POST TAH PICTURE~!!
+5
Thiefking-Yara
Voron
Marly
Delina
ImmixRikudou
9 posters
Page 8 of 14 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14
Re: POST TAH PICTURE~!!
Meeltjuh wrote:Thiefking-Yara wrote:
Imma making myself some tea :3
ohjaaaa ralph en jij hadden een kuroshitsuji theesetje toch? *-* this calls for a theekransje XD .... uhm of is het theesetje niet voor echt gebruik bedoelt?
Kijk op het Tsunacon topic ik heb er foto's van gepost :3
Maar het is van porselein, dus je kan er gewoon uit drinken xD
hahaha XD
me lolled at both pictures XD
me is home again T_T and already missing Delina T_T
me lolled at both pictures XD
me is home again T_T and already missing Delina T_T
Looks like somebody went shopping xD <3
And another jacket? Jeesh xD You better also wear the one that's still over here... :3
And another jacket? Jeesh xD You better also wear the one that's still over here... :3
@Liza
Leuke laarzen =3 ik vin vooral de zwarte schoenen met wit leuk, die gaan overal mee ^^
Door blurry camera kan ik kleur van Vestje niet goed zien, buhh...
enne... niks zeggen Juri, niks zeggen
Leuke laarzen =3 ik vin vooral de zwarte schoenen met wit leuk, die gaan overal mee ^^
Door blurry camera kan ik kleur van Vestje niet goed zien, buhh...
enne... niks zeggen Juri, niks zeggen
Guest- Guest
Nice clothing liza
Love the shoes they are realy awesome n_n
Love the shoes they are realy awesome n_n
KC Sasu- Posts : 261
Leuke schoentjes Liza! vooral die laarsjes <3
en bij die tweede jacket foto heb je best inkijk :3 *denkt dat dit is wat Juri niet wou zeggen xD* en me likes your expression and the way your hair falls there x3 Maar wel leuk jacket! Staat je leuk n__n
@Delina: D: idd! zou de mac een stuk vrolijker maken. En oehhhh @ bewerking <3
en bij die tweede jacket foto heb je best inkijk :3 *denkt dat dit is wat Juri niet wou zeggen xD* en me likes your expression and the way your hair falls there x3 Maar wel leuk jacket! Staat je leuk n__n
@Delina: D: idd! zou de mac een stuk vrolijker maken. En oehhhh @ bewerking <3
prettah<3 jullie hebben je make-up mooi gedaan :3
wat doet mitsuki op de laatste foto daar? XD
ga je ze ook nog op DA posten? (zou zonde zijn als je t niet doet :3)
wat doet mitsuki op de laatste foto daar? XD
ga je ze ook nog op DA posten? (zou zonde zijn als je t niet doet :3)
Danku <3
Naja ik ken Mitzuki al langer natuurlijk, ik weet dat zij ook loveless kent dus we stonden al een tijdje beetje te geinen, en toen was het ineens van "we willen een Allelujah-stalker foto! 8D"
..er zijn ook nog gruwelijke Gundam x Loveless crossover foto's gemaakt. Die komen later xDDD
..net als de "we willen alle blondines op de foto"-fotos. xD We zijn zooo professioneel xD
Ja, natuurlijk komen ze op dA :3 Liza en ik verspreiden ze een beetje over onze accounts, en de mooiste komen natuurlijk ook op TeamParaLuna <3
Naja ik ken Mitzuki al langer natuurlijk, ik weet dat zij ook loveless kent dus we stonden al een tijdje beetje te geinen, en toen was het ineens van "we willen een Allelujah-stalker foto! 8D"
..er zijn ook nog gruwelijke Gundam x Loveless crossover foto's gemaakt. Die komen later xDDD
..net als de "we willen alle blondines op de foto"-fotos. xD We zijn zooo professioneel xD
Ja, natuurlijk komen ze op dA :3 Liza en ik verspreiden ze een beetje over onze accounts, en de mooiste komen natuurlijk ook op TeamParaLuna <3
Ik ben zééééér ontevreden.
