Wed Jul 27, 2011 7:15 pm

''Delinaaaaa'' haar groet veranderde in een gaap en Elisabeth rekte zich nog eens uit. ''Blegh, ik heb zoooo geen zin'' mompelde ze en plofte naast Delina neer en haalde haar boeken tevoorschijn en gebruikte die als hoofdsteun.
Thiefking-Yara
Thiefking-Yara

Posts : 655
Join date : 2010-03-25
Age : 30
Location : Not next to you...

http://neko-yara.deviantart.com

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Delina Wed Jul 27, 2011 9:19 pm

Delina kijkt Elisabeth aan en geeft een zucht als ze met haar armen haar hoofd ondersteund op haar schoolboeken [juissst wat een nl zin <.<]. Dan kijkt ze een beetje de klas rond ''Ik heb ook geen zin...maar zie het maar zo hierna hebben we vliegles en dan zijn we weer eens buiten dan in de muffige kelders van zwadderich'' en ze schut de gedacht van zich af als ze terug denkt aan de plek waar ze zo min mogelijk wil zijn.
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  ImmixRikudou Thu Jul 28, 2011 10:07 pm

Delilah rent door de gangen naar buiten naar de kassen voor kruidenkunde. "FUCKFUCKFUCK IK BEN TE LAAT VOOR DE EERSTE LES VAN HET JAAR", schreeuwt de huffelpuffer terwijl meerdere eerstejaars stom naar haar kijken als ze voorbij rent.
ImmixRikudou
ImmixRikudou

Posts : 497
Join date : 2010-03-26
Age : 31
Location : In my own little world, where I am the Ruler of my own imagination

http://immixrikudou.deviantart.com

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  KC Sasu Fri Jul 29, 2011 1:30 pm

Ralph Whiteny heeft het eerste uur vrij en zit op de gang een spreuk te leren toen er opeens een meisje langs rent "FUCKFUCKFUCK IK BEN TE LAAT VOOR DE EERSTE LES VAN HET JAAR" Ralph Whiteny begint in zichzelf te lachen ''Eerste jaars altijd hetzelfde liedje''.
KC Sasu
KC Sasu

Posts : 261
Join date : 2010-03-26
Age : 32
Location : Nederland

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Vackyrie Fri Jul 29, 2011 7:27 pm

Half slapend komt Philip de eerste les door, wanneer hij naar zijn volgende les gaat komt hij zijn beste vriend tegen in de gang "Hey Ralph... net toverdranken gehad... volgende les hebben we samen toch ?" Philip gaat naast hem tegen een muur aan leunen

Hangjongeren ftw
Vackyrie
Vackyrie
Admin

Posts : 507
Join date : 2010-03-24
Age : 33
Location : Raiding your fridge

https://eraftw.darkbb.com/

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Thiefking-Yara Fri Jul 29, 2011 7:50 pm

Na een heel blokuur vol te hebben gehouden, loopt elisabeth samen met Delina de gangen door richting de grote zaal om te eten. Elisabeth gappt nog een x ''Damn, ik heb echt zooo slecht geslapen vannacht he'' mompelt ze. '' 't is weer even wennen na een jaar niet op school te zijn geweest.''
Thiefking-Yara
Thiefking-Yara

Posts : 655
Join date : 2010-03-25
Age : 30
Location : Not next to you...

http://neko-yara.deviantart.com

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Delina Sat Jul 30, 2011 12:59 am

''Huh?'' Delina kijkt op als ze Elisabeth in zich zelf hoort mompelen. Eenmaal bij de grote zaal aan te zijn gekomen nemen ze plaats bij hun vertrouwde tafel. Ze zijn de enige zwadderaars die nu ontbijten en Delina kijkt opeens op als haar sneeuwuil aan komt vliegen met post ''Black?! ik heb toch niet nu al post van me moeder?'' als het uiltje haar een knik geeft dan neemt ze een diepe zucht en pakt ze de brief aan. Als Black uit het raam is gevlogen dan opent ze de brief ''Ik ben nog geen maand op school en ze vraagt nu al of het goed met me gaat''. Ze vouwt de brief netjes op en stopt die tussen haar astronomie boeken.
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  ImmixRikudou Sat Jul 30, 2011 2:07 am

Delilah zucht diep terwijl ze de plant port die voor haar staat, een 'Fladderbladstruik' genaamd. "Zeg mij, Jibbs, waarom hebben wij dit vak ook alweer gekozen?", vraagt ze mompelend aan de jongen die naast haar zit. De jongen lacht. "Omdat we verder willen met Toverdranken en Kruidenkunde dan een handig extra vak is?" Delilah dumpt haar hoofd op tafel. "Oh ja, klopt.. nog 5 minuten tot het einde van de les, jippiejajeej"
ImmixRikudou
ImmixRikudou

Posts : 497
Join date : 2010-03-26
Age : 31
Location : In my own little world, where I am the Ruler of my own imagination

http://immixrikudou.deviantart.com

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  KC Sasu Sat Jul 30, 2011 12:04 pm

Ralph ziet zijn beste vriend philip aankomen lopen '' hey Philip je ziet er moe uit'' *smiles* " Inderdaad philip volgende les is vliegen''
KC Sasu
KC Sasu

Posts : 261
Join date : 2010-03-26
Age : 32
Location : Nederland

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Vackyrie Sat Jul 30, 2011 12:58 pm

guys, let ff een beetje op naar wat de anderen posten de tijd lijn is dank aan Yara en Delina al voorbij het 2e uur en nu bij het ontbijt pauze dus Immi je les kruidenkunde is dan al lang afgelopen en Ralph Razz Wij zitten nu aan tafel te vreten

Wanneer de post uilen gekomen waren kwam er uiteraard niets voor Philip mee al kwam zijn uil wel even aan vliegen om een stuk van zijn toast te eten.
Nadat Philip genoeg gegeten had liep hij naar de Griffoendor tafel waar Ralph nog z'n laatste boterham naar binnen werkte "en heb je wat binnen gehad ?"
Vackyrie
Vackyrie
Admin

Posts : 507
Join date : 2010-03-24
Age : 33
Location : Raiding your fridge

https://eraftw.darkbb.com/

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  KC Sasu Sat Jul 30, 2011 1:13 pm

'' Oh hey philip uhmm nee niet echt alleen de krant'' *smiles*''Ach ja het is ook pas de eerste maand ik verwacht ook niet echt iets'' Ralph eet snel zijn brood op en witte thee en gaat staan ''Zeg philip zullen we vast al gaan lopen naar buiten?
KC Sasu
KC Sasu

Posts : 261
Join date : 2010-03-26
Age : 32
Location : Nederland

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Vackyrie Sat Jul 30, 2011 1:33 pm

"Is goed, ik werd het hier toch al zat" Samen lopen Ralph en Philip door de grote zaal naar buiten en snel werpt Philip een blik naar de Zwadderich tafel waar Delina zit en ziet hij hoe zij haar uil ook een stukje toast geeft voor die weer weg vliegt en lacht hij in zichzelf "ik dacht dat ik de enige was die dat deed"
Vackyrie
Vackyrie
Admin

Posts : 507
Join date : 2010-03-24
Age : 33
Location : Raiding your fridge

https://eraftw.darkbb.com/

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  KC Sasu Sat Jul 30, 2011 2:58 pm

Ralph kijkt naar philip die kijkt naar de zwadderich tafel ''die Elisabeth Noon'' *lacht* ''ik maak geen schijn van kans'' mompelt hij tegen zichzelf. ''Zeg philip wat ben je aan het lachen je keek zo naar dat meisje naast Elisabeth Noon''?
KC Sasu
KC Sasu

