CMV idee Yugioh, kings and queens - 30 second to mars
+2
Delina
Meeltjuh
6 posters
Page 1 of 2
Page 1 of 2 • 1, 2
CMV idee Yugioh, kings and queens - 30 second to mars
Ik had een idee voor een yugioh CMV
Yu- Gi- oH AMV
30 seconds to mars - kings and queens
Scene 1 40 sec
Je ziet Yami alleen lopen op een grote verlaten weg. Hij loopt recht vooruit en staart voor zich uit vast naar 1 punt.. paar shot van zij, inzzom etc.
Scene 2
Kaiba zit alleen en kijkt naar zijn kaarten. Kijkt daarna in camera
Je ziet yami weer lopen maar dit keer met kaiba naast/ achter hem lopen
Scene 3
Je ziet Ryou strompelen in een steegje met zijn verwonden arm. Als hij voorbij een schaduw/ paal komt zie je Bakura lopen grijzend en rechtop
Zelfde weg dit maal met Ryou (en Bakura erachter?) er ook bij
Scene ??
Zo steeds verder met alle personages die beschikbaar zijn, telkens zie je een kort scene met het personage in een duistere setting en daarna loopt ie mee over de weg
Eind Scene
Je ziet yami alleen lopen, diit keer met zijn rug naar de camera. Iets verder op staat Yugi op de weg.
Yami stopt. Zishot ze kijken elkaar aan. Inzoom Yugi steekt zijn hand uit. Yami kijkt hem aan . Yugi glimlacht. Yami glimlacht ook. Yami pakt zijn hand (weer inzoom)
Van verder weg zie je yugi en yami hand in hand lopen weg lopen , rug naar de camera. Richting alle overige personages die op hun staan te wachten, verderop de weg.
EINDE
Yu- Gi- oH AMV
30 seconds to mars - kings and queens
Scene 1 40 sec
Je ziet Yami alleen lopen op een grote verlaten weg. Hij loopt recht vooruit en staart voor zich uit vast naar 1 punt.. paar shot van zij, inzzom etc.
Scene 2
Kaiba zit alleen en kijkt naar zijn kaarten. Kijkt daarna in camera
Je ziet yami weer lopen maar dit keer met kaiba naast/ achter hem lopen
Scene 3
Je ziet Ryou strompelen in een steegje met zijn verwonden arm. Als hij voorbij een schaduw/ paal komt zie je Bakura lopen grijzend en rechtop
Zelfde weg dit maal met Ryou (en Bakura erachter?) er ook bij
Scene ??
Zo steeds verder met alle personages die beschikbaar zijn, telkens zie je een kort scene met het personage in een duistere setting en daarna loopt ie mee over de weg
Eind Scene
Je ziet yami alleen lopen, diit keer met zijn rug naar de camera. Iets verder op staat Yugi op de weg.
Yami stopt. Zishot ze kijken elkaar aan. Inzoom Yugi steekt zijn hand uit. Yami kijkt hem aan . Yugi glimlacht. Yami glimlacht ook. Yami pakt zijn hand (weer inzoom)
Van verder weg zie je yugi en yami hand in hand lopen weg lopen , rug naar de camera. Richting alle overige personages die op hun staan te wachten, verderop de weg.
EINDE
Last edited by Meeltjuh on Sun Mar 28, 2010 3:58 pm; edited 2 times in total
Re: CMV idee Yugioh, kings and queens - 30 second to mars
yeah puzzelshipping <3333 maar leuk ideee xD I vote :3
Delina- Admin
Atemie wrote:yeah puzzelshipping <3333 maar leuk ideee xD I vote :3
hehe
i vote~
alleen, je hebt niet gezegd welke track van 30secondstomars je wilt gebruiken =O
alleen, je hebt niet gezegd welke track van 30secondstomars je wilt gebruiken =O
ImmixRikudou wrote:i vote~
o lol XD kings and queens
btw guys jullie kunnen hier ook jullie ideeen neerzetten he :3
uuuuhh eigen ideen in een eigen topic plaatsen graag... das wat overzichtelijker
Lol x3 Opzich wel awesome idee x'D [Tendershipping <3]
jaa hier kunnen we heel wat shippings in stoppen >D en dan allemaal van die dark drama momenten filmen *-*
*mentale-image* JAhhhhhhhhhhh Ik wil die vid wel doen......xDMeeltjuh wrote:jaa hier kunnen we heel wat shippings in stoppen >D en dan allemaal van die dark drama momenten filmen *-*
Delina- Admin
Atemie wrote:*mentale-image* JAhhhhhhhhhhh Ik wil die vid wel doen......xDMeeltjuh wrote:jaa hier kunnen we heel wat shippings in stoppen >D en dan allemaal van die dark drama momenten filmen *-*
XD volgens mij denk je nu iiiets te ver door XD het moet wel beetje alle leeftijden blijven he?XD
