Forum Headbanner
+6
ImmixRikudou
KC Sasu
Delina
Thiefking-Yara
Marly
Vackyrie
10 posters
Page 1 of 3
Page 1 of 3 • 1, 2, 3
Forum Headbanner
Yo,
Zoals jullie wel vaak genoeg merken verandert het plaatje bovenaan de forum redelijk vaak.
Dit komt vanwege onze Lay-out Admin Delina ^_^ die macht heeft over hoe het forum eruit komt te zien
(like srsly I don't do anything XD)
In deze topic kan je je comments kwijt voor de lay-out van het forum
Persoonlijk vind ik deze de beste XD (me = awsome purple hair)
Zoals jullie wel vaak genoeg merken verandert het plaatje bovenaan de forum redelijk vaak.
Dit komt vanwege onze Lay-out Admin Delina ^_^ die macht heeft over hoe het forum eruit komt te zien
(like srsly I don't do anything XD)
In deze topic kan je je comments kwijt voor de lay-out van het forum
Persoonlijk vind ik deze de beste XD (me = awsome purple hair)
Re: Forum Headbanner
Era's gone vocaloid, whooo xD
Haha, deze is wel uber cute. En groen haar yaaaaay xD
Haha, deze is wel uber cute. En groen haar yaaaaay xD
het was gewoon omdat ik toen dacht dat ik genoeg personages had maar ik vergat me zelf xD
Immi en merel hebben 1 lichaam xD
Delina- Admin
Like en Voron dan ?Atemie wrote:het was gewoon omdat ik toen dacht dat ik genoeg personages had maar ik vergat me zelf xD
damm i am orange
KC Sasu- Posts : 261
The future is bright the future is orange xDKC Sasu wrote:damm i am orange
Maar mensen stuur plaatjes of wat dan ook als je iets leuks wilt met de banner :3
Delina- Admin
Yay!!! I'm Blonde!!!! 8D
en Sophie staat naast miiiijjjjj. whiiieeeejjj. <3 (lol.. groen haar.. dat doet me ergens aan denken, he sophie? xD)
en Sophie staat naast miiiijjjjj. whiiieeeejjj. <3 (lol.. groen haar.. dat doet me ergens aan denken, he sophie? xD)
zoals k eerder ook zei XD Voron staat er ook niet tussenThiefking-Yara wrote:Lol wut Curious right now... xD
Gitta staat er btw ook niet bij o;
Marly wrote:Ah fak jou D:
Hoooo, NEE! ELSE YOURSELF!!! WAAAH! Ik ga mijn vrienden erbij halen!!! 8D
I knowww love. <3 Maar het is allemaal goed gekomen. (Sophie's haar is ooit groen geweest door wat haar-kleur-product-ongelukken. *nod nod* Poor her...) 8DMarly wrote:Dat was niet grappig DDDD:
Medowsweet wrote:Marly wrote:Ah fak jou D:
Hoooo, NEE! ELSE YOURSELF!!! WAAAH! Ik ga mijn vrienden erbij halen!!! 8DI knowww love. <3 Maar het is allemaal goed gekomen. (Sophie's haar is ooit groen geweest door wat haar-kleur-product-ongelukken. *nod nod* Poor her...) 8DMarly wrote:Dat was niet grappig DDDD:
Haa, zo xD
Ken het
heb van de week geprobeerd mn zusjes haar Blauw te verven, omdat ze het zelf wou...
Maarja toen we klaar waren was het meer groen/grijs dan blauw ^^
Niet te lang ingewerkt denk :c
Lol XD maja als t echt knal blauw is eh.... kunnen we haar dan Izumi Konata noemen ? XD
Hmm, ja ga het binnekort overnieuw proberen xD, hoewel ze dit keer juist volgens mij knalrood wou... [ ze wilt zelfs een x groen ^^'']
Maarja de blauw moet eerst op xD en aangezien mijn haar zwart is :l gaat het er bij mij niet in xD
Maarja de blauw moet eerst op xD en aangezien mijn haar zwart is :l gaat het er bij mij niet in xD
Medowsweet wrote:
Hoooo, NEE! ELSE YOURSELF!!! WAAAH! Ik ga mijn vrienden erbij halen!!! 8D
NOOOHHH NIEMAANNDDD xDD (en Martin het Zakmes! xD)
Medowsweet wrote:I knowww love. <3 Maar het is allemaal goed gekomen. (Sophie's haar is ooit groen geweest door wat haar-kleur-product-ongelukken. *nod nod* Poor her...) 8D
Meer dan eens, vrees ik =/ En ook echt zo.. vies.. moddermosgroen.. wah D: Om maar niet te spreken van de keer dat het groen met oranje en platinumblond was...
oke ik ben misschien wat mensjes vergetenen so sue me >.<
xD
maar iemand misschien een leuke idee voor een halloween/kerst banner want die ga ik plaatsen voor dat ik weg ga n-n
xD
maar iemand misschien een leuke idee voor een halloween/kerst banner want die ga ik plaatsen voor dat ik weg ga n-n
Delina- Admin
Een leuk plaatje is ook goed n-nThiefking-Yara wrote:Oeh C: Halloween would be awesome
hoewel ik niet veel ideeen heb ^^''
Delina- Admin
Zoals jullie kunnen zien is de ERA forum in het teken van Halloween en met elk andere feestdag zal de forum banner veranderen om daarbij te passen met veel dank aan onze Layout Admin Delina ^_^
Voron wrote:En alweer een seksistische all-girl banner XD
Don't tell me you don't like it xD
Page 1 of 3 • 1, 2, 3
Page 1 of 3