POST TAH PICTURE~!!
+5
Thiefking-Yara
Voron
Marly
Delina
ImmixRikudou
9 posters
Page 6 of 14 • 1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14
Re: POST TAH PICTURE~!!
Marly wrote:
en bij Liza is het altijd echt.. extreeeem netjes. Ben gewoon bijna bang om daar binnen te komen. Maar ik hoop op een dag ook zo netjes te zijn :3 (weet alleen nog niet hoe xD)
Hah... mijn ouders zijn dus net zoals dat.. nooit ergens een vuiltje, alles perfect strak xD ze moeten ook altijd wel wat over mijn of mijn zusjes kamer te zeggen hebben ^^''
Spammerdespam <awesomeface>
Guys! Het is definitief! Ik ga verhuizen naar Maarstricht x3 En wel naar het oranje geval hieronder x3 x3 x3
Het is net buiten het centrum, in een superschattig buurtje, heel rustig, met drie cafés dichtbij dus dat wordt gezellig xD
laatste foto also starring mijn moeder en de vorige huurder xD
So now you knooww~ Maastricht, here I come! (oh en iedereen die zin heeft om te komen helpen schilderen is welkom xD)
Guys! Het is definitief! Ik ga verhuizen naar Maarstricht x3 En wel naar het oranje geval hieronder x3 x3 x3
Het is net buiten het centrum, in een superschattig buurtje, heel rustig, met drie cafés dichtbij dus dat wordt gezellig xD
laatste foto also starring mijn moeder en de vorige huurder xD
So now you knooww~ Maastricht, here I come! (oh en iedereen die zin heeft om te komen helpen schilderen is welkom xD)
Omgg Awesomness xDD
-Is dus ook al op zoek naar iets in Maastricht-
Gelukkig heb ik nog een jaar om verder te kijken xD
-Is dus ook al op zoek naar iets in Maastricht-
Gelukkig heb ik nog een jaar om verder te kijken xD
dus volgende era sleepover bij Sophie xD JK
Delina- Admin
Ikke helpen willen met schilderen!! =D
[like, 20 minuutjes treinen <awesomeface> ]
[like, 20 minuutjes treinen <awesomeface> ]
Okee... nog even uitleg voor de mense die zoiets hebben van Ftw waarom upload je dit xD
In ons nu doodlopende groepsgesprek begonnen we opeens over Twilight en the Real vampires...
Nouja dit ding [HIJ IS HIER NOG NIET AF BTW!] hadden een vriendin en ik gemaakt tijden handvaardigheid... zij deed de bovendste 2 panels en ik de 2 onderste...
Verhaal was simpel, we haten allebei Twilight en we moesten het thema Nieuw/oud erin verwerken dus Nieuw: Twilight OUd:Dracula...
Edward en Bella trouwen blaBlaBla, heel verhaal van de priester [Ja dat moet een priester voorstellen xD we wisten echt niet hoe we zo iemand moesten weergeven xD zonder er teveel religieuze dingen in te stoppen] Dracula is tegen het huwelijk... Dus OBJECTION... en dat laatse moet Edward is shockmodus voorstellen xDD
lol beetje te groot vandaar dat k Voron niet zag
(als een foto te groot is snijt het forum de foto doormidden zeg maar)
(als een foto te groot is snijt het forum de foto doormidden zeg maar)
Omg check Philip.. xD Roflmao.
Delina zit dr cute bij behalve dat ze een ongemakkelijke kop trekt x3
Voron lijkt idd semi-stoned xD
Sophie lijkt net een fotomodel, ze kijkt ook recht in de camera x3
Gitta en Merel zien dr uit alsof ze hun lachen moeten inhouden xD
En ik heb een kutkop :3
Delina zit dr cute bij behalve dat ze een ongemakkelijke kop trekt x3
Voron lijkt idd semi-stoned xD
Sophie lijkt net een fotomodel, ze kijkt ook recht in de camera x3
Gitta en Merel zien dr uit alsof ze hun lachen moeten inhouden xD
En ik heb een kutkop :3
o.O waarom zitten mij handen zo raar....
maar voor de rest leuke foto
de suikerspin was ook heeeeeeeeeeeeeeel lekker Nomnomnom xD
Wij vrouwen hadden er plezier me xD
en de mannen ...................
maar voor de rest leuke foto
de suikerspin was ook heeeeeeeeeeeeeeel lekker Nomnomnom xD
Wij vrouwen hadden er plezier me xD
en de mannen ...................
