ERA Zomer meeting ?
4 posters
Page 1 of 1
ERA Zomer meeting ?
Guy's ik heb een tijdje terug bericht gehad van m'n werk dat mijn zomervakantie plannen zijn goedgekeurd
Zodat ik de hele zomer lang enig sinds Delina kan zien en niet elke dag moet werken XD heb ik mijn vakantie data in kleine deeltjes verspreid en heb ik hier en daar gegarendeert vrij dus als we een Zomer meeting wille hebben kan ik alleen gegarendeert op de volgende dagen:
Donderdag 9 Juni t/m Zondag 12 Juni
Dinsdag 21 Juni t/m Donderdag 23 Juni
Donderdag 14 Juli t/m Zondag 17 Juli
Dinsdag 26 Juli t/m Donderdag 28 Juli
Dinsdag 9 Augustus t/m Donderdag 11 Augustus
Donderdag 25 Augustus t/m Zondag 28 Augustus
Nou de laatste zoals jullie weten is het weekend van Abunai en dus kan dat sowieso niet XD
Maar dit zijn mijn gegarendeerde vrije dagen in de zomer maanden
Ik heb geen idee hoe het met jullie zomer plannen zijn maar misschien is er iets hiertussen waar we allemaal niets te doen hebben XD
Zodat ik de hele zomer lang enig sinds Delina kan zien en niet elke dag moet werken XD heb ik mijn vakantie data in kleine deeltjes verspreid en heb ik hier en daar gegarendeert vrij dus als we een Zomer meeting wille hebben kan ik alleen gegarendeert op de volgende dagen:
Donderdag 9 Juni t/m Zondag 12 Juni
Dinsdag 21 Juni t/m Donderdag 23 Juni
Donderdag 14 Juli t/m Zondag 17 Juli
Donderdag 25 Augustus t/m Zondag 28 Augustus
Nou de laatste zoals jullie weten is het weekend van Abunai en dus kan dat sowieso niet XD
Maar dit zijn mijn gegarendeerde vrije dagen in de zomer maanden
Ik heb geen idee hoe het met jullie zomer plannen zijn maar misschien is er iets hiertussen waar we allemaal niets te doen hebben XD
Re: ERA Zomer meeting ?
nou ergens binnen die data komt ook nog de zwemmeet, maar die ga ik nu nog niet plannen xd
ik zit van 8-22 juli in indonesie , daarvoor is beoordeling v school, dus lijkt me ook niet handig dus eh... begin/midden augustus wordt voor mij het handigst XD
dat geeft dus maar 2 mogenlijkheden XD
waarvan beide niet echt ideaal zijn XD anyway anyone else with stuff on these two dates ?
waarvan beide niet echt ideaal zijn XD anyway anyone else with stuff on these two dates ?
tussen die datums ga ik de zwemmeet plaatsen.
beware.
want deze keer komen jullie WEL.
beware.
ImmixRikudou wrote:tussen die datums ga ik de zwemmeet plaatsen.
beware.
uuuuhhh.... XD like ERA meet & Swim meet op zelfde datums and just haz like 2 night slaapfeestje ?
I'm just Sayin XD
Vackyrie wrote:ImmixRikudou wrote:tussen die datums ga ik de zwemmeet plaatsen.
beware.
uuuuhhh.... XD like ERA meet & Swim meet op zelfde datums and just haz like 2 night slaapfeestje ?
I'm just Sayin XD
weetje.
dat is waarschijnlijk het slimste wat ik ooit uit je toetsenbord heb zien komen ;o
ImmixRikudou wrote:weetje.
dat is waarschijnlijk het slimste wat ik ooit uit je toetsenbord heb zien komen ;o
o.O mijn toetsenbord kan wel slim zijn
- Pokes.
Ralph en ik zijn sowieso rond die tijd wel verhuist.
Dus Ja c:
Zwemmeeet. Do Want
Ralph en ik zijn sowieso rond die tijd wel verhuist.
Dus Ja c:
Zwemmeeet. Do Want
Page 1 of 1