Animecon 2012
5 posters
Page 1 of 1
Animecon 2012
Een topic voor Animecon 2012 nu al ?
Ja nu al
Sinds afgelopen Animecon heb ik reservaties gehad op de Huis van Bewaring voor 3 kamers
Nu weet ik eindelijk welke datte zijn:
Cellblock A22
Cellblock A23
Cellblock C29
Ik heb alleen gereserveert voor mijzelf, Delina, Yara, Ralph, Ben en Jaleesa aangezien die op de zondag dat we uitcheckte bij me waren toen we ernaar vroegen.
Volgends bronnen is de Huis van Bewaring nu al compleet vol geboekt voor volgend jaar
De kamers die ik heb zijn op dibs gecalled.
A22 zitten Delina & ikke
A23 zitten Yara & Ralph
C29 zitten Ben & Jaleesa
Anyway enough about hotel.
Next year Animecon wil be in the theme of Apocalypse Cow (haha it's funny caus in 2012 the world explodes..)
Anyway t lijkt me logisch dat de bovenstaande mensen dus het hele weekend er zullen zijn
kaartjes zijn uiteraard nog niet verkrijgbaar maar dat zal denk ik na Abunai niet lang meer duren
De con is van 18 t/m 20 Mei te Almelo
That's all the info I have
Ja nu al
Sinds afgelopen Animecon heb ik reservaties gehad op de Huis van Bewaring voor 3 kamers
Nu weet ik eindelijk welke datte zijn:
Cellblock A22
Cellblock A23
Cellblock C29
Ik heb alleen gereserveert voor mijzelf, Delina, Yara, Ralph, Ben en Jaleesa aangezien die op de zondag dat we uitcheckte bij me waren toen we ernaar vroegen.
Volgends bronnen is de Huis van Bewaring nu al compleet vol geboekt voor volgend jaar
De kamers die ik heb zijn op dibs gecalled.
A22 zitten Delina & ikke
A23 zitten Yara & Ralph
C29 zitten Ben & Jaleesa
Anyway enough about hotel.
Next year Animecon wil be in the theme of Apocalypse Cow (haha it's funny caus in 2012 the world explodes..)
Anyway t lijkt me logisch dat de bovenstaande mensen dus het hele weekend er zullen zijn
kaartjes zijn uiteraard nog niet verkrijgbaar maar dat zal denk ik na Abunai niet lang meer duren
De con is van 18 t/m 20 Mei te Almelo
That's all the info I have
Re: Animecon 2012
Ohohoh~
Die shit is claimed <3
Als het in een tentamenweek ofzo valt schiet ik mezelf neer :/
Die shit is claimed <3
Als het in een tentamenweek ofzo valt schiet ik mezelf neer :/
aww yeah animecon 2012 here we come XD
KC Sasu- Posts : 261
volgende week gaat de kaart verkoop open en ik wil erg graag erheen als Tohyama Kinji uit Aria the Scarlett Ammo en zal hier ook naartoe werken.
ik heb een hotelkamer met ayla en marieke in een bijgebouw van het theaterhotel yay
maar ik weet nog niet welke cosplay ik doe... zoiezo een versie van Stocking een dag
maar ik weet nog niet welke cosplay ik doe... zoiezo een versie van Stocking een dag
De ticketregistratie is open
MAAAAR WAAAROM ZIJN DIE KAARTJES ZO GVD DUUR GEWORDEN?
52 euro. Afzetters.
MAAAAR WAAAROM ZIJN DIE KAARTJES ZO GVD DUUR GEWORDEN?
52 euro. Afzetters.
animecon komt steeds meer dichterbij me gusta XD
KC Sasu- Posts : 261
iig Vrijdag en Zondag Archer van Fate Stay/Night en verder Zaterdag Xerxes Break van PH =D
Vrijdag: dalek dressje
zaterdag: kirche van zero no tsukaima
zondag: nishino tsukasa van ichigo 100%
zaterdag: kirche van zero no tsukaima
zondag: nishino tsukasa van ichigo 100%
Page 1 of 1