Moderators
+3
Marly
Voron
Vackyrie
7 posters
Page 1 of 1
Moderators
Geachte ERA mensjes,
de laatste tijd ben ik als Admin alles aan het negeren wat jullie allemaal doen (zoals dubbelposten, spammen etc etc)
Het is volgends mij wel duidenlijk dat het daardoor een redelijke puinzooi op de forum is geworden en niemand weet waar wat over gaat etc.....
Ik ga vanaf nu kijken wie ik waar als Moderator kan zetten (dus kom niet bij mij zeuren dat je mod wilt worden op een gebied want IK BEPAAL) I've got the power XD
Srsly.... eerst zitten een paar van jullie te zeuren dat k te streng ben als Admin zijnde en net op MSN hebben Immi en Voron gevraagt dat k weer alles moet fixen om t overzichtelijker te houden...
in andere worden EVIL ADMIN PHILIP = BACK
de laatste tijd ben ik als Admin alles aan het negeren wat jullie allemaal doen (zoals dubbelposten, spammen etc etc)
Het is volgends mij wel duidenlijk dat het daardoor een redelijke puinzooi op de forum is geworden en niemand weet waar wat over gaat etc.....
Ik ga vanaf nu kijken wie ik waar als Moderator kan zetten (dus kom niet bij mij zeuren dat je mod wilt worden op een gebied want IK BEPAAL) I've got the power XD
Srsly.... eerst zitten een paar van jullie te zeuren dat k te streng ben als Admin zijnde en net op MSN hebben Immi en Voron gevraagt dat k weer alles moet fixen om t overzichtelijker te houden...
in andere worden EVIL ADMIN PHILIP = BACK
Re: Moderators
Als ik iedereen mod power geef dan word het echt een regel rechte chaos....Voron wrote:Serieus XD geef iedereen modpowers gewoonXD ik zie het nut er niet van in:P
*OMG Evil Admin Philip Dubble post o.o*
Graag wel Jullie aandacht voor de Nieuwe Global Moderator van de ERA Forum
Hartelijk Gratz met de Promotion Liza ^^
Graag wel Jullie aandacht voor de Nieuwe Global Moderator van de ERA Forum
Hartelijk Gratz met de Promotion Liza ^^
Haha, dat ik dit gemist heb. xD
Maar kzal er vast niet veel mee doen ben ik bang.
Maar thx Philippo. ^^ High5 man.
Maar kzal er vast niet veel mee doen ben ik bang.
Maar thx Philippo. ^^ High5 man.
I demand power me wants to have the power [ I GOT THE POWER]
KC Sasu- Posts : 261
Never!!!! XDKC Sasu wrote:I demand power me wants to have the power [ I GOT THE POWER]
Delina- Admin
ME WANTS THAT POWER NOWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
KC Sasu- Posts : 261
Page 1 of 1