Posts : 261
Join date : 2010-03-26
Age : 32
Location : Nederland

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Vackyrie Sat Jul 30, 2011 3:05 pm

Philip draait zich weer om naar Ralph "Dat meisje heet Delina Light, haar familie en die van mij zijn niet op zulke goeie termijnen met elkaar maar ik zag net dat zij een stukje toast gaf aan haar uil en dat is iets wat ik dacht dat ik alleen deed aangezien uilen geen toast lusten maar muizen, daarom moest ik lachen" Philip loopt dan verder de grote hal uit "kom laten we ervandoor gaan"
Vackyrie
Vackyrie
Admin

Posts : 507
Join date : 2010-03-24
Age : 33
Location : Raiding your fridge

https://eraftw.darkbb.com/

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  KC Sasu Sat Jul 30, 2011 3:16 pm

''Tuurlijk philip lets go ik moet effe wat pakken heb wat laten liggen wacht jij effe hier ben zo terug'' Ralph loopt terug naar de ingang van de grote hall. Ralph trekt een haar uit zijn hoofd en pakt zijn staff uit zijn mantel ''Auch oke hier komt tie''*zwaait met de toverstaf* ''orchidea'' de haar verandert in een schitterende witte roos ''Carpe Retractum'' en de roos vliegt in de richting naar Elisabeth Noon en ralph rent terug naar philip toe.
KC Sasu
KC Sasu

Posts : 261
Join date : 2010-03-26
Age : 32
Location : Nederland

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Thiefking-Yara Sat Jul 30, 2011 4:27 pm

Oh Ralph, damn u en je Carpe Retractum xD

Elisabeth voelt iets op haar hoofd landen 'Huh?' Ze kijkt omhoog en een witte roos valt neer op haar bord 'Hihi, mooi' giechelt ze en fluit op haar vingers, een paar seconden later komt er een klein zwart bolletje haar aangerend 'Ichigo, kan jij deze naar de kelders brengen?' vraagt ze haar kleine kat en geeft d'r een aai over d'r bol en een plakje spek 'Tot vanmiddag'' en ze loopt samen met Delina de grote zaal uit.
Thiefking-Yara
Thiefking-Yara

Posts : 655
Join date : 2010-03-25
Age : 30
Location : Not next to you...

http://neko-yara.deviantart.com

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Voron Sun Jul 31, 2011 10:20 pm

"Willen de eerst jaars van Ravenklauw zich bij mij verzamelen?" Een nogal deftige jongen met witblond haar staat aan het hoofd van de Ravenklauw tafel. Een grote groep kinderen beginnen langzaam om hem heen te staan. "Mijn naam is Tristan Tristillian Trades de derde, ik ben het klassenhoofd en de Prefect van de vijfde jaars. Ik verwacht ook dat jullie mij met meneer aanspreken. Gisteren hebben jullie Julia Steengrow ontmoet, het klassenhoofd en prefect van de laatste jaars. Vandaag is het mijn rol om jullie rond te leiden door de school zodat jullie vandaag optijd in jullie klas zijn." Tristan kijkt even naar beneden waar een oude bange huiself zich onder zijn mantel probeert te verstoppen. "En als het niet aan hem lag, was ik er vanmorgen op tijd geweest." Hij tilt z'n mantel op en geeft de elf een schop richting de deur. "Maar laten we geen tijd meer verknoeien, nog vragen? Geen vragen, oke." De hele groep volgt Tristan de hoofdzaal uit...
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Delina Mon Aug 01, 2011 2:46 am

Delina lacht als ze de kat richting de kelders ziet lopen met de roos in haar bek. Dan kijkt Delina opeens op voordat ze de zaal uit lopen naar de huis elf die net een trap heeft gehad van zijn meester ''Het is toch niet normaal dat gedrag...Ik ben blij dat mevrouw Wemel daar mee bezig is om er iets aan te doen''. ''Elisabeth ik zie je straks bij de volgende les ik moet nog even iets melden'' Dan loopt ze snel de richting achter de eerste jaars ravenklauwers aan ''Hey! meneer de derde, vind je het wel normaal om zulk gedraag te vertonen tegen over de eerste jaars''
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Voron Mon Aug 01, 2011 11:46 am