Waar is Liza's leash? =/
JK, awesome foto's hoor =D En mitz op die laatste, dat doet t m xD
Waar is Liza's leash? =/
JK, awesome foto's hoor =D En mitz op die laatste, dat doet t m xD
Realy good work but indeed were is the leash XD
KC Sasu- Posts : 261
Delina- Admin
@ Delina
Als je je foto's er volledig op wilt hebben dan moet je ze toch maar verkleinen XD want je ziet echt niets
anyway May I proudly present my new Cosplay Cards:
als Delina Yugi cosplayed mag ze Slifer lenen en het zelfde geld voor Liza als ze Marik cosplayed mag ze Ra lenen
Ralph mag geen Obelisk lenen want die is van mij XD
Als je je foto's er volledig op wilt hebben dan moet je ze toch maar verkleinen XD want je ziet echt niets
anyway May I proudly present my new Cosplay Cards:
als Delina Yugi cosplayed mag ze Slifer lenen en het zelfde geld voor Liza als ze Marik cosplayed mag ze Ra lenen
Last edited by Vackyrie on Wed Oct 20, 2010 5:16 pm; edited 1 time in total
Vackyrie wrote:
Omg Evil D:
Vackyrie wrote:
Hahahahah xD That statement made my day xD
Maar wel cool! 8D Waar heb je ze vandaan?
@Delina; mooie edit! 8D Dankjewel <33
(@philip; als je op de foto klikt, ga je naar de bron in imageshack en daar kan je m wel zien ^^)
Zoals ik al zei in de Topic van de Yu-Gi-Oh Trading Card Game (TCG) kan je een Legendary pack kopen met gegarendeert alle 3 de goden en alle 3 de kaarten van de personages: Yugi, Joey en Kaiba (dus Blue eyes, Red eyes en Dark Magician) let er wel op dat de signature kaarten een alternatieve art hebben en niet de echte kaarten van de personages zijn maar de goden zoals je ziet zijn precies die van de serie en dus perfect voor cosplayersMarly wrote:Waar heb je ze vandaan?
Vackyrie wrote:
dus dus dus ik mag m niet lenen ;_; *goes emo in a corner*
en delientje bij de edit bedoel je denk ik their story? alsin 'hun verhaal'? met there story zeg je 'dat verhaal' XD klinkt toch wat minder romantisch
oeeeh maar zet je ze nog wel een keer allemaal in photobucket :3 ?
EDIT
ucom foto 1 van de weinige XD
Meeltjuh wrote:Vackyrie wrote:
dus dus dus ik mag m niet lenen ;_; *goes emo in a corner*
en delientje bij de edit bedoel je denk ik their story? alsin 'hun verhaal'? met there story zeg je 'dat verhaal' XD klinkt toch wat minder romantisch
oeeeh maar zet je ze nog wel een keer allemaal in photobucket :3 ?
EDIT
ucom foto 1 van de weinige XD
Imageshack verkloot mijn foto's >.< altijd stomm ding T__T
Maar ik heb en had geen zin om mijn engels te gaan verbeteren want ik was uber moe toen T__T [Stommmm inpakken Frankrijk gebeuren en school regelen blabalblablablablablabla]
[Edit vorige post]
Delina- Admin
Meeltjuh wrote:
Eigenlijk is het "daar verhaal", maar ach, who cares xD Het gaat om de gevoelswaarde 8D
Die Ciel is echt episch trouwens xD Echt zo'n lekkere arrogante blik... en zijn dat twee Sebastians ernaast? Die rechter heeft het pak van Claude, maar het haar van Sebastian, en geen bril... en die linker heeft het pak van Sebastian, maar het haar van Light *confused*
Marly wrote:
Die Ciel is echt episch trouwens xD Echt zo'n lekkere arrogante blik... en zijn dat twee Sebastians ernaast? Die rechter heeft het pak van Claude, maar het haar van Sebastian, en geen bril... en die linker heeft het pak van Sebastian, maar het haar van Light *confused*
Haha nu je het zegt xD
Hoop maar dat de Kuro meet om een of andere reden doorgaat, of hij nou verzet wordt of niet D:
@ Marly
ja het was wat vaag, eerst had die rechter sebas nog een bril geleend om ff als claude op de foto te staan, maar toen ging het weer regenen en gaf ze m weer terug en pas een uur later maakte we een paar foto's XD
ja het was wat vaag, eerst had die rechter sebas nog een bril geleend om ff als claude op de foto te staan, maar toen ging het weer regenen en gaf ze m weer terug en pas een uur later maakte we een paar foto's XD
Meeltjuh wrote:@ Marly
Sniff. Please tell me my Claude looked better than that, then.. xD
Page 8 of 14 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14