POST TAH PICTURE~!!
+5
Thiefking-Yara
Voron
Marly
Delina
ImmixRikudou
9 posters
Page 10 of 14 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14
Re: POST TAH PICTURE~!!
Meeltjuh wrote: sebastian needs claude to not get bored
I liked the part where the two butlers got together 8D *floats somewhere in a dreamy land*
hehehe sadistic Sebastian. >D
Now I almoooost wanna cosplay him.
(better watch out Claude.)
(AND Ciel!!!!!! >D)
Not that I will really cosplay him anyway, but mann that image owns. xD
(AND Ciel!!!!!! >D)
Medowsweet wrote:
(AND Ciel!!!!!! >D)
-Runs of to a safe place...-
xDD
will be fun though
Medowsweet wrote:hehehe sadistic Sebastian. >D
(AND Ciel!!!!!! >D)
ooooh dat zou eigenlijk wel awesome zijn XD want dan hebben we in ERA ciel, sebastian, alois, claude, grell en pluto awesomez group :33
Ooohh Liza je gaat er spijt van krijgen dat je die opmerking gemaakt hebt xDD
(en ik ga m niet voor je naaien, muahahahaha >3 )
Marly wrote:
pffffft dat is dubbelzinnig XD
Grell ga ik idd ooit doen jah but i'm not to excited about walking on heels T_T (mijn voeten gaan dan echt dood en ik ga vallen)
Then don't xDVackyrie wrote:Grell ga ik idd ooit doen jah but i'm not to excited about walking on heels T_T (mijn voeten gaan dan echt dood en ik ga vallen)
Als je je benen maar scheert
nog een punt waarom ik er redelijk tegenop zie XD maar de cosplay zelf = awsome en k wil t echt een keer doen XDThiefking-Yara wrote:Als je je benen maar scheert
Vackyrie wrote:nog een punt waarom ik er redelijk tegenop zie XD maar de cosplay zelf = awsome en k wil t echt een keer doen XDThiefking-Yara wrote:Als je je benen maar scheert
Haha xD je hoeft je benen natuurljk niet te scheren als je de lange broek versie doet
This version though D:
-Shruggs- damn memories... Abunai last year =___= huy who cosplaed this version D: and that damn leghair D: It burned
Thiefking-Yara wrote:
-Shruggs- damn memories... Abunai last year =___= huy who cosplaed this version D: and that damn leghair D: It burned
Eric tends to have that effect on people.. xD
Ziet er al goed uit!
Je kan eventueel met een kleeeeeiiin beetje haargel de puntjes van de spikes nog iets meer in elkaar duwen, zodat het echt een scherp puntje wordt, in plaats van een pakje haren bij elkaar. Maar voor de rest, super good job!
Je kan eventueel met een kleeeeeiiin beetje haargel de puntjes van de spikes nog iets meer in elkaar duwen, zodat het echt een scherp puntje wordt, in plaats van een pakje haren bij elkaar. Maar voor de rest, super good job!
Marly wrote:Ziet er al goed uit!
heeft wax ook een effect misschien?
KC Sasu- Posts : 261
KC Sasu wrote:
heeft wax ook een effect misschien?
kan wel, maar dat is minder goed voor je pruik. hoe meer 'verzorgende' ingerdienten er in een wax/gel/spray zitten, hoe slechter hij is voor je pruik. Met wax heb je vaak dat er veel meer van dat soort spul inzit dan met gel, en bovendien blijft wax zacht, dus dan gaat je pruik de hele dag afgeven
Nice demo pic
(wat k wel bijzonder knap vind is dat Merel gewoon om 1 uur nog online was)
Meestal is het Immi en soms Voron maar van iedereen Merel o.O
Vackyrie wrote:Nice demo pic
eh soryy hoor maar ik ben de afgelopen tijd steeds rond 1/2 uur opgebleven =P dat ik dan niet op msn ben zegt niet dat al ik meteen slaap
Meeltjuh wrote:eh soryy hoor maar ik ben de afgelopen tijd steeds rond 1/2 uur opgebleven =P dat ik dan niet op msn ben zegt niet dat al ik meteen slaap
k zeg ook niet dat k t slecht vind dat je laat op bent want k vind t juist awsome dat er mensen nog zo laat online zijn XD
want dan heb k tenminste mensen tegen wie k kan praten na t werk ipv helemaal alleen zitten
maar van iedereen zie k normaal gesproken meestal Immi en soms Voron rond die tijd nog online
Page 10 of 14 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14