ERA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Brief van Delina aan de ERA

5 posters

Go down

Brief van Delina aan de ERA Empty Brief van Delina aan de ERA

Post  Vackyrie Sat Dec 11, 2010 3:37 pm

aangezien ik geen scanner of wtf dan ook heb ga ik het letterlijk overtypen voor jullie:

Bounjour ERA Familie ^_^

Brief voor heel ERA (dit i.v.m dat jullie mij anders 7,50 kosten aan postzegels >.< en anders kan ik geen kerstkaarten sturen.)

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie "gekrabbel" ^_^ Ik begon al te denken dat ik niks meer zou krijgen O.O T.T Maar dat is gelukkig niet zo.

Waar ik wel om moest lachen is dat zowat alles wel iets van Yu-Gi-Oh in zich had xD.
Wat ik wel leuk vond is dat het sneeuwde op mijn verjaardag ^_^.
Er zijn al 5 weken voorbij en nog maar 17 weken te gaan xD.
Ik weet nog geen datum van wanneer ik terug ben maar ik laat jullie dat zo snel mogenlijk weten ^_^

Over het forum is wat ik gehoord heb dat het gewoon niet zonder mijn "gekrabbel" (zoals Yara het noemde) kan.
[beetje eigen dunk -.-] Maar goed ik heb ook wat minder leuke dingen gehoord en dit is wat ik ervan vond toen ik het las: "Holly **** on a **** Sandwich"
Serieus jongens hoe oud zijn we (ja, ja we zijn oud xD), dus laten we ons als "volwasse" mensen gedragen ^_^ (als dit gedoe voorbij is let hier dan niet op)

En Liza ik wil ook graag de nieuwe HP film zien T_T maar ik moet nog 4 maanden wachten -.- Wisten jullie trouwens dat ze hier ook Sinterklaas kennen [Zag net er wat van op het nieuws] en wat ik ook aan Immi schrijf is dat er hier reclame word gemaakt voor ERA [Classic, dus bach, motzart (ik weet dat het fout is geschreven maar ik ben te lui om het te verbeteren) en nog wat andere mensjes]
Ik mis wel twee handtekeningen op mijn kaart -.- *hmph* Ik heb zeep en een pen (in de vorm van een maiskolf) gekregen hier ^_^.

Let niet op dat ik zomaar wat schrijf want deze brief is gemaakt van momenten dat ik jullie iets wou vertellen.
Ik begin hier meer wijn te drinken dan dat ik in NL deed. Ook heb ik na mijn derde week hier een engels gezin ontmoet dat hier al twee jaar woont en ze hebben me uitgenodigd om een keer langs te komen [dat word zowiezo pas in Januari] maar het is wel heel erg leuk.

Als jullie het leuk vinden om te weten ik zit in de Correze vlak bij de Pyrneen, het plaatsje waar ik zit heet Branceilles en het is erg klein misschien zowat een straat lang.

Ik hoop dat Philip dit voor mij kopieerd en naar jullie opstuurt. Ook wil ik vragen om Liza's adres >.< want die heb ik niet *shame* en of Philip mij een beetje op de hoogte kan houden van Yu-Gi-Oh 5D's want als ik terug ben is de serie al afgelopen T_T en ik wil weten of er nog een aantal Faithshipping momenten zijn geweest O.O xD

Hoop snel weer wat van jullie te horen.

~xxx~ooo~ en speciaal voor Gitta Kuriboh glomp & Rainbows

Delina

PS: Immi ik mis de limburgse heuvels niet want ik zit hier in het land van de heuvels xD
Vackyrie
Vackyrie
Admin

Posts : 507
Join date : 2010-03-24
Age : 33
Location : Raiding your fridge

https://eraftw.darkbb.com/

Back to top Go down

Brief van Delina aan de ERA Empty Re: Brief van Delina aan de ERA

Post  Marly Sun Dec 12, 2010 3:07 pm

Aww, how cute! Wat leuk om iets terug te krijgen van haar ^__^
Marly
Marly

Posts : 253
Join date : 2010-03-25
Age : 32
Location : The Dice LoveNasium

http://www.xpandorae.deviantart.com

Back to top Go down

Brief van Delina aan de ERA Empty Re: Brief van Delina aan de ERA

Post  ImmixRikudou Mon Dec 13, 2010 1:44 am

Stiekem mist ze de heuvels =/
ImmixRikudou
ImmixRikudou

Posts : 497
Join date : 2010-03-26
Age : 31
Location : In my own little world, where I am the Ruler of my own imagination

http://immixrikudou.deviantart.com

Back to top Go down

Brief van Delina aan de ERA Empty Re: Brief van Delina aan de ERA

Post  Kairi4e Mon Dec 13, 2010 2:44 pm

Rainbows FTW~
Kairi4e
Kairi4e

Posts : 12
Join date : 2010-03-25
Age : 34

Back to top Go down

Brief van Delina aan de ERA Empty Re: Brief van Delina aan de ERA

Post  KC Sasu Sun Dec 19, 2010 2:04 am

leuk van haar iets te horen :3
KC Sasu
KC Sasu

Posts : 261
Join date : 2010-03-26
Age : 32
Location : Nederland

Back to top Go down

Brief van Delina aan de ERA Empty Re: Brief van Delina aan de ERA

Post  Vackyrie Wed Feb 23, 2011 2:23 pm

Weer een brief van Delina aan de gehele ERA sommige stukken staan er tussen haakjes mijn naam en dan dubbelepunt dit zijn delen waar ik ff wat uitleg als nodig.

