Info from Delina
5 posters
Page 1 of 1
Info from Delina
Guys ik heb net post gekregen van Delina!
(de reden waarom ik deze topic trouwens in de information zet is omdat het belangrijk is!)
Ze is de dagen aan het aftellen voor wanneer ze terug komt (ongeveer over 5 maanden)
Ze heeft het daar redelijk goed en de werkzaamheden vallen best mee
Het duurt 1 week voordat de post daar aankomt en het is daarzo kwa enveloppen etc duur (3,51) dus veel zal het niet sturen.
Ze spaart per week van haar 8 euro minstends 1 euro voor het geval ze later iets dringend nodig heeft.
Verder vermeld ze dat het uitzicht daarzo echt fantastisch is (veel beter dan in Nederland)
Ze heeft een groot bed, een kast en een verwarming (dus ze zit er tenminste lekker warm bij)
Groetjes aan iedereen van haar!
(So she can send stuff to us! ^^)
(de reden waarom ik deze topic trouwens in de information zet is omdat het belangrijk is!)
Ze is de dagen aan het aftellen voor wanneer ze terug komt (ongeveer over 5 maanden)
Ze heeft het daar redelijk goed en de werkzaamheden vallen best mee
Het duurt 1 week voordat de post daar aankomt en het is daarzo kwa enveloppen etc duur (3,51) dus veel zal het niet sturen.
Ze spaart per week van haar 8 euro minstends 1 euro voor het geval ze later iets dringend nodig heeft.
Verder vermeld ze dat het uitzicht daarzo echt fantastisch is (veel beter dan in Nederland)
Ze heeft een groot bed, een kast en een verwarming (dus ze zit er tenminste lekker warm bij)
Groetjes aan iedereen van haar!
(So she can send stuff to us! ^^)
Re: Info from Delina
Jah ik weet het net ook een kaartje ontvangen! (heeft vast naar bijna iedereen wat gestuurd) JIPPIE!!!
I knoww C:
Heb ook vanmiddag een kaartje van haar gekregen xD
Ze vroeg me nog specefiek of ik Ralph's adres ook nog even door wou sturen [dat doe ik dan wel op de kaart voor haar verjaardag ergens eronder =P]
Btw Philip wanneer wil je die kaarten van ons hebben?
Heb ook vanmiddag een kaartje van haar gekregen xD
Ze vroeg me nog specefiek of ik Ralph's adres ook nog even door wou sturen [dat doe ik dan wel op de kaart voor haar verjaardag ergens eronder =P]
Btw Philip wanneer wil je die kaarten van ons hebben?
Ik wil alles eig zo snel mogenlijk
(als het een week duurt voor dat ze alles krijgt wil k t zo snel mogenlijk doen)
(als het een week duurt voor dat ze alles krijgt wil k t zo snel mogenlijk doen)
Hmm, okee
Ik probeer die van mij morgen te versturen... anders doe ik hem zaterdag wel op de bus C:
Ik probeer die van mij morgen te versturen... anders doe ik hem zaterdag wel op de bus C:
Heb ook een brief van delientje!! : D
heb rondjes gesprongen in mijn kamer van heppieheid
heb rondjes gesprongen in mijn kamer van heppieheid
Me haz News!
Ik heb een briefje van haar ontvangen
Het is daar kwa weer: "soms regen en soms zon en kwa kou valt het wel mee"
haar werkzaamheden zijn: "redelijk relaxt ik hoef zowat niets te doen enkel een paar dieren eten te geven"
verder vind ze het jammer dat ze met haar B-day niet bij ons kan zijn hier in NL en dat ze met sinterklaas geen chocopepernoten kan eten.
Verder heeft mijn schoonmoeder me een e-mail gestuurt dat zij wel een pakketje mogen sturen voor haar B-day (maar ook echt enkel voor haar B-day)
Ik heb een briefje van haar ontvangen
Het is daar kwa weer: "soms regen en soms zon en kwa kou valt het wel mee"
haar werkzaamheden zijn: "redelijk relaxt ik hoef zowat niets te doen enkel een paar dieren eten te geven"
verder vind ze het jammer dat ze met haar B-day niet bij ons kan zijn hier in NL en dat ze met sinterklaas geen chocopepernoten kan eten.
Verder heeft mijn schoonmoeder me een e-mail gestuurt dat zij wel een pakketje mogen sturen voor haar B-day (maar ook echt enkel voor haar B-day)
Ik weet dat het niet eigen hier hoort maar ik wou effe vragen of we misschien een paar topic's weg kunnen doen zoals die van de RPG? want niemand doet er meer iets aan (I try to get it up, T__T I know we are all busy).
Delina- Admin
Het is in princiepe aan zowel de admins als de mods om dode topics idd weg te halen
van mij mag jij dus ook topics die al eeuwen niet gebruikt worden verwijderen XD
maar ik zal er zelf ook een paar verwijderen
EDIT: zo gezegt zo gedaan ^^ er is een heel aantal topics weg gehaald en vandaar dat iedereen z'n post hoeveelheid vet is gedaalt XD
van mij mag jij dus ook topics die al eeuwen niet gebruikt worden verwijderen XD
maar ik zal er zelf ook een paar verwijderen
EDIT: zo gezegt zo gedaan ^^ er is een heel aantal topics weg gehaald en vandaar dat iedereen z'n post hoeveelheid vet is gedaalt XD
Vackyrie wrote:
Ik heb het gemerkt.
/Glaaaarrreeee
bijna dik de helft van iedereen zijn posts XD
Delina- Admin
Page 1 of 1