Elf Fantasy Fair Stuff
4 posters
Page 1 of 1
Elf Fantasy Fair Stuff
Ik weet het is geen meet of con maar ik wist neit waar ik het moest plaatsen ^^;
Immi vroeg of ik de stuff die ik van EFF mee bracht hier wou posten
Dus hier is die:
BTW: ik had ook een Ankh gehaald alleen die heb ik om + je zou hem toch niet zo goed op de foto zien xD
Uploaded with ImageShack.us
Immi vroeg of ik de stuff die ik van EFF mee bracht hier wou posten
Dus hier is die:
BTW: ik had ook een Ankh gehaald alleen die heb ik om + je zou hem toch niet zo goed op de foto zien xD
Uploaded with ImageShack.us
Delina- Admin
Re: Elf Fantasy Fair Stuff
Zie ik dat goed O_O is dat Adrian Stone's Profeet van de Duivel <3 geweldig boek <3
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hij heeft mijn boek gesigneerd en ik heb hem gewoon in de trein ontmoet xD hij heeft mij en mijn vriendin thee aangeboden xDVoron wrote:Zie ik dat goed O_O is dat Adrian Stone's Profeet van de Duivel <3 geweldig boek <3
Delina- Admin
Atemie wrote:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hij heeft mijn boek gesigneerd en ik heb hem gewoon in de trein ontmoet xD hij heeft mij en mijn vriendin thee aangeboden xDVoron wrote:Zie ik dat goed O_O is dat Adrian Stone's Profeet van de Duivel <3 geweldig boek <3
\(o.O)/ AWESOME!!!!
I know I'm awesome ^^Voron wrote:Atemie wrote:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hij heeft mijn boek gesigneerd en ik heb hem gewoon in de trein ontmoet xD hij heeft mij en mijn vriendin thee aangeboden xDVoron wrote:Zie ik dat goed O_O is dat Adrian Stone's Profeet van de Duivel <3 geweldig boek <3
\(o.O)/ AWESOME!!!!
Delina- Admin
Delina lijkt met de minut meer op mij XD ze gebruikt nu zelfs mijn tekst T_T I'm so proudAtemie wrote:I know I'm awesome ^^Voron wrote:Atemie wrote:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hij heeft mijn boek gesigneerd en ik heb hem gewoon in de trein ontmoet xD hij heeft mij en mijn vriendin thee aangeboden xDVoron wrote:Zie ik dat goed O_O is dat Adrian Stone's Profeet van de Duivel <3 geweldig boek <3
\(o.O)/ AWESOME!!!!
looks awesome!
Btw Jelle was jaloers dat jij VK plushie's had xD like lolz x3
WHAHAHHA XDImmixRikudou wrote:looks awesome!
Delina- Admin
Page 1 of 1