Hallo allemaal,

Jaaaa, weer een brief van mij de ik-schrijf-zo-slecht-naar-ERA-Familie-lid. Het spijt me echt maar op moment zoals jullie wel weten is het zo dat ik mijn terug keer aan het regelen ben en daar gaat veel tijd in. Nadat ik had gehoord dat Juri uit ERA was gestapt en dat het uit was met Immi, was het eerste dat in me op kwam: "Hoe doen ze dat met de hotelkamer?". (Philip: maak je geen zorgen Immi Delina weet ookal dat jullie weer bij elkaar zijn etc....) Maar als wat/wie gaan jullie naar A-con en hoe ver zijn jullie ermee?. Owja voordat ik het vergeet op te schrijven op de dag dat Animecon begint kunnen we met ERA misschien om 12u op station Almelo afspreken want ik wil mijn "Honey I'm Home"-Party geven in de hotelkamer van mij en Philip =) (Philip: De mensen die in de Huis van Bewaring slapen moeten al sowieso afspreken op Station want zonder mij krijgen jullie je kamer sleutel niet) Jullie hebben allemaal een kaartje gehad van mij want dat was ik jullie wel verschuldigd. Ik kan al een beetje redelijk frans XD. Het is zowat zeker dat ik eind maart terug ben ^_^, want waar ik misschien kom te wonen daar is al eind maart plek voor mij =). Ik zing sowat iedere dag Brooklyn Rage en een deel van de Jaden vs Yugi rap T.T en dat is gewoon erg want ik ken BR helemaal uit mijn hoofd. Ik wil 5D's zien en Zexal [van wat ik heb gezien op een plaatje van de main char is het echt een deus -_-] ze weten na geesten, gekleurde ogen en motoren niks meer te verzinnen en waar staat Zexal voor ? en wat voor kuribon komt er nu uit [Fluffy bal, Fluffy bal met vleugels, Fluffy bal met een staart] een Fluffy bal met een hoorn en hoe lang willen ze wel niet door gaan met Yu-Gi-Oh, straks word het net Naruto waar zowat geen einde aan lijkt te komen @.@ (Philip: Yu-Gi-Oh is overigens vele malen langer dan Naruto dus deze comment vind ik invalid) Zijn er nog leuke nieuwe Anime's uitgekomen en jullie mogen best nog wat Foto's en of plaatjes sturen want ik hang het allemaal op =). Hebben jullie al een ERA sleepover gehad ? hoe was dat ? (Philip: Ik heb geen idee waarom ze dit vroeg aangezien ik haar nog via telefoon had gezegt dat we dat zelfde weekend een slaapfeestje hadden, overigens heb ik in mijn vorige brief aan haar de hele sleepover tot in detail geschreven) en hoe is het met het forum ? is het dood of nog een beetje in leven of mist mijn gebrabbel [Spam FTW XD]. Misschien is het een idee om met ERA een dagje weg te gaan in de vakantie ofzo ? En ik wil White spelen (Philip: Pokemon White dus) en verder gaan met KH Birth by Sleep >.< Ik heb sinds nu besloten dat ik in de zomer een snake bite laat zetten want ik wil dat zo graag en de opleiding die ik daarna ga doen daar kan dat mee in combo ^_^ Nouw dit was het weer zo'n beetje ik probeer om nog 1x hierna een ERA-brief te sturen (Philip: Please spare me... T_T)

Groetjes, Delina
Miss you guys like a pain in the ass [JK XD]
Vackyrie
Vackyrie
Admin

Posts : 507
Join date : 2010-03-24
Age : 33
Location : Raiding your fridge

https://eraftw.darkbb.com/

Back to top Go down

Brief van Delina aan de ERA Empty Re: Brief van Delina aan de ERA

Post  ImmixRikudou Wed Feb 23, 2011 4:05 pm

Over een maandje is ze terug yeeey <33333
ImmixRikudou
ImmixRikudou

Posts : 497
Join date : 2010-03-26
Age : 31
Location : In my own little world, where I am the Ruler of my own imagination

http://immixrikudou.deviantart.com

Back to top Go down

Brief van Delina aan de ERA Empty Re: Brief van Delina aan de ERA

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum