ERA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ik ga op vakantie en ik neem mee...

5 posters

ERA :: Random :: SPAM

Go down

Ik ga op vakantie en ik neem mee... Empty Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Post  ImmixRikudou Mon Mar 29, 2010 10:11 pm

Net als je dacht dat het toch niet erger kon worden..

Ik ga op vakantie en ik neem mee!
Ik zeg a, volgende persoontje zegt b, die erna c, etc etc.
JULLIE SNAPPEN ME WEL :3
[vergeet wel niet om de hele zin te kopieeren =o]

Dus.

Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama,
ImmixRikudou
ImmixRikudou

Posts : 497
Join date : 2010-03-26
Age : 31
Location : In my own little world, where I am the Ruler of my own imagination

http://immixrikudou.deviantart.com

Back to top Go down

Ik ga op vakantie en ik neem mee... Empty Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Post  Vackyrie Mon Mar 29, 2010 10:16 pm

Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola
Vackyrie
Vackyrie
Admin

Posts : 507
Join date : 2010-03-24
Age : 33
Location : Raiding your fridge

https://eraftw.darkbb.com/

Back to top Go down

Ik ga op vakantie en ik neem mee... Empty Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Post  Delina Mon Mar 29, 2010 10:28 pm

Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG,
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Ik ga op vakantie en ik neem mee... Empty Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Post  Marly Mon Mar 29, 2010 11:54 pm

Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken,
Marly
Marly

Posts : 253
Join date : 2010-03-25
Age : 32
Location : The Dice LoveNasium

http://www.xpandorae.deviantart.com

Back to top Go down

Ik ga op vakantie en ik neem mee... Empty Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Post  ImmixRikudou Thu Apr 01, 2010 2:18 am

Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD],
ImmixRikudou
ImmixRikudou

Posts : 497
Join date : 2010-03-26
Age : 31
Location : In my own little world, where I am the Ruler of my own imagination

http://immixrikudou.deviantart.com

Back to top Go down

Ik ga op vakantie en ik neem mee... Empty Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Post  Delina Thu Apr 01, 2010 11:10 am

Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD], tekenpotloden voor in de etui,
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Ik ga op vakantie en ik neem mee... Empty Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Post  Vackyrie Thu Apr 01, 2010 1:14 pm

Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD], tekenpotloden voor in de etui, een draagbare generator om stroom op te wekken voor de koelkast,
Vackyrie
Vackyrie
Admin

Posts : 507
Join date : 2010-03-24
Age : 33
Location : Raiding your fridge

https://eraftw.darkbb.com/

Back to top Go down

Ik ga op vakantie en ik neem mee... Empty Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Post  Delina Tue Apr 13, 2010 1:29 pm

Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD], tekenpotloden voor in de etui, een draagbare generator om stroom op te wekken voor de koelkast, een smiley
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Ik ga op vakantie en ik neem mee... Empty Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Post  ImmixRikudou Tue Apr 13, 2010 3:38 pm

Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD], tekenpotloden voor in de etui, een draagbare generator om stroom op te wekken voor de koelkast, een smiley, Teevee,
ImmixRikudou
ImmixRikudou

Posts : 497
Join date : 2010-03-26
Age : 31
Location : In my own little world, where I am the Ruler of my own imagination

http://immixrikudou.deviantart.com

Back to top Go down

Ik ga op vakantie en ik neem mee... Empty Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Post  Vackyrie Tue Apr 13, 2010 5:05 pm

Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD], tekenpotloden voor in de etui, een draagbare generator om stroom op te wekken voor de koelkast, een smiley, Teevee, snacks
Vackyrie
Vackyrie
Admin

Posts : 507
Join date : 2010-03-24
Age : 33
Location : Raiding your fridge

https://eraftw.darkbb.com/

Back to top Go down

Ik ga op vakantie en ik neem mee... Empty Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Post  Meeltjuh Wed Apr 14, 2010 4:54 pm

Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD], tekenpotloden voor in de etui, een draagbare generator om stroom op te wekken voor de koelkast, een smiley, Teevee, snacks, een grote blingbling zonnebril Cool ,
Meeltjuh
Meeltjuh

Posts : 286
Join date : 2010-03-25

http://www.meeltjuh.deviantart.com

Back to top Go down

Ik ga op vakantie en ik neem mee... Empty Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Post  Vackyrie Fri Apr 23, 2010 7:28 pm

Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD], tekenpotloden voor in de etui, een draagbare generator om stroom op te wekken voor de koelkast, een smiley, Teevee, snacks, een grote blingbling zonnebril Cool , een Gettoblaster (It's so getto o.O),
Vackyrie
Vackyrie
Admin

Posts : 507
Join date : 2010-03-24
Age : 33
Location : Raiding your fridge

https://eraftw.darkbb.com/

Back to top Go down

Ik ga op vakantie en ik neem mee... Empty Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Post  Delina Fri Apr 23, 2010 7:49 pm

Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD], tekenpotloden voor in de etui, een draagbare generator om stroom op te wekken voor de koelkast, een smiley, Teevee, snacks, een grote blingbling zonnebril Cool , een Gettoblaster (It's so getto o.O), mijn paper-doll yami's >:3,
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Ik ga op vakantie en ik neem mee... Empty Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Post  ImmixRikudou Fri Apr 23, 2010 9:45 pm

van Atemie op vr apr 23, 2010 6:49 pm
Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD], tekenpotloden voor in de etui, een draagbare generator om stroom op te wekken voor de koelkast, een smiley, Teevee, snacks, een grote blingbling zonnebril Cool , een Gettoblaster (It's so getto o.O), mijn paper-doll yami's >:3, Mijn Gsm anders kan ik geen mensjes sms stalken :3,
ImmixRikudou
ImmixRikudou

Posts : 497
Join date : 2010-03-26
Age : 31
Location : In my own little world, where I am the Ruler of my own imagination

http://immixrikudou.deviantart.com

Back to top Go down

Ik ga op vakantie en ik neem mee... Empty Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Post  Vackyrie Tue May 11, 2010 6:13 pm

Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD], tekenpotloden voor in de etui, een draagbare generator om stroom op te wekken voor de koelkast, een smiley, Teevee, snacks, een grote blingbling zonnebril Cool , een Gettoblaster (It's so getto o.O), mijn paper-doll yami's >:3, Mijn Gsm anders kan ik geen mensjes sms stalken :3, gezelschap (tis wel zo leuk om met anderen op vakantie te gaan),
Vackyrie
Vackyrie
Admin

Posts : 507
Join date : 2010-03-24
Age : 33
Location : Raiding your fridge

https://eraftw.darkbb.com/

Back to top Go down

Ik ga op vakantie en ik neem mee... Empty Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Post  Delina Thu May 13, 2010 3:27 pm

Ik ga op vakantie en neem mee: Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD], tekenpotloden voor in de etui, een draagbare generator om stroom op te wekken voor de koelkast, een smiley, Teevee, snacks, een grote blingbling zonnebril Cool , een Gettoblaster (It's so getto o.O), mijn paper-doll yami's >:3, Mijn Gsm anders kan ik geen mensjes sms stalken :3, gezelschap (tis wel zo leuk om met anderen op vakantie te gaan),ERA mensjes (jullie passen allemaal wel in de koffer),
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Ik ga op vakantie en ik neem mee... Empty Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Post  Delina Wed Oct 27, 2010 7:39 pm

Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD], tekenpotloden voor in de etui, een draagbare generator om stroom op te wekken voor de koelkast, een smiley, Teevee, snacks, een grote blingbling zonnebril Cool , een Gettoblaster (It's so getto o.O), mijn paper-doll yami's >:3, Mijn Gsm anders kan ik geen mensjes sms stalken :3, gezelschap (tis wel zo leuk om met anderen op vakantie te gaan),ERA mensjes (jullie passen allemaal wel in de koffer), De Nederlandse vlag .-.,
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Ik ga op vakantie en ik neem mee... Empty Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Post  Vackyrie Wed Oct 27, 2010 7:45 pm

Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD], tekenpotloden voor in de etui, een draagbare generator om stroom op te wekken voor de koelkast, een smiley, Teevee, snacks, een grote blingbling zonnebril Cool , een Gettoblaster (It's so getto o.O), mijn paper-doll yami's >:3, Mijn Gsm anders kan ik geen mensjes sms stalken :3, gezelschap (tis wel zo leuk om met anderen op vakantie te gaan),ERA mensjes (jullie passen allemaal wel in de koffer), De Nederlandse vlag .-., Mijn Nintendo DS + games,
Vackyrie
Vackyrie
Admin

Posts : 507
Join date : 2010-03-24
Age : 33
Location : Raiding your fridge

https://eraftw.darkbb.com/

Back to top Go down

Ik ga op vakantie en ik neem mee... Empty Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Post  Delina Sun Jun 05, 2011 12:08 pm

Mijn pyama, een koelkast vol Cola, en mijn laptop anders loop je niet bij met de ERA RPG, een tekenboek om fanart in te maken, een etui[ook handig dan xD], tekenpotloden voor in de etui, een draagbare generator om stroom op te wekken voor de koelkast, een smiley, Teevee, snacks, een grote blingbling zonnebril Cool , een Gettoblaster (It's so getto o.O), mijn paper-doll yami's >:3, Mijn Gsm anders kan ik geen mensjes sms stalken :3, gezelschap (tis wel zo leuk om met anderen op vakantie te gaan),ERA mensjes (jullie passen allemaal wel in de koffer), De Nederlandse vlag .-., Mijn Nintendo DS + games, mobile n.n,
Delina
Delina
Admin

Posts : 625
Join date : 2010-03-25
Age : 32

Back to top Go down

Ik ga op vakantie en ik neem mee... Empty Re: Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

ERA :: Random :: SPAM

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum