BOOCH? 2O1O
3 posters
Page 1 of 1
BOOCH? 2O1O
BOOCH? is een gratis festival in centrum Heerlen, wat dit jaar op 14 en 15 augustus 2010 valt.
Programma is nog niet bekend, maar het is vooral heel gezellig :3
Zoals in de eerste zin staat, het is een gratis festival. Het enige wat geld kost is eten en drinken bij de kraampjes x3
Ten eerste, dit is na de zwemmeet :3 Twee dagen erna welteverstaan xD
Ten tweede, wie zou mij willen vergezellen op dit supergezellige festival? Er is mogelijkheid tot blijven crashen dan ^^
Programma zet ik online zodra ik er meer over weet ^^
Ben benieuwd of er dit jaar weer een GGD busje staat met gratis condooms, tandenborsteltjes en ballonnen... xD
Programma is nog niet bekend, maar het is vooral heel gezellig :3
Zoals in de eerste zin staat, het is een gratis festival. Het enige wat geld kost is eten en drinken bij de kraampjes x3
Ten eerste, dit is na de zwemmeet :3 Twee dagen erna welteverstaan xD
Ten tweede, wie zou mij willen vergezellen op dit supergezellige festival? Er is mogelijkheid tot blijven crashen dan ^^
Programma zet ik online zodra ik er meer over weet ^^
Ben benieuwd of er dit jaar weer een GGD busje staat met gratis condooms, tandenborsteltjes en ballonnen... xD
Re: BOOCH? 2O1O
Dus de zwemmeet is de 12e?
Ugh D= Sasu en ik komen pas de 9e/10e terug uit Italie xD ik weet niet hoe mijn ouders in die tijd in welke bui zijn...
Maarja zie wel xD
Ugh.. Moet echt een 2e baan hebben... Ik ben zo hard blut T_____T
Ugh D= Sasu en ik komen pas de 9e/10e terug uit Italie xD ik weet niet hoe mijn ouders in die tijd in welke bui zijn...
Maarja zie wel xD
Ugh.. Moet echt een 2e baan hebben... Ik ben zo hard blut T_____T
Dit gaat buiten mijn vrije tijd om van m'n werk dus de kans dat ik moet werken is redelijk groot
Dit geld voor iedereen die bij de Mac werkt T_T wij hebben geen vakantie t zijn gewoon een stel slavendrijvers...
Dit geld voor iedereen die bij de Mac werkt T_T wij hebben geen vakantie t zijn gewoon een stel slavendrijvers...
Vackyrie wrote:Dit gaat buiten mijn vrije tijd om van m'n werk dus de kans dat ik moet werken is redelijk groot
Same here... Ik moet ook voor krantenwijk 2 weken van tevoren afzeggen & ga solliciteren bij de AppieHijen en daar geld hetzelfde xD
Page 1 of 1