Delina- Admin
De mannen waren liedjes aan het zingen over bier en aan het zeuren voor Guiness 833
[Stelletje drankverslaafden..]
ImmixRikudou wrote:De mannen waren liedjes aan het zingen over bier en aan het zeuren voor Guiness 833
Aaah...good times...good times...such sweet memories...
Haha awesome!!
Ze ziet eruit als een waardige opvolger van een wereldleider.. ;D
Ze ziet eruit als een waardige opvolger van een wereldleider.. ;D
Diplomauitreiking picturespaaam 8D
Marly die toegesproken wordt door Engels lerares :3 (ze had echt zooo'n lieve speech! En met allemaal quotes uit the Picture of Dorian Gray, die ze bij mij vond passen, echt super leuk :3)
Said English teacher xD
Die gozer in het rood is de rector, maar hij is een beetje falend. T/m vorig jaar hadden we nog de echte rector :3 Maargoed this one will do xD This is the big momeeennttt dat blauwe ding is mijn diploma-mapje xD
En die twee kennen jullie vast wel 8D
Marly die toegesproken wordt door Engels lerares :3 (ze had echt zooo'n lieve speech! En met allemaal quotes uit the Picture of Dorian Gray, die ze bij mij vond passen, echt super leuk :3)
Said English teacher xD
Die gozer in het rood is de rector, maar hij is een beetje falend. T/m vorig jaar hadden we nog de echte rector :3 Maargoed this one will do xD This is the big momeeennttt dat blauwe ding is mijn diploma-mapje xD
En die twee kennen jullie vast wel 8D
Aww :3 Haha
Echt allemaal in nette jurken, ik heb voor vanavond gewoon een broek klaarliggen xD geen zin om moeilijk te doen =']
Echt allemaal in nette jurken, ik heb voor vanavond gewoon een broek klaarliggen xD geen zin om moeilijk te doen =']
lol als ik weer thuis ben scan k wel ff de foto in van mijn Mavo Diploma Uitreiking
(Gisteren te horen gekregen dat k definitief gezakt ben voor Havo)
Mijn kleren die k droeg waren volgends mij een Band shirt en een lange broek (haat aan nette kleding) bovendien had k m'n haar niet gedaan en had k toen nog een baardje XD (daar in tegen mijn mentor die me mijn diploma gaf is kaal XD dus er was compensatie
(Gisteren te horen gekregen dat k definitief gezakt ben voor Havo)
Mijn kleren die k droeg waren volgends mij een Band shirt en een lange broek (haat aan nette kleding) bovendien had k m'n haar niet gedaan en had k toen nog een baardje XD (daar in tegen mijn mentor die me mijn diploma gaf is kaal XD dus er was compensatie
=/ Juri en yuzu hebben de foto's van mijn diploma uitreiking, en daar ben ik zelf ook nog op aan het wachten x3
Had ook geen nette kleding aangedaan, zou een te grote cultuurshock zijn geweest voor mijn klasgenoten xD
Had ook geen nette kleding aangedaan, zou een te grote cultuurshock zijn geweest voor mijn klasgenoten xD
Dubbelpost ye :333
Massive foto post ahead xD
Puricute<3
Juri die in mijn boekje schrijft :3 deze von k gewoon mooi x3
Teehee, he has sekrit
Wat zijn ze toch lief als ze een middagdutje doen n__n
Omdat t kon.
do I spot a gay leg there?
hij is maar liefst zó klein : D
kijk m blij zijn met zn gameboy x3
Treehugging for the win