"Jullie eerst volgende les is Bezweringen als ik het goed heb. Bezweringen wordt gegeven door Proffesor Banning, het hoofd van Ravenklauw. Dus ik verwacht dat jullie daar meer je best doen dan norma..." Achter de groep eerste jaars verschijnt een klein bruinharig meisje. ''Hey! meneer de derde, vind je het wel normaal om zulk gedraag te vertonen tegen over de eerste jaars'' Tristan kijkt haar strak aan en loop recht op haar af. De eerste jaar maken beleeft ruimte voor hem. Als hij voor het meisje staat kijkt hij haar recht aan. "Elizabeth Light als ik het goed heb? Hoe durft een vierde jaars Zwadderich een 5de jaars klassenhoofd met zo'n disrespect aan te spreken?" Dan draait hij zich om naar de eerstejaars. "Hoeveel van jullie hebben zelf thuis een huiself?" Een paar steken hun hand op. "En wie heeft er al eerder een huiself gezien?" Een paar meer steken hun hand op. "En wie heeft zich ooit verbaast over het gedrag van tovenaars tegenover huiselven?" Een enkeling steekt zijn hand op. Glimlachend draait Tristan zich weer naar Elizabeth. "Voor deze keer zie ik het wel door de vingers en zal het niet melden aan Professor Slakhoorn. Maar ik raad je aan, je commentaar voor je te houden, en als je jezelf niet kan inhouden, richt je zich dan op je mede studenten. En als je me wilt excuseren, ik heb nog werk te doen."
Voron
Voron

Posts : 154
Join date : 2010-03-28
Age : 34
Location : Laten we het er maar op houden dat ik kan zien dat je dit leest...

http://www.ikhebgeenwebsite.nl

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Delina Mon Aug 01, 2011 3:36 pm

''Correctie meneer mijn naam is Delina Light, en mijn familie heeft ook huis-elven maar wij behandelen ze met respect, u trapt toch ook niet een van de 1e jaars en trouwens ik kan u aanklagen bij mevrouw Wemel van het ministerie wegens mishandeling van een huis-elf'' Dan draait ze zich om en loopt ze weer naar haar volgende les terwijl ze in zichzelf moppeld ''Ze denken dat ze heel wat zijn die ravenklauwers en vooral de oudste met zijn vader die voor voldemort heeft gewerkt''


Last edited by Delina on Mon Aug 01, 2011 3:47 pm; edited 1 time in total
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  KC Sasu Mon Aug 01, 2011 3:43 pm

Terwijl ze bijna aan het eind van de gang zijn ziet Ralph een groepje ravenklauwers en het klinkt van een soort ruzie ''kijk philip volgens mij zijn ze daar ruzie aan het maken,Ach ja niet echt iets waar wij ons mee moeten bemoeien ik hoor niet eens bij ravenklauw why should i care'' *en loopt door naar buiten*
KC Sasu
KC Sasu

Posts : 261
Join date : 2010-03-26
Age : 32
Location : Nederland

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Vackyrie Mon Aug 01, 2011 3:55 pm

Philip loopt achter Ralph aan "het heeft inderdaad niet veel met ons te maken" wanneer hij weer naast Ralph loopt zegt hij nog "wat was onze volgende les ookalweer ?"
Vackyrie
Vackyrie
Admin

Posts : 507
Join date : 2010-03-24
Age : 33
Location : Raiding your fridge

https://eraftw.darkbb.com/

Back to top Go down

Harry Potter RPG The New Saga - The Story Empty Re: Harry Potter RPG The New Saga - The Story

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum