Chibicon act
3 posters
Page 1 of 1
Chibicon act
O jaaa jongens uhm.. we doen mee aan de compo op chibicon XD
en jaaa hij gaat nog steeds door want de inschrijvingen waren nog niet vol
dus..
is er nog enthousiasme voor een act?
zoja zet dan hier je ideeen
(en stuur je registratienummer ! )
en jaaa hij gaat nog steeds door want de inschrijvingen waren nog niet vol
dus..
is er nog enthousiasme voor een act?
zoja zet dan hier je ideeen
(en stuur je registratienummer ! )
Re: Chibicon act
ik vind het goed ^^ volgens mij vond iedereen dat idee wel leuk
dus dan moet nu ff iedereen een probleem bij zijn personage verzinnen
2 ideen die ik al had en we er eventueel in kunne stoppen:
Yugi is paranoide geworden door Yami's haunting skills XD
Kaiba is zo verliefd op zn ubewd (ultimate blue eyes white dragon gecosplayed door sophie) dat hij mokuba verwaarloosd en mokuba dus abandoment issues heeft
En de dr.phil cosplayer vindt het nog altijd leuk om mee te doen :3maar we kunnen ook een ygo character als therapeut nemen
dus dan moet nu ff iedereen een probleem bij zijn personage verzinnen
2 ideen die ik al had en we er eventueel in kunne stoppen:
Yugi is paranoide geworden door Yami's haunting skills XD
Kaiba is zo verliefd op zn ubewd (ultimate blue eyes white dragon gecosplayed door sophie) dat hij mokuba verwaarloosd en mokuba dus abandoment issues heeft
En de dr.phil cosplayer vindt het nog altijd leuk om mee te doen :3maar we kunnen ook een ygo character als therapeut nemen
Ik dacht dat ik als Serenity de therapeut zou spelen ? D:
en joey heeft issues met zn furryness xD
ImmixRikudou wrote:Ik dacht dat ik als Serenity de therapeut zou spelen ? D:
waaacht dus we doen met die giga groep op aniway mee? ik dacht alleen ERA XD ik denk dat die mensen zelf dan ook nog ff moeten weten dat ze meedoen XD
Meeltjuh wrote:ImmixRikudou wrote:Ik dacht dat ik als Serenity de therapeut zou spelen ? D:
waaacht dus we doen met die giga groep op aniway mee? ik dacht alleen ERA XD ik denk dat die mensen zelf dan ook nog ff moeten weten dat ze meedoen XD
ik bedoel ook alleen ERA ^^ wacht... oja binnen ERA hebben we geen joey xD effe vergeten x'3
ImmixRikudou wrote:Meeltjuh wrote:ImmixRikudou wrote:Ik dacht dat ik als Serenity de therapeut zou spelen ? D:
ik bedoel ook alleen ERA ^^ wacht... oja binnen ERA hebben we geen joey xD effe vergeten x'3
duuudue JIJ was de joey XD hoe kan je dat nou vergeten?
Meeltjuh wrote:ImmixRikudou wrote:Meeltjuh wrote:ImmixRikudou wrote:Ik dacht dat ik als Serenity de therapeut zou spelen ? D:
duuudue JIJ was de joey XD hoe kan je dat nou vergeten?
Ja maar...maar... op chibicon ben ik serenity ;-;
Page 1 of 1