Het 6de deel van een 5delige trilogie
5 posters
ERA :: Entertainment :: Books and Novels
Page 1 of 1
Het 6de deel van een 5delige trilogie
Wie hier heeft het nieuwste (6de) deel van de Hitchhikersguide gelezen? Het is geschreven door Eoin Colfer (bekend van Artemis Fowl <3) en niet door Douglas Adams die de andere 5 delen gemaakt heeft. Maar toch wordt het als het officiele zesde deel gezien. Dus, iemand hier die het al gelezen heeft? Of uberhaubt een Hitchhikers boek?
Re: Het 6de deel van een 5delige trilogie
a what ???? o.O
Delina- Admin
ik ken het allebij niet ^^;Vackyrie wrote:Artemis Fowl ken ik wel maar Hitchhikers niet
Delina- Admin
Omg.. Philip shame on you dat je het niet kent xDDD
hitchhikers is gewoon EPIC! [de film btw ook]
Heb alle 5 de boeken + het filmscript wel van Douglas maar over het 6de deel had ik nog niks gehoord xD ga het wel zoeken... meot toch nog wat leesmateriaal hebben voor in de vakantie
en ARTEMIS FOWL is gewoon SSA!
hitchhikers is gewoon EPIC! [de film btw ook]
Heb alle 5 de boeken + het filmscript wel van Douglas maar over het 6de deel had ik nog niks gehoord xD ga het wel zoeken... meot toch nog wat leesmateriaal hebben voor in de vakantie
en ARTEMIS FOWL is gewoon SSA!
ik snap er niks meer van :S T__T
Delina- Admin
@Yara: AWESOME!!!!
The Hitchhikers Guide to the Galaxy is a must read XD *insert epic fanboy squeel*
@Delina: Er zijn 5 boeken van the Hitchhikers Guide geschreven. Maar omdat de schrijver dood is, is er nooit echt een vervolg gekomen. Nu heeft een andere epische schrijven een vervolg op de trilogie geschreven
The Hitchhikers Guide to the Galaxy is a must read XD *insert epic fanboy squeel*
@Delina: Er zijn 5 boeken van the Hitchhikers Guide geschreven. Maar omdat de schrijver dood is, is er nooit echt een vervolg gekomen. Nu heeft een andere epische schrijven een vervolg op de trilogie geschreven
En delientje anders kijk je gewoon naar de film xD
tis misschien niet helemaal gelijk aan het eerste boek maar Douglas heeft het filmscript wel zelf geschreven =']
tis misschien niet helemaal gelijk aan het eerste boek maar Douglas heeft het filmscript wel zelf geschreven =']
kunnen we de film dan niet op de sleepover gaan kijken ???
Delina- Admin
Atemie wrote:kunnen we de film dan niet op de sleepover gaan kijken ???
Dat doen we zowiezo XD dat was Immi's plan in iedergeval
Ik heb hem thuis liggen xDD wel een gekopieerde versie... maar achja wel een hele goedeVoron wrote:Atemie wrote:kunnen we de film dan niet op de sleepover gaan kijken ???
nou en maakt niet uit nu ben ik nieuwsgierig geworden :3Thiefking-Yara wrote:Ik heb hem thuis liggen xDD wel een gekopieerde versie... maar achja wel een hele goedeVoron wrote:Atemie wrote:kunnen we de film dan niet op de sleepover gaan kijken ???
Delina- Admin
Ik neem hem wel mee hoor [desnoods voor de zekerheid xDD]Atemie wrote:nou en maakt niet uit nu ben ik nieuwsgierig geworden :3Thiefking-Yara wrote:Ik heb hem thuis liggen xDD wel een gekopieerde versie... maar achja wel een hele goedeVoron wrote:Atemie wrote:kunnen we de film dan niet op de sleepover gaan kijken ???
lol! wel toevallig dat we het vandaag over de Hitchhikers Guide hebben, aangezien het Towel Day is!
Omg... nu je het zegt =']Voron wrote:lol! wel toevallig dat we het vandaag over de Hitchhikers Guide hebben, aangezien het Towel Day is!
en wat moet dat in houden U.UThiefking-Yara wrote:Omg... nu je het zegt =']Voron wrote:lol! wel toevallig dat we het vandaag over de Hitchhikers Guide hebben, aangezien het Towel Day is!
Delina- Admin
De hele dag overal naartoe een handdoek meesleuren =']Atemie wrote:en wat moet dat in houden U.UThiefking-Yara wrote:Omg... nu je het zegt =']Voron wrote:lol! wel toevallig dat we het vandaag over de Hitchhikers Guide hebben, aangezien het Towel Day is!
books are not my thing too boring for me
KC Sasu- Posts : 261
hoezo spam.....KC Sasu wrote:books are not my thing too boring for me
Delina- Admin
ERA :: Entertainment :: Books and Novels
Page 1 of 1