Ik ga op vakantie en ik neem mee...
5 posters
Ik ga op vakantie en ik neem mee...
Net als je dacht dat het toch niet erger kon worden..
Ik ga op vakantie en ik neem mee!
Ik zeg a, volgende persoontje zegt b, die erna c, etc etc.
JULLIE SNAPPEN ME WEL :3
[vergeet wel niet om de hele zin te kopieeren =o]
Dus.
Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama,
Ik ga op vakantie en ik neem mee!
Ik zeg a, volgende persoontje zegt b, die erna c, etc etc.
JULLIE SNAPPEN ME WEL :3
[vergeet wel niet om de hele zin te kopieeren =o]
Dus.
Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama,
Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...
Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola
Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG,
Delina- Admin
Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken,
Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD],
Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD], tekenpotloden voor in de etui,
Delina- Admin
Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD], tekenpotloden voor in de etui, een draagbare generator om stroom op te wekken voor de koelkast,
Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD], tekenpotloden voor in de etui, een draagbare generator om stroom op te wekken voor de koelkast, een smiley
Delina- Admin
Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD], tekenpotloden voor in de etui, een draagbare generator om stroom op te wekken voor de koelkast, een smiley, Teevee,
Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD], tekenpotloden voor in de etui, een draagbare generator om stroom op te wekken voor de koelkast, een smiley, Teevee, snacks
Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD], tekenpotloden voor in de etui, een draagbare generator om stroom op te wekken voor de koelkast, een smiley, Teevee, snacks, een grote blingbling zonnebril ,
Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD], tekenpotloden voor in de etui, een draagbare generator om stroom op te wekken voor de koelkast, een smiley, Teevee, snacks, een grote blingbling zonnebril Cool , een Gettoblaster (It's so getto o.O),
Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD], tekenpotloden voor in de etui, een draagbare generator om stroom op te wekken voor de koelkast, een smiley, Teevee, snacks, een grote blingbling zonnebril , een Gettoblaster (It's so getto o.O), mijn paper-doll yami's >:3,
Delina- Admin
van Atemie op vr apr 23, 2010 6:49 pm
Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD], tekenpotloden voor in de etui, een draagbare generator om stroom op te wekken voor de koelkast, een smiley, Teevee, snacks, een grote blingbling zonnebril Cool , een Gettoblaster (It's so getto o.O), mijn paper-doll yami's >:3, Mijn Gsm anders kan ik geen mensjes sms stalken :3,
Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD], tekenpotloden voor in de etui, een draagbare generator om stroom op te wekken voor de koelkast, een smiley, Teevee, snacks, een grote blingbling zonnebril Cool , een Gettoblaster (It's so getto o.O), mijn paper-doll yami's >:3, Mijn Gsm anders kan ik geen mensjes sms stalken :3,
Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD], tekenpotloden voor in de etui, een draagbare generator om stroom op te wekken voor de koelkast, een smiley, Teevee, snacks, een grote blingbling zonnebril Cool , een Gettoblaster (It's so getto o.O), mijn paper-doll yami's >:3, Mijn Gsm anders kan ik geen mensjes sms stalken :3, gezelschap (tis wel zo leuk om met anderen op vakantie te gaan),
Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD], tekenpotloden voor in de etui, een draagbare generator om stroom op te wekken voor de koelkast, een smiley, Teevee, snacks, een grote blingbling zonnebril Cool , een Gettoblaster (It's so getto o.O), mijn paper-doll yami's >:3, Mijn Gsm anders kan ik geen mensjes sms stalken :3, gezelschap (tis wel zo leuk om met anderen op vakantie te gaan),ERA mensjes (jullie passen allemaal wel in de koffer),
Delina- Admin
Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD], tekenpotloden voor in de etui, een draagbare generator om stroom op te wekken voor de koelkast, een smiley, Teevee, snacks, een grote blingbling zonnebril Cool , een Gettoblaster (It's so getto o.O), mijn paper-doll yami's >:3, Mijn Gsm anders kan ik geen mensjes sms stalken :3, gezelschap (tis wel zo leuk om met anderen op vakantie te gaan),ERA mensjes (jullie passen allemaal wel in de koffer), De Nederlandse vlag .-.,
Delina- Admin
Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD], tekenpotloden voor in de etui, een draagbare generator om stroom op te wekken voor de koelkast, een smiley, Teevee, snacks, een grote blingbling zonnebril Cool , een Gettoblaster (It's so getto o.O), mijn paper-doll yami's >:3, Mijn Gsm anders kan ik geen mensjes sms stalken :3, gezelschap (tis wel zo leuk om met anderen op vakantie te gaan),ERA mensjes (jullie passen allemaal wel in de koffer), De Nederlandse vlag .-., Mijn Nintendo DS + games,
Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD], tekenpotloden voor in de etui, een draagbare generator om stroom op te wekken voor de koelkast, een smiley, Teevee, snacks, een grote blingbling zonnebril Cool , een Gettoblaster (It's so getto o.O), mijn paper-doll yami's >:3, Mijn Gsm anders kan ik geen mensjes sms stalken :3, gezelschap (tis wel zo leuk om met anderen op vakantie te gaan),ERA mensjes (jullie passen allemaal wel in de koffer), De Nederlandse vlag .-., Mijn Nintendo DS + games, mobile n.n,
Delina- Admin