Animecon
+5
KC Sasu
Vackyrie
Thiefking-Yara
Voron
Delina
9 posters
Page 8 of 10
Page 8 of 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Animecon
Thiefking-Yara wrote:
Ugh ik wil zoooo graag Miss Kneesocks doen [Demon of Casual versie maakt mij niet uit] Maarja 1. Een cosplay van haar kan je nergens vinden [Wig is niet zo'n probleem. stylen kan ik wel xd] en 2. Ze heeft een roodkleurige huid [Zie avatar. casual version] Hoe ga ik dat in godsnaam doen xd
Kneesocks! <3 Doe het doe het xD Voor die roodkleurige huid kun je altijd schminck gebruiken, het is wel veel werk en je moet het goed bijhouden door de dag heen, maar als je dat goed doet, ziet dat er supervet uit :3
Just to prove my point, een paar examples van 'doing it right':
http://www.mycostumes.de/WebRoot/Store15/Shops/61951018/MediaGallery/Aion_Cosplay.jpg
Mijn cosplayplannen zijn natuurlijk Cainn <33 en.. nog iets anders xD iets comfortabelers, hopelijk, maar is nog to be decided. Dark Link wordt even verschoven naar de toekomst. :3
Marly wrote:Thiefking-Yara wrote:
Ugh ik wil zoooo graag Miss Kneesocks doen [Demon of Casual versie maakt mij niet uit] Maarja 1. Een cosplay van haar kan je nergens vinden [Wig is niet zo'n probleem. stylen kan ik wel xd] en 2. Ze heeft een roodkleurige huid [Zie avatar. casual version] Hoe ga ik dat in godsnaam doen xd
Kneesocks! <3 Doe het doe het xD Voor die roodkleurige huid kun je altijd schminck gebruiken, het is wel veel werk en je moet het goed bijhouden door de dag heen, maar als je dat goed doet, ziet dat er supervet uit :3
Just to prove my point, een paar examples van 'doing it right':
http://www.mycostumes.de/WebRoot/Store15/Shops/61951018/MediaGallery/Aion_Cosplay.jpg
Haha ja ik zat al te kijken. Die 2 dragen als Body een soort spandexsuit. maarja dat zou er raar uit kunnen gaan zien Bij Kneesocks. En ja Other problem. Hoe moet je aan de cosplay komen xd.
ik ga als Esther (Trinity Blood) natuurlijk en ik wil ook de 'terrorist'versie van Kallen maken (Code Geass) XD ik heb een lange rode trui gevonden die ik daarvoor mooi ga verknippen >D
en als Kallen niet doorgaat neem ik Aloisje mee :3
en als Kallen niet doorgaat neem ik Aloisje mee :3
Ik zal er zijn als Break van Pandora Hearts en verder neem ik Kenpachi mee ookal moet de pruik in een apparte tas it's just mah best cosplay ATM & I R the Only one
Ik weet dat Delina er zal zijn als Will of Abyss van Pandora Hearts maar verder weet ik niet wat ze van plan is
als ze Jaden mee neemt zal ik Kaiba ipv Kenpachi mee nemen (scheelt sjouw werk) but we shall see XD
Break & Will of Abyss zeker weten!
Ik weet dat Delina er zal zijn als Will of Abyss van Pandora Hearts maar verder weet ik niet wat ze van plan is
als ze Jaden mee neemt zal ik Kaiba ipv Kenpachi mee nemen (scheelt sjouw werk) but we shall see XD
Break & Will of Abyss zeker weten!
hij zou volgende maand toch bellen om door te geven wie er in de kamers zitten? dus denk dat dan pas een update volgt.
Klopt idd alleen Yara heeft in princiepe geen update nodig... de prijze staan al op de site en ze weet ookal dat ze de kamer krijgt die ze wilde etc... dus een update heeft niet echt veel nut...
Ik zou volgends mij alleen bellen om datte van Immi te fixe die met Ben en Jaleesa op kamer wilde met z'n 3'en
Of heb je nog een vraag over je kamer ?
Ik zou volgends mij alleen bellen om datte van Immi te fixe die met Ben en Jaleesa op kamer wilde met z'n 3'en
Of heb je nog een vraag over je kamer ?
Vackyrie wrote:Klopt idd alleen Yara heeft in princiepe geen update nodig... de prijze staan al op de site en ze weet ookal dat ze de kamer krijgt die ze wilde etc... dus een update heeft niet echt veel nut...
Ik bedoelde meer.
Staan de kamers op onze naam of die van jou?
en ook over de betaling... [ik weet wel hoeveel het kost, maar is het van te voren betalen bij aankomst of als we weggaan? things like that...]
OMG WTFYEAA
Krijg net de neiwue Anyway door de bus...
Staat er bij het nieuws dat Aural Vampire komt optreden op animecon *^*
<3 Do want kktnxbaii.
Aural Vampire is pretty awesome
<3 Do want kktnxbaii.
Thiefking-Yara wrote:OMG WTFYEAA
<3 Do want kktnxbaii.
dat stond al best lang op internet :O
lol de perry cosplayer van tsunacon wordt genoemd XD
Meeltjuh wrote:Thiefking-Yara wrote:OMG WTFYEAA
<3 Do want kktnxbaii.
Hmpf o; ik kijk echt niet altijd op de animecon site hoor xD
Thiefking-Yara wrote:Meeltjuh wrote:Thiefking-Yara wrote:OMG WTFYEAA
<3 Do want kktnxbaii.
stond ook al weken op aniway forum in hun topic ;o
ImmixRikudou wrote:Thiefking-Yara wrote:Meeltjuh wrote:Thiefking-Yara wrote:OMG WTFYEAA
<3 Do want kktnxbaii.
stond ook al weken op aniway forum in hun topic ;o
Kijk ik ook niet naar...
Vackyrie wrote:ImmixRikudou wrote:hebben we er zin in?
nu je het zegt..... NEE XD
Je wilt me gewoon niet zien ;_; Dat is t m, he? Je haat je mama gewoon D:
ImmixRikudou wrote:Vackyrie wrote:ImmixRikudou wrote:hebben we er zin in?
nu je het zegt..... NEE XD
Je wilt me gewoon niet zien ;_; Dat is t m, he? Je haat je mama gewoon D:
*sings* Skip the drama, stay with mamaaa~
Ik heb er wel zin in XD wil mijn plu plu showen ^-^
KC Sasu- Posts : 261
nog 11 nachtjes slapen n-n hopelijk word het lekker weer niet te warm maar ook niet te koud ^^;
Dit is me eerste cosplay waar ik veel van me bloot stel >////////<
moet nog steeds vrij vragen maar dat doe ik morgen op stage ^^
Dit is me eerste cosplay waar ik veel van me bloot stel >////////<
moet nog steeds vrij vragen maar dat doe ik morgen op stage ^^
Delina- Admin
hoezo word zaterdag een groot project?Thiefking-Yara wrote:Arrrgh. Nog een paar dingen in orde maken :B Zaterdag cosplay wordt een big project
Delina- Admin
Omdat Kneesocks niet niets is xDAtemie wrote:hoezo word zaterdag een groot project?Thiefking-Yara wrote:Arrrgh. Nog een paar dingen in orde maken :B Zaterdag cosplay wordt een big project
Got to dye my whole skin red.
ahhhh zooo XDThiefking-Yara wrote:Omdat Kneesocks niet niets is xDAtemie wrote:hoezo word zaterdag een groot project?Thiefking-Yara wrote:Arrrgh. Nog een paar dingen in orde maken :B Zaterdag cosplay wordt een big project
ik zou ooit graag panty wille doen en dan de angel versie ^w^
Delina- Admin
aha. ja 't was of kneesocks of stockings die ik zou gaan doen, maar vond kneesocks toch een leukere uitdaging xD Serena gaat Scanty doen. Dus hebben we de demon sisters sowieso al :B☆Ðelina☆ wrote:ahhhh zooo XDThiefking-Yara wrote:Omdat Kneesocks niet niets is xDAtemie wrote:hoezo word zaterdag een groot project?Thiefking-Yara wrote:Arrrgh. Nog een paar dingen in orde maken :B Zaterdag cosplay wordt een big project
ik zou ooit graag panty wille doen en dan de angel versie ^w^
Page 8 of 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Page 8 of 10