Hardcore graphic yaoi ftw! xDD (thank god dat we geen tristan hebben... xD)
Jij bent de gene die door denkt ik stelde het me voor hoe het eruit zou gaan zien dan ¬¬ xDMeeltjuh wrote:Atemie wrote:*mentale-image* JAhhhhhhhhhhh Ik wil die vid wel doen......xDMeeltjuh wrote:jaa hier kunnen we heel wat shippings in stoppen >D en dan allemaal van die dark drama momenten filmen *-*
XD volgens mij denk je nu iiiets te ver door XD het moet wel beetje alle leeftijden blijven he?XD
YEAHHHH Sophie I luwve you ^^ xD *hugging* (Tristan en Duke .........Juistttttttt......)Marly wrote:Hardcore graphic yaoi ftw! xDD (thank god dat we geen tristan hebben... xD)
Delina- Admin
Atemie wrote:Jij bent de gene die door denkt ik stelde het me voor hoe het eruit zou gaan zien dan ¬¬ xDMeeltjuh wrote:Atemie wrote:*mentale-image* JAhhhhhhhhhhh Ik wil die vid wel doen......xDMeeltjuh wrote:jaa hier kunnen we heel wat shippings in stoppen >D en dan allemaal van die dark drama momenten filmen *-*
XD volgens mij denk je nu iiiets te ver door XD het moet wel beetje alle leeftijden blijven he?XDYEAHHHH Sophie I luwve you ^^ xD *hugging* (Tristan en Duke .........Juistttttttt......)Marly wrote:Hardcore graphic yaoi ftw! xDD (thank god dat we geen tristan hebben... xD)
god we haven't even started filming yet and you guys are already ruining the cmv D: noeeeees
haha XD
maar srsly >> just no
maak maar je eigen over-de-top yaoi movie XD
Meeltjuh wrote:Atemie wrote:Jij bent de gene die door denkt ik stelde het me voor hoe het eruit zou gaan zien dan ¬¬ xDMeeltjuh wrote:Atemie wrote:*mentale-image* JAhhhhhhhhhhh Ik wil die vid wel doen......xDMeeltjuh wrote:jaa hier kunnen we heel wat shippings in stoppen >D en dan allemaal van die dark drama momenten filmen *-*
XD volgens mij denk je nu iiiets te ver door XD het moet wel beetje alle leeftijden blijven he?XDYEAHHHH Sophie I luwve you ^^ xD *hugging* (Tristan en Duke .........Juistttttttt......)Marly wrote:Hardcore graphic yaoi ftw! xDD (thank god dat we geen tristan hebben... xD)
god we haven't even started filming yet and you guys are already ruining the cmv D: noeeeees
haha XD
maar srsly >> just no
maak maar je eigen over-de-top yaoi movie XD
Tssss doe niet alsof jij zo braaf bent je bent zelf ook een yaoi fan ¬¬
Delina- Admin
Merel breng ze niet op ideeen D:
En DukeXTristanFTW!<33
En DukeXTristanFTW!<33
Volgens mij gaan dit twee amv's worden, eentje worksafe en eentje... not-quite-so-worksafe >3
ImmixRikudou wrote:Merel breng ze niet op ideeen D:
En DukeXTristanFTW!<33
>3
en jaaa chaseshipping <3
en delina dat betekent niet dat je meteen dat je ook maar een yaoi movie moet maken XD
dat zeg ik ook niet xD Just fooling with you mereltje ^___^
Delina- Admin
Atemie wrote:dat zeg ik ook niet xD Just fooling with you mereltje ^___^
gelukkig maar ^^ diddltje XD
volgens mij was sophie wel bloederieus :3
verzin iets leukers als bijnaam ¬¬Meeltjuh wrote:Atemie wrote:dat zeg ik ook niet xD Just fooling with you mereltje ^___^
Delina- Admin
Atemie wrote:verzin iets leukers als bijnaam ¬¬Meeltjuh wrote:Atemie wrote:dat zeg ik ook niet xD Just fooling with you mereltje ^___^
Didllina? =o
¬¬ DONT EVER DARE TO CALL ME LIKE THAT IN PUBLICImmixRikudou wrote:Atemie wrote:verzin iets leukers als bijnaam ¬¬Meeltjuh wrote:Atemie wrote:dat zeg ik ook niet xD Just fooling with you mereltje ^___^
Didllina? =o
Delina- Admin
Atemie wrote:¬¬ DONT EVER DARE TO CALL ME LIKE THAT IN PUBLICImmixRikudou wrote:Atemie wrote:verzin iets leukers als bijnaam ¬¬Meeltjuh wrote:Atemie wrote:dat zeg ik ook niet xD Just fooling with you mereltje ^___^
Didllina? =o
can't wait for Arcom >3
Meeltjuh wrote:Atemie wrote:¬¬ DONT EVER DARE TO CALL ME LIKE THAT IN PUBLICImmixRikudou wrote:Atemie wrote:verzin iets leukers als bijnaam ¬¬Meeltjuh wrote:Atemie wrote:dat zeg ik ook niet xD Just fooling with you mereltje ^___^
Didllina? =o
can't wait for Arcom >3
Your dead ¬¬
Delina- Admin
Page 1 of 2 • 1, 2
Page 1 of 2