Animecon
+5
KC Sasu
Vackyrie
Thiefking-Yara
Voron
Delina
9 posters
Page 2 of 10
Page 2 of 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Animecon
Vertrouw Philip wel... Srsly...
Maarja, heb nog niet echt gezocht D:
Als iedereen gewoon eventjes een lijstje [ofzo] maakt met hotels die wel interessant zijn kunnen we met zn allen iets uitzoeken...
Maarja, heb nog niet echt gezocht D:
Als iedereen gewoon eventjes een lijstje [ofzo] maakt met hotels die wel interessant zijn kunnen we met zn allen iets uitzoeken...
http://www.bedandbreakfast.nl/bed-and-breakfast/4452/
http://www.prestonpalace.nl/
http://www.theaterhotel.nl/ventura/engine.php?Cmd=see&P_site=630&P_self=10&PSkip=0&PMax=0&Push=1173952997
dit zijn de hotels die heb gevonden in de buurt van de conventie
http://www.prestonpalace.nl/
http://www.theaterhotel.nl/ventura/engine.php?Cmd=see&P_site=630&P_self=10&PSkip=0&PMax=0&Push=1173952997
dit zijn de hotels die heb gevonden in de buurt van de conventie
KC Sasu- Posts : 261
Euhm... Sasu.. die laatste link IS het hotel van A.con...
En bij het huis van bewaring moet je geluk hebben, dat is een van de populairste hotels voor A.con bezoekers. Maar die tweede ziet er wel hartstikke leuk uit
En bij het huis van bewaring moet je geluk hebben, dat is een van de populairste hotels voor A.con bezoekers. Maar die tweede ziet er wel hartstikke leuk uit
Mehh die 2e ziet er idd leuk uit, maar ik wordt niet veel wijzer van die site, en het ziet eruit alsof je heeel veeel moet betalen
Misshcien kunnen we het huid van bewaring proberen Voordat de Animecon kaartjes in de koop zijn...
Misshcien kunnen we het huid van bewaring proberen Voordat de Animecon kaartjes in de koop zijn...
nou gaan alle koppeltjes in kamers bijelkaar int hotel, gezellig hoor ;_; *gaat dan maar op zoek naar een vriend :p*
Meeltjuh wrote:nou gaan alle koppeltjes in kamers bijelkaar int hotel, gezellig hoor ;_; *gaat dan maar op zoek naar een vriend :p*
Ghehe >3
Privacy is a must...
Ik zoek nog mensen voor mijn Karrym Herbar Animecon Theater Hotel Cheap Ass Budget Plan, aka KHATHCABP =3 gezellige met zn 6'en op één kamer! 50-60 euro p.p.!!!
Uhh mensen... niet om lullig te doen ofzo... maar als jullie die groepsreservering in november willen doen, kan ik wel pas in januari/februari betalen =/ November zit namelijk in mijn '3 maanden geheel op eigen kosten doorkomen'-tijd .___. het laatste wat ik me dan kan veroorloven is een hotel.
Voron wrote:Ik zoek nog mensen voor mijn Karrym Herbar Animecon Theater Hotel Cheap Ass Budget Plan, aka KHATHCABP =3 gezellige met zn 6'en op één kamer! 50-60 euro p.p.!!!
hmmmmm :3 interessant... en dan neem ik deze keer gewoon wat brood, melk en vlees mee et voila, een ontbijt XD of muffins <3
ik moet trouwens nog betalen voor abu >< deze week nog geen tijd voor gehad om te regelen
Me is scared o.O'Marly wrote:if you spend my money on cardgames I will eat you =___=
Ik vind het prima dat k stuff moet regelen kwa hotel enz dus als we een hotel gevonden hebben en allen geld hebben voor een 2 pers kamer per koppel (yeah couples have all the fun+ACTION) regel ik de shiz wel zolang k cash ontvang van iedereen die zo'n hotelkamer wilt XD
(Me no spend on cardgames, that would be mean + I get in alot of trouble T_T)
Vackyrie wrote:Me is scared o.O'Marly wrote:if you spend my money on cardgames I will eat you =___=
Ik vind het prima dat k stuff moet regelen kwa hotel enz dus als we een hotel gevonden hebben en allen geld hebben voor een 2 pers kamer per koppel (yeah couples have all the fun+ACTION) regel ik de shiz wel zolang k cash ontvang van iedereen die zo'n hotelkamer wilt XD
over de cash lees mn vorige post x3
ImmixRikudou wrote:Vackyrie wrote:Me is scared o.O'Marly wrote:if you spend my money on cardgames I will eat you =___=
over de cash lees mn vorige post x3
Maybe juri heel lief aankijken XD
Guy's ik neem aan van de reacties in deze topic dat we dus voor http://www.prestonpalace.nl/ dit hotel gaan ?
(van wat k van Steffan (m'n baas) hoor is dit hotel awsome XD en redelijk te betalen)
het is verstandig om rond november te boeken enz zodat we echt 100% weten dat we allemaal een kamer hebben.
(Immi aangezien jij geen cash hebt op dat moment moet je het waarschijnlijk later regelen but me will helps)
ik kijk ff samen met Steffan wat het verstandigst is kwa hotel kamer enz en dan post ik het later wel weer in deze topic kwa prijzen enz wat we van ieder moeten hebben.
sound good ?
(van wat k van Steffan (m'n baas) hoor is dit hotel awsome XD en redelijk te betalen)
het is verstandig om rond november te boeken enz zodat we echt 100% weten dat we allemaal een kamer hebben.
(Immi aangezien jij geen cash hebt op dat moment moet je het waarschijnlijk later regelen but me will helps)
ik kijk ff samen met Steffan wat het verstandigst is kwa hotel kamer enz en dan post ik het later wel weer in deze topic kwa prijzen enz wat we van ieder moeten hebben.
sound good ?
^Is het met Philip eens
Maar kwa prijzen ben ik het nog niet zo zeker :/ het staat er namelijk niet zo duidelijk op, het enige wat ik kan vinden is 230 euro p.p voor 2 nachten, en dat is me toch nogal duur :/
Maar kwa prijzen ben ik het nog niet zo zeker :/ het staat er namelijk niet zo duidelijk op, het enige wat ik kan vinden is 230 euro p.p voor 2 nachten, en dat is me toch nogal duur :/
Me has asked the questions to know what costs what so just wait till i receive the answer
KC Sasu wrote:Me has asked the questions to know what costs what so just wait till i receive the answer
Heb je een mailtje aan het hotel gestuurd?
Thiefking-Yara wrote:KC Sasu wrote:Me has asked the questions to know what costs what so just wait till i receive the answer
Heb je een mailtje aan het hotel gestuurd?
Yes i did ^^
Geachte heer van Hees,
Wij danken u voor uw email.
Helaas is het nog niet mogelijk om u meer informatie te geven voor het jaar 2011.
Wij verwachten u in Oktober dit jaar meer informatie te kunnen geven.
Wel kunnen wij kamers voor het jaar 2011 vrijblijvend voor u vasthouden in de vorm van een voorboeking.
Zodra er dan meer informatie beschikbaar is krijgt u een definitieve bevestiging. (dit is geheel vrijblijvend)
Indien u een voorboeking wilt maken dan verzoeken wij u vriendelijk telefonisch contact met afdeling reserveringen op te nemen.
Vriendelijke groet,
Ivon Breukelman
Afdeling reserveringen
Wij danken u voor uw email.
Helaas is het nog niet mogelijk om u meer informatie te geven voor het jaar 2011.
Wij verwachten u in Oktober dit jaar meer informatie te kunnen geven.
Wel kunnen wij kamers voor het jaar 2011 vrijblijvend voor u vasthouden in de vorm van een voorboeking.
Zodra er dan meer informatie beschikbaar is krijgt u een definitieve bevestiging. (dit is geheel vrijblijvend)
Indien u een voorboeking wilt maken dan verzoeken wij u vriendelijk telefonisch contact met afdeling reserveringen op te nemen.
Vriendelijke groet,
Ivon Breukelman
Afdeling reserveringen
dussss wie gaat wat doen het weekend n-n :3
:3
:3
Delina- Admin
Ikke denk ik het volgende:
Zaraki Kenpachi